Can Bonomo- Tastamam
Okuyanlara teşekkür ederim okumayanlara tavsiye ederim acemi olmama rağmen yine de çok eğleniuorum yazarken :) :DSıralara oturup yine ve yine buseyle konuştuk. Biyoloji hocası sınıfa girdi sinirli birisine benziyodu ama umtumda değil nasıl olsa biyoloji dersinde uyumayı planlıyodum(sorun yok). Hoca bi deneyden bahsetti bunun için ikili grup oluşturcakmış falan filan. Sınıfta şamata oldu. O da bağırarak " Eşleşmeleri okuyorum." dedi.
emre-gökhan
öykü-masal 😄
.
.
.
buse-efe
Ben şok ben vefat!! Buseyle olcağımı düşünmüştüm hayır yha olamaaaz.
Buseyle birbirimize üzgün bakışı attık.
Kafamı sağa çevirdim ve öküzün bana baktığını gördüm takmadım ve kafamı geri çevirdim.hoca isimleri okumaya devam etti ve sıra bana geldiğimde asya canla dedi. Anlamadım. Can kim diye etrafıma bakındım ve öküzün trene baktığı gibi bana baktığını gördüm.Yoksa can sen misin diye fısıldadım.
Ağzını büzerek bana maalesef evet dedi. Ben de senle olmaya meraklı değilim diye çemkirdim.
Allam öküze bak tam bi mal.
Ben gidip itiraz etçem senle olmaya daanamam her be kadar kısa bi süreliğine olsa da , diye bağırarak yerimden hızla doğruldum ve hocanın yanına gittim(faul yapan futbolcunnun sarı kart yiyince hakeme doğru eller arkada yürümesi gibi). Tabi ki hoca HAYIR dedi. Zil çaldığında buseyle kantine gitmee karar verdik. Kantine doğru giderken Can Asya diye seslendi.
Arkamı dönüp ona baktım.
"Okul çıkışı güvenliğin orda bekle seni biyoloji ödevi için evime götürcem"
"İlla evinde yapmak zorunda mıyız hayatta evine gitmem senin"
Tamam sakin ol asya sen bekle beni seni bildiğim bi kafeye götürcem"
"Tamam" dedim ve çekip gittim.
Kahvelerimizi yudumlarken yanımıza bi kız geldi lise 2 deymiş. Yanınıza oturdu ve sohbet ettik hemen kaynaştık. Kafamı yana çevirdim gözüm yanımızdaki masada oturan bi kıza kaydı ama o benle buse gibi değil ya da yeni tanıştığımız kız ecem gibi değildi. Üzerinde seksi kıyafetler vardı ve bütün erkekler ona bakıyodu sanırım okulun popisi.
Ecem bi anda bu kız okulun popisi diyiverdi ki sanırım ona baktığımı fark etmiş olmalı.
"Sence de çok farklı değil mi ecem"
"Evet annesi okulda müdür bu nedenle böyle davranmasında ve böyle giyinmesinde bi sakınca görmüyolar."
"Anladım" deyip tekrar o kızı incelemeye devam ettim.O sırada zil çaldı ve sınıfa çıktık. Sıralarımıza oturduk. Edebiyatçının dersiydi biz de son ders olduğu için telefonlarımızdan face whatsapp wattpad falan takıldık.
Ders bitiminde güvenliğin orya gittim ve Canın gelmesini bekledim.İÇİMDEN
Hayvan yarım saattir bekletiyo zaten öküzlüklerindrn belli yani her anda öküz olmayı başarabiliyo.Canın İÇİNDEN
Ay yine geç kaldım şimdi öküz demeye başlamıştır yine bana. Sadece okulun hediyelik eşyalarından ona bi tane kolye aldım yoksa geç kalmazdım.
Büyük konuşmıyım en azından bu kadar geç kalmazdım."Sonunda geldin"
"Kusura bakmayın hanfendi"
"Neyse hadi nereye götürceksen götür"
"Sakin ol cici kız hadi gidelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostun Mu Aşkın Mı
RandomOkul gezisi, kar , aşk , dostluk , kazık ve heyecan bunların hepsinin olduğu bir hikaye...