Chapter 1

6.3K 389 0
                                    


Με λένε Alice , είμαι 16 χρονών και έχω μια αδερφή που είναι 14..
Η μητέρα μας ειναι χωρισμένη και πρόσφατα γνώρισε τον Χρήστο ο οποίος θα έρθει να μεινει σπιτι μας,και βεβαίως να συγκάτοικησει με τον νέο του δεσμό την μητέρα μας..
Ο Χρήστος εχει 2 παιδια απο αλλο γάμο..
Τον Γιώργο ο οποίος ειναι 17 χρόνων και την Χρύσα η οποία ειναι 4 χρόνων..
Σημερα ειναι η μερα που θα μετακομίσουν σπιτι μας μιας και έχουμε μεγάλο σπιτι..

"Γλυκιά μου ήρθε η ώρα να ξυπνήσεις" μου φώναξε η μαμά

"Μαμά νόμιζα πως τα σχολεία είχανε κλείσει,ποιος λόγος να σηκωθώ απο τις 9;;"

"Βρε χαζούλα σημερα θα γίνει η μετακομίσει,ελπιζω να μην εισαι θυμωμένη για αυτο"

Πρώτη φορα έβλεπα την μαμά μου τόσο χαρούμενη και απόφασησα να μην της το χαλάσω για χαζομάρες μου..

"Μα τι λες μαμά;; Επιτελους βρήκες κάποιον που αγαπας"

Σηκώθηκα απο το κρεβάτι,ντύθηκα και σκεψεις πέρασαν απο το μυαλό μου..

Δεν εχω δει ποτε τα παιδια του Χρήστου,αλλα κατι μου λέει πως θα ειμαστε και η πιο αγαπημένη οικογένεια..

"Μαμά σας αφήνω να τακτοποιηθηται με την μετακομίσει,παω για καφε"

Ειμαι κοριτσι του εξω βγαίνω καθε μερα και επιστρέφω σπιτι αργά το βραδυ,συνήθως

"Φιλενάδα νόμιζα πως σημερα ηταν η μετακόμιση σωστα;;"

"Ειναι αλλα δεν σκοπεύω να χάσω το υπόλοιπο της μέρας μου επειδη ο γκόμενος της μητέρας μου μετακομίζει,δεν ξερω αν ακούγεται εγωιστικό αυτο"

"Λίγο,τέλος πάντων φιλενάδα πρεπει οπωσδήποτε να κανεις φιλίες με τα αδέρφια σου"

"Θα ναι δύσκολο αυτό" της είπα..

"Κοιτά εκείνον τον τύπο που σε κοιτάει" μου ειπε και με σκούντηξε

Ηταν ένας ψηλός πιο ψηλός απο μενα με ξανθά μαλλια και πράσινα ματια ο οποίος ήτανε με μια παρέα πέντε ατόμων και με κοιτούσε ασταμάτητα..

"Όμορφος παντως.." Της ειπα

"Δεν μπορω να πω"

"Ξέρεις το μετάνιωσα ας παω να βοηθήσω λιγο την μαμά και να γνωρίσω τα αδέρφια μου"

"Ωχχ καλη επιτυχία , να κανεις καλη εντύπωση"

Έφτασα εξω απο το σπιτι και είδα την αδερφή μου να κουβαλάει πράγματα

"Κουβαλάς τα πράγματα τους;;"

"Τα πράγματα τις μικρής μας αδερφής!" Ειπε με ενθουσιασμό η αδερφή μου Ξένια..

Ωω Θεέ μου τα πράγματα ηταν χειρότερα απο οτι τα φανταζόμουν..

Ανεβαίνω της σκάλες και φτάνω στο δωμάτιο μου και μπαίνω..

Βλεπω τον τύπο που είδα στην καφετέρια με μονάχα ενα σορτσάκι!!ομορφοςς

"Σε ξέρω απο κάπου;;
Και βάλε κατι πάνω σου"

"Συγγνωμη υπέθεσα πως ηταν το δωμάτιο μου;;"

Μου πέσαν τα κλειδιά απο το χέρι ,και το iPhone μου μαζι..

"Συγγνωμη ποιος εισαι;;"

Εκείνος έσκυψε και πήρα το κινητό μου και τα κλειδιά

"Ο νέος αδερφός"

Άρχισα να τον κοιτάζω έξαλλη..

Μα ένας όμορφος και να ειναι και αυτός αδερφός δεν μπορω να το πιστέψω

Φόρεσε την μπλούζα του και μου έδωσε τα κλειδιά και το κινητό μου.

ΕΕ βέβαια για αυτο με κοιτούσε στην καφετέρια ήξερα οτι ήμουν εγω..

"Είσαι κοιμησμενο" του ειπα με θυμό λες και με ειχε εξαπάτηση.

"Κοπέλια δεν ξερω γιατι εχεις πολλα νεύρα αλλα νομίζω οτι πρεπει να κόψεις τους καφέδες" ειπε σπρώχνοντας με..

Κλείνω την πόρτα και κατευθύνομαι προς την τουαλέτα..παίρνω τα καλλυντικά μου και κλειδώνοντας στην τουαλέτα βάφοντας τα χείλια μου..ξαφνικά μέσα απο το μπανιο ενα μικρο κοριτσάκι ξεπροβάλει..

"Αααα"μου ξεφεύγει μια φωνή τρόμου και εκπλήξεις..

"Είσαι η Αλίκη;"

"Γεια μικρή ναι εγω ειμαι..εσυ ποια,δηλαδή πως σε λενε;;"

"Χρυσά"ειπε με απαλή φωνή

Ξεκλείδωσα την πόρτα της τουαλέτας και άρχισα να κατευθύνομαι προς το δωμάτιο μου..

Μα ο αιτεροθαλης αδερφός μου έβαλε το χέρι του μπροςτα μου και με σταμάτησε..

Ο νέος μου αδερφός//stepbrotherWhere stories live. Discover now