Pech

0 0 0
                                    

W dzisiejszych czasach ludzie rodzą się z specjalnymi znakami nazywającymi się Hexos które wiążą z przeznaczone duszę nie do końca ustalono jak działają ale pojawiają się po raz pierwszy w dniu 6 urodzin pod postacią cech wyglądu partnera lub ilustracji mocy którą on posiadają. Znaki te dzielą się na Lilie osoby wydzielące feromony które są osobami o delikatnej budowie zwabiające Łowców którzy sprawiają opiekę oraz ochronę te feromony pozwalają im zawsze rozpoznać swoich partnerów. Mówią że zwierzołaki które spotkają swoją Lilie nie mogą bez niej żyć.W dzisiejszym świecie gdzie ludzie słabi oraz silni są żądzeni przez pięć starych potężnych klanów.
Pięć klanów Pająka Żaby Wilka Lwa Motyla Moje narodziny prawdopodobnie były przekleństwem. Ponieważ nigdy nie byłam w niczym dobra nigdy nie otrzymywałam tyle respektu co moje starsze rodzeńswo które i tak nie zwracało na mnie uwagi ale mój ojciec kochał mnie nad życie honorując moją matkę mój ojciec nadał mi imię Luxuria.
Ale zacznijmy od początku.....
Dzień 20 lipca zaczą się jak zwykle wstałam ale nie zauważyłam żadnej służby wykonującej podstawowe obowiązki po obowiązkowej toalecie wybrałam się w poszukiwaniu śniadania po drodze nagle zostałam popchnięta i boleśnie upałam rozbijając sobie kolano Nad mną stał mój starszy brat Quinn który szyderczo się uśmiechając chwycił mnie za włosy.
    Proszę proszę kto wstał tak wcześnie. Boleśnie pociągną mnie za włosy przy czym kontynułował swoją triadę przekleństw i soczystych uwag na mój temat.Szarpnełam się co jedynie spowodowało boleśniejsze szarpnięcie.
     Czy nie mógłbyś się raz odpieprzyć może gdybyś raz nie zawracał mi głowy to byś odnalazł swojego Łowce. Oznajmiam szyderczo po czym siegnełam do swojego pasa po sztylet. Widząc moje zamiary Quinn szyderczo się zaśmiał  po chwili puszczając moje włosy oznajmił.
     Ojciec wydał rozkaz byśmy się zebrali w głównej halli grubasko.Oznajmił poczym szarpną mnie za ramię w stronę hall. Droga nie trwała długo ale mineła nerwowej atmosferze w krótce dotarliśmy halli jak zwykle była bogato ozdobiona w symbole klanu Lwa czerwono złote barwy w świetle poranka wydawały emanowować dumą klanu który z pokolenia na pokolenie pielęgnował swoją potęge. Ale  dzisiejszego dnia to miejsce wyróżniało się kolorami fioletowymi oraz białymi co było dziwne zważywszy że są to kolory wrogich nam klanów Motyla oraz Pająka gdzie sytułacja pomiędzy naszymi klanami nie była zbyt ciekawa. Zasiedliśmy przy stole gdzie wyjątko cała 6 mojego rodzeństwa zebrała się na ten wspólny posiłek po chwili na głównym miejscu zasiadł nasz ojciec który oznajmił.
       Cieszę się że wszystkie moje dzieci zebrały się dziś na uczcie ponieważ mam do ogłoszenia ważną wiadomość od lat byliśmy pokłuceni z Klanem Pająka i Motyli w ostatnich czasach zebraliśmy się z przywódcami pozostałych klanów by zakończyć te spory oraz zbędny rozlew krwi postanowiliśmy że wszystkie Lilie z naszych klanów zostaną wysłane jako polityczni wassale zapewniający pokój między klanami po okresie 2 lat zostanie zezwolony powrót do domu o ile nikt z wrogiego klanu nie złamie tymczasowej umowy. Zamarliśmy spojrzałam na mojego brata który był blady jak ściana nagle zabrał głos mój starszy brat Alex.
     Ojcze jak śmiesz ja nigdzie nie pójdę szczególnie do tak barbażyńskich krajów. Nagle moja młodsza o rok siostra Nyx zaczeła płakać ale jak to ojjjczee. Nagle błysneła czerwień i wszyscy zamarli oczy mojego ojca błyszczały esencją Lwa gdzie było widać że przekroczyliśmy niewidzialą granicę jego cierpliwości
     Cisza to jest postanowione wyjeżdzacie za 3 dni Quinn, Luxuria, Nyx wy wyruszycie do Nökrum gdzie stacjonuje klan pająka Alex ty wyruszysz Drûr do klanu motyli.Cała nasza trójka zdrętwiała wyjazd do Nökrum to jak wyrok bez wiedzy o tym terenie to jak bilet w jedną stronę do nieba. Quinn zszokowany zaczął mówić.
     Ojcze nie możesz być ...... . Mojemu bratu nie było dane skończyć zdania gdyż ojciec mocno udeżył w stół ręką.
    Ani słowa więcej nie rozumiecie to jest dla naszego ludu to jest obowiązek naszego klanu by chronić naszych podładnych by matki nie musiały opłakiwać dzieci. Jeśli tego nie rozumiecie nigdy nie byliście godni by być częścią tego klanu.Odpowiedział po chwili uspokajając się trochę.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 23, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Pajęcza DolinaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz