-Anne ben yemicem size afiyet olsun
-Ama Mike!
Evden hızlıca çıktım. Bisikletime atladım nereye gittiğimi az çok tahmin ediyorsunuzdur. El'in yanına onu çok seviyorum ve hep sevicem.Kapıyı tıklattım ve kapıyı her zaman ki gibi El açtı. İçeri girdiğimi görür görmez Hopper bana keskin bakışlar atmaya başlamıştı sonra ise televizyonunu izlemeye devam etti. El'in 7cm açık kapısından geçtik ve yatağa oturduk naptığımızı tahmin ediyorsunuz.
((Hilayelere resim koymaya bayılıyorum))
Tam o sırada Hopper baktı onun baktığını farkedir farketmez El kapıyı kapattı ve ikimizde yatakta elimize dergi alıp başka tarafa geçtik. Kapı açıldığında Hopper'a sırıtarak bakıyorduk tam o sırada saate baktım ve bizimkilerle buluşacağım aklıma geldim yataktan kalkıp Hopper'ın yanında hızlıca geçtim.
-GÖRÜŞÜRÜZ SEVGİLİM
El:görüşürüz Mikey
Starcourt un önünde bisikletimi bıraktım bizimkiler bana kızgınca bakıyodu.
Mx:Hiç gelmeseydin Mike bekleye bekleye ağaç olduk. Yakında Elma vercez.
-Yeşil elma isticem ama senden anca kırmızı elma çıkar.
Bu dediğime güldüm. Max omzuma vurdu ve yürümeye başladı bizde onun arkasından gidiyorduk.
W:ee Mike nasılsın?
-İyiyim Will senden naber?
W:iyiyim bende. El iyi öpüşüyomu bari?(gülümsedi)
-Hayatımda sadece onla öpüştüğüm için herhalde iyi öpüşüyodur.
W:(Sessizce)Ben daha iyi öpüşürüm.
-Bişey mi dedin?
W:Hayı-
Mx:Artık susun Film başlıyor.
Biz Will'le konuşurken çoktan film salonuna gelmiştik ve maalesef bu gün Steve veya Robin olmadığı için parayla girdik. Şuraya para vermek çok kötü.
Ah bu gün hep beraber birimizin evinde kalmaya karar verdik. Hopper Joys'un yanına gidecekti o yüzden Hopper ın evi boştu bizde oraya gittik herkesin ailesinden izni vardı 3 akşam ev boştu ve 3 akşam burda kalacaktık.
Umarım Max'i çekebilirim 3 akşam boyunca. Kötü haberlerden biride şu ki Erica'da gelecekti Lucas'ın kalması için Erica'nında kalması falan gerekiyormuş işte. Neyseki 2. Gün gelecek. Umalım ki işi çıksın ve gelmesin.
Saat akşam 23 gibiydi kimsenin uykusu yoktu Hoppar da yoktu. Şuan El'i öpmek istiyodum ama bunu burda yapamam maalesef.
M;Eee napıcaz
-Bende bilmiyorum. Off çok sıkıldım.
L:Cenette 7dk?
El:O ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BYLER
Fanfictionİlk önce selam, iyi hikaye yazdığımı düşünmüyorum. Lütfen bu hikayeyi okurken her karakterin 3. sezondaki halini hayal edin. Hawkins'de herhangi bir şey yaşanmamış ve normal hayatlarına devam ediyorlar ama El in Mike a ayrıldığını söylediği sahneler...