Elif

28 1 0
                                    

Burak anlatmaya başladı"ben seline ilk geldiğim günden beri aşığım.Bu yüzden  Buseyle beraber yağıza bir oyun oynadık.Ben buseye yağızı kandırıp onunla öpüşmesini sõyledim.Buse de kabul etti.Ama selin sana inanmayıp sana da küstü.Aklıma dün bir fikir geldi.Şimdi buseyi alıp sınıfa gidip her şeyi birbir anlatıcaz tamamı " diye sordu elifin cevabı evet olmuştu.Buseyi alıp sınıfa gidtiler. Burak seline şöyle dedi" orda buseye ben dedim yağızla öpüşmesini." Yağız bikere öyle bişey olmadığını söyledi.Selin söze girip "bunlar nediyolar yağız?"diye sordu.Yağız itiraz etti
Busefer Buse yağızın kendisiyle zorla öpüşmeye çalışdığını söyledi.Selin yağıza tokat atarak sınıftan ağlayarak çıktı .Elif veBuse arkasından çıktılar.Bütün sınıf yağıza küçümseyici bir edayla bakıyolardı.Yağızın okuldaki bütün havası gitmişti.Artık herkes Burağın peşinde dolanıyordu.Ama burak herzaman Selini istiyor ve seviyordu.Okul bir geziye gidecekti.Bu gezide selin ve burakda olacaktı.Buse ve elif burağın  selini sevdiğini biliyorlardı.Burak bir plan yapmıştı.Gezi günü geldiğinde okul bir restauranta giricekti.Tam kapının  önünde elif ve buse selini durdurdu.Restaurantın ismi henüz açılmamışdı.Elif selinden tabelayı açmasını istedi.Selin bir anda açtı .Restaurantın ismi        selin benimle çıkarmısındı  .Selin bir anda  çok  şaşırdı. Havadan kocaman bir balon iniyordu.Balon aşağı indiğinde üzerinde iki kağıt yapıştırılıydı.Birinde EVET  diğrinde HAYIR yazıyodu .Elif seline Burakla çıkmak istiyosan eveti istemiyosan hayıra bastır dedi.Selin hiç düşünmeden evete bastırdı.Balon patladı ve içinden burak çıkdı. Artık ikisi çıkıyordu.Ve herkes alkışlıyodu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Elifce HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin