[Jeongguk - Taehyung]
27546:
Güzel gecelerin olsun.
Artık sana ismin ile hitap etmek istiyorum.
iletildi - 03.42Ama olsun
Biraz daha bekleyebiliriz değil mi?
iletildiBazı gece aklımın bir köşesine gelip, uzun bir süre oradan ayrılmıyorsun.
Ta ki ben uykuya dalana kadar.
iletildiSaçlarının rengini çok merak ediyorum.
Ya da gülüşünü.
iletildi 03.56Ne zaman uzun uzun yazılar yazacak olsam gecenin geç saatlerini tercih ediyorum.
Neden bilmiyorum.
Sanırım gece yarıları bir gündüz vaktine göre duygularımı ifade etmemde daha yardımcı.
iletildiSanırım bu gece uyuyamayacağım daha fazla.
Neyse zaten öğle vakti dersten gelince ve akşam vakti birkaç saat uyumuştum.
O yüzden şimdi kalkıp bir şeyler yapacağım.
iletildi 04.01Sana ara sıra mesajlar atmaya devam edeceğim tamam mı?
Lütfen bundan rahatsız olma.
iletildiEvet rafımdan boş bir tuval aldım ve ona güzelce çizim yapacağım.
iletildi - 04.12Ne yapmam gerektiğini bulamadım.
Hayal gücüm bu saatte yeterliliğini yitirmiş olmalı, ilham perim bile gitmiş.
Olsun ben de internetten bir şeyler çizerim.
Özgün olmasa da renklerimi tuvale aktarma açlığımı hafifletir en azından.
iletildi - 04.23Çizimi yarım bırakıp boyamaya geçtim.
Mavi renkleri kullandım hep, sanırım mavi boyam bitmek üzere.
Mavi rengini çok severim biliyor musun?
Sen hangi rengi en çok seviyorsun?
iletildi - 04.37Tuval daha bitmedi ama daha fazla yapmak istemediğim için balkona koydum, kurumasını bekleyeceğim.
iletildiSana tek bir sorum olacak, ondan sonra da uyumaya gideceğim.
Sanırım bugün derslere giremem o yüzden vaktimi evde uyuyarak geçireceğim.
Seni bulma işine bir günlük ara verelim.
iletildi - 04.54Her neyse soruma geliyorum.
Bu sefer de cevabı kendin bulmalısın dersen bozuşuruz ona göre.
iletildiKafan dolu olduğunda ya da düşüncelere kapılıp gittiğinde veyahut üzgün olduğunda, ne yapıyorsun?
iletildi - 05.13
görüldü - 09.23💫:
Ah güzelim benim.
Bu saate kadar uykusuz bir şekilde ayakta kalmışsın, neden yaptın bunu kendine?
iletildi - 09.24İsmimle hitap etmene az kaldı, merak etme.
Ayrıca şunu söylemeden geçemeyeceğim, sen 7/24 benim aklımdasın. Terk etmiyorsun beni.
iletildiSaçlarım biraz uzun ve koyu kahverengi. Eğer sen de istersen güzel ellerini bir gün tutamlarımda ağırlamak isterim. Belki kendini tutamayıp örersin bile, hım ne dersin?
iletildiGece vakti tüm duygularının en saf haliyle ortaya çıktığını biliyorum bir tanem. Hissettiklerini kendi başına kaldığın zaman dışarıya çıkartıyorsun çünkü kimse yok çevrede, değil mi?
Kimsenin birbirini yargılama derdi yok. Düşünce özgürlüğü var ve herkes bundan memnun.
iletildiTa ki zihin mahkemesine ulaşana kadar, her şey çok iyi.
İşte o zaman gelince işler biraz karışıyor hatta çıkmaza bile giriliyor.
Ama şuan bunu konuşup içini karartmak istemiyorum.
iletildiMutlu olmanı istiyorum güzel oğlanım.
iletildiÇizdiğin ve boyadığın sanat eserlerini izlemeyi çok seviyorum. Çünkü izlerken onların içinde gizlenmiş benliğini görüyorum.
Kendin orijinal bir çalışma da çıkartsan ortaya, bir başkasının çizimini de çizsen bembeyaz yapraklarda hep sen oluyorsun.
iletildi - 09.31Ana hatları çizerken tıpatıp aynısını yapmaya çalışıyorsun. En ince detayına kadar resmedip ufak bir ölçüm hatası olduğunda o kısmı tamamen yok ediyorsun. Sırf oranını ayarlayamadın diye bir resme baştan başladığını gördüm ben senin.
iletildiDemem o ki her türlü emek veriyorsun. Özgün çalışman olmadığı zamanlar başka bir yerden aldığını söylemekten çekinmeyip üstüne konmuyorsun. Kimsenin hakkını asla yemiyorsun. Çok güzel birisin sen Taehyung.
iletildiSenden asla rahatsız olmam çiçeğim.
Her zaman soluk vermek için duraksadığın durağın olmaya hazırım. Yeter ki kollarımın arasına gel.
iletildi 09.38Eminim bitirmediğin tuvalin aynı senin gibi eşsiz olmuştur.
Sonuçta dediğim gibi o seni yansıtıyor. Bu gece o resmi seçmen bile senin hakkında neler fısıldıyor bir bilsen..
iletildiKafam dolu oldu olduğunda sana sarıldığımı hayal ediyorum. Bana sımsıkı sarılıp saçlarımı öpüyorsun. Sanki kafamın içindekileri sihirli öpücüklerin ile yok edebilecek gibi.
iletildiÜzüldüğümde önce güzel bir duş alıyorum tüm kötülükler vücudumdan akıp gidecekmiş hissiyle. Ardından temiz hava alıyorum. En sonda ise yine sen aklıma geliyorsun. Gülümsemeni hayal edip gülümsüyorum. İnsanlarlar bir başkasının gülüşü ile gülümseyebiliyor sonuçta.
iletildi.Aynı durum mutlu olduğumda da geçerli. Mutluluğumu seninle paylaştığımı hayal edip kıpır kıpır hallerin aklıma geliyor.
iletildiYani kısaca tüm yollarım sana çıkıyor.
iletildi - 09.49Şimdiden günaydın meleğim.
Umarım güzelce dinlenirsin. Endişelenme sakın bugünün ders notlarını senin için bölümünden birinden alacağım.
iletildiUyanınca kapının önüne bakmayı unutma güzelim.
iletildi - 10.23
görüldü - 12.41¬¬¬
Üzgünüm eğer burada kesmezsem bölüm çok çok uzayacaktı ki uzadı bile. O yüzden kestim hemen ve kalanını diğer bölümde yazacağım ki hikaye düzeni bozulmasın.Bu bölüm bir türlü karşılıklı konuşma yapamadılar ama yine de mesajları çok değerliydi..
Çok yakın bir zamanda artık yüz yüze gelecekler ve ben çok heyecanlıyım. Güzelce bitireceğiz yf'yi (ve ağlayarak)
Saat bir buçuk ve ben yine gece bölüm yayınlıyorum. Sizlere İyi geceler ve günaydınlar, sizi seviyorum kendinize dikkat edin💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yuán Fèn | Taekook ✔︎
FanfictionYuán Fèn Karşılaşacağımız, kaderimize yazılmış olan kişiyle bizi bir araya getiren şey. -- +82...: Sağ elinin serçe parmağındaki ince, yüzüğe benzer dövmenin anlamını öğrendim. -- texting, düzyazı 11012023 21052023