Arkadaşlar watpad'a hiç zaman ayıramıyorum o yüzden bölüm yazamıyorum lütfen anlayışlı olun
"Sövmekte serbestsiniz"(Katilin takma adı ace'dir.)
Değiştirmekten vaz geçtim*iyi okumalar*
______________________________________
.
.
.
.Kuş cıvıltıları çok güzel bir belodiyle yankılanıyordu insanın kafasında.
Huzurun varoluş yeriydi burası, hafiften esen rüzgar ne soğuk, ne de sıcakdı.
İkili batan güneşi izlerken birbirlerine olan bağları sanki bir nebze'de olsa güçlenmişti.
Naruto sasuke'nin onu böyle huzurlu bir yere getirmesi, çok hoşuna gitmiş ve rahatlamasını sağlamıştı.
Zihnini kuşlara emanet ederek gözlerini kapattı ve düşünmemesi gereken şeyleri hayal etmeye başladı.
Siyah irisler yavaşca sarışına döndü,
Onun böyle huzurlu olması hoşuna gitmişti, Gülümsemesine engel olamadı.;Burayı beğendin mi?
:Evet, çok hoş bir yer...
;Sevindim
Naruto konuşmadığı için sasuke konuşma kararı aldı ve Adım atan kişi oldu.
;Buraya öfkeli yada depresif olduğum zaman gelirim, akan nehir ve etraftaki envai çeşit hayvanların sesi bütün derdimi benden söküp alır.
:Buraya arada gelebilir miyim?
;Evet, Gelebilirsin
.
.
.;Sana bir sorum var
:Sor...
;Neden seri katil oldun? Seni buna zorlayan şey nedir?
:Bunu cevaplayamam üzgünüm
;peki seni zorlamıycam
.
.
.
.
.
.;Had artık gidelim hava karardı
İkili ayağa kalktı ve arabaya doğru ilerledi.
'İçinden':Bu eve giden yol değil, Nereye gidiyoruz?!
:Oi nereye gidiyoruz?(!)
;Vardığımızda görürsün
Naruto iç çekti, cam tarafa doğru eğildi, kafasını cam'a yaslayıp etrafı izlemeye başladı deniz mavisi irisler.
Naruto
:Neden bir bar'dayız?
Sasuke ani bir hareketle arkama geçti ve ellerimi kelepçeledi hareket bile edemedim büyük ihtimalle hala o kıyım işleminin etkisindeyim....
:Ne yaptığını sanıyorsun lan!
;Barin içinde çok fazla sivri oyuncak var, kendine yada bize zarar vermene izin vermem, minik katil....
:Orosbu Çocuğu....(!)
Sasuke bar a doğru ilerledi bende mecbur peşinden gittim.
İçeri girdiğimiz gibi şaşırmam bir oldu.İtachi:Sonunda geldiniz sasuke
Obito:Kavga mı ettiniz?
;Hayır kavga etmedik
:Üstünüz başınız kan
Sasuke kelepçemi tutarak beni zorla itachi ve obito'nun oturduğu masaya oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri katil~SasuNaru
FanficSasuke bir mafya çetesinin lideri. Naruto ise insanları kasap gibi doğrayan bir seri katil. Naruto en son yaptığı bir suikasta ihanete uğradı ve polislere yakalandı. Sasuke naruto'nun olduğu hapishaneye gidip onu ordan çıkardı. karşılığında ise sa...