1. BÖLÜM

83 5 4
                                    

Selam ben Asya. Hayat benim için diğer insanlar gibi 3 şeyden oluşmuyo 4 şeyden oluşuyo aşk , dostum diyebilceğin insan, minik kedim Salya ve de babaannem hayatımda tanıdığım en iyi insan.Neden mi ailem bu 4 şey arasında yok çünkü onları hiç görmedim ne kadar aklımdan çıkmasalar da onlar hakkında hiç bi bilgiye sahip değilim babaannemin verdiği gizemli kolye dışında. Bu kolye onlardan kalan bana tek şey bu yüzden bi gün babaannemi çağırıp bu koluenin anısını sordum.Ama nedense bu sorumu cevapsız bırakıp geçiştirdi. Israr etmedim nasıl olsa bi gün söylicek. Televizyonda Survivor 'ı izlerken bir anda babaannemin sesiyle irkildim. Çok heyecanlı bir yerdeydi. Ama babaannemin tersi fenadır o yüzden ikinci defa Asyaaa diye bağırmasına göz yumamazdım. Aşağı indim.
Babaannemin diğer herkesin babaannesi gibi değildi çok kötü yemek yapardı aslında tam bi ergen diyebiliriz çünkü kendisi kafa dengidir en sevdiği şarkıcı candan erçetin değil micheal jackon artık gerisini siz düşünün. Babaannemle yine onun enfes dolmasını yedim (!) Ne kadar o kırıllmasın diye bişi demesem de ya da yerken değişik mimik yapmasam da bazen iğrenç mimiğimi yaparken yakalanıyorum sonra hemen ona dönüp piç smıyl yaparak çok güzel olmuş hayroş diyorum( hepiniz hayroş yazısını okurken değişik bi bakış atmışsınızdır. Hemen anlatıyorum. Babaannemin adı Hayriye ama hayriye çok uzun bi kelime söylemekte zorlnıyorum bu yüzden ona hayroş diyom.)bazen de kedim Salya ya veriyorum. Yemeğimi yedikten sonra yukarı odama çıktım bilgisayarımı açtım. İnternetten takılırken gelen bildirim 65 ve arkadaşlık istekleri 22 idi. İşte popilik napçan. Bi süre sonra bilgisayarı kapatıp yatağa yattım. Ertesi gün okulun ilk günü liseye geçiyom ergen bölgesi, sivilceli insanlar , koltuk altı kıllı insanlar birçok terli ergenuslar. Bakalım yarın ne maceralar beni bekliyo....

Dostun Mu Aşkın MıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin