Stăteam de vro jumătate de ora uitându-mă la peretele gol din fata mea. Asta ma îmi atrăgea atentia și era bine de asta aveam nevoie. De mâine viata mea se va schimba și nu pot face nimic pentru a evita. De 6 luni nu mai știu nimic despre ce se întâmplă în jurul meu. Na-m mai ieșit afara, singurul lucru pe care îl știu este ziua care urmează. Ma ridic din patul care deja îi este imprimata forma corpului meu și ma îndrept spre baie. Podeaua este rece și sgronturoasa, dar nu îmi pasa dacă ma zgârie asta ma face sa simt ceva. Aprind lumina care îmi rânjește ochii obișnuiți deja cu întunericul. Când ma uit la mine în oglinda nici nu ma recunosc. Povestea începe într-o zi de miercuri, eram fericita ca luasem un 10 la fizica. Am servit cina, am vorbit, ne-am uitat la un film nimic ciudat. Pe la 11 aud un țipăt urmat de sunetul unui geam spart si o lovitura în ușă mea. Ma speri dar încerc sa cobor din pat ducându-ma speriata la ușa,înghet când vad un sur de sânge pe sub ușa. Rămân cu capul pe umeri gândindu-mă la fratele meu deschid ușa și îl vad ghemuit în fata ei. Îl trag înăuntru iar el începe sa tipe si sa tremure.
-Sunt eu, stai liniștit. îi spun încercând sa îl liniștesc
-E în camera lui Tati și Mami. spune speriat
-Cine? spun dezorientata
-E un om îmbrăcat în negru? spune apoi ma ia în brate.
-O sa ma duc sa vad cine e, tu stai aici!
-Te rog nu ma părăsi, îmi e frigă.
-Sa nu îți fie totul este bine.
Îl pun în pat, apoi ma îndrept spre ușa.O deschid speriata și o iau încet spre camera părinților. Camera lor este la etaj, încerc sa urc fără sa fac vreun sunet,dintr-o data sunt surprinza de mirosul oribil de stricat cu care încă nu ma-m obișnuit dat fiind ca miroase pe scări asa de când ma știu. Revenind la poveste, ma apropi de scări dar tresar imediat ce aud un țipăt. Pe jos deja se vad picături de sânge de la frate meu, care încă cred ca este în camera mea. Iau o gura mare de aer și cobor pe scări, dar înghet o data ce vad un om de vro 2 metri la capătul scărilor. Era îmbrăcat în negru tot cu o masca de ski pe făta, bine ca nu era înarmat, o ba da, avea un cuțit cu o lama din câte se reflecta luna pe podea. El începe sa urce scările eu aleg sa nu fug și sa încerc să-l opresc,stiu este o alegere prosta dar ce sa fac era 4 dimineața, și eram plina de sânge. Lângă mine pe jos se afla o bila de bowling de vro 10 kilograme, o ridic și încerc să-l nimeresc. Dar nu fac altceva decât sa fac o gaura imensa în scări. Dar este ceva ciudat cu tipul asta el nu se uita pe unde merge, așa că el calcă în gaura din scări. El cade, asta inseamna ca am timp să-l opresc. Dar nu pot singura asa ca ma duc înapoi în camera îmi iau telefonul și sun la politie. Omul acela a scăpat și era în fata camerei mele bătea cu putere dar dintr-o data pleaca ma gândesc ca o fi ajuns politia asa ca ies dar ce vad în clipa următoare ma îngrozește. Ușa camerei parintilor mei era deschisa, ma duc la bucătărie și iau un cuțit și întru în camera părinților mei. Dar nu mai era nimeni acolo, cearcefurile erau pline de sânge deja ma gândeam la ceva foarte rău. Ma duc lângă geamul care era deschis și ma uit jos, erau părinți mei fugind dar erau în regula. Ma așez în pat și ma gândesc la ce sa întâmplat când dintrodata piciorul meu atinge ceva vâscos, încep sa tremur și ma uit sub pat. Era omul acela mort cu siguranțe craniul lui era format acum din doua bucăți, la fel și restul corpului. Încep sa tip necontrolat dar reușesc sa îmi pun mana la gura, aud ia deschizându-se, de fapt sparganduse am crezut ca sun părinți mei dar asa ca am fugit pe scări. Erau polițiști când mau văzut mau rugat sa le zic ce se întâmplă dar nu eram în stare asa ce decât leam făcut semn catre camera părinților.Au întrebat ce se întâmplase eu arătându-le ca nu știu apoi au constatat decesul și neau luat pe mine și frate-meu de aici și neau dus la secție. De aici bănuiesc ca știți ce sa întâmplat am dat declarați, neau cazat într-o garsoniera și neau dat părinți în urmărire crezând ca ei lau omarât, dar la fel credeam și eu.
CITEȘTI
Captiv
RomanceDupă un eveniment nefericit din viata Ellei ea trebuie sa se întoarcă la școală. Acolo îl întâlnește pe True, și descoperă ca amândoi au fost stricați de evenimentele din viata lor. Dar unul pentru altul sunt perfecți și vor învăța să se repare împr...