"bence yeterli bu kadar chaeyoung . valla anladım ya ."
kafasını masaya yaslayan lisaya gülümsemiştim.
"matematikçi sana soru sorduğunda yanlış yaparsan o zaman görüşürüz lisa hanım. "
"o iş bende" gibisinden sağ eliyle asker selamı vermiş gülümsemişti.
güzel gülümsüyordu , hemde fazlasıyla...
telefonumun çalmasıyla bakışlarımı lisadan zorda olsa çekmiş ayağa kalkmıştım.
"annem arıyorda ."
neden açıklama gereğinde bulunduğumu bilmiyordum ama bir anda söyleyivermiştim .
lisa ise "anladım" diyip odadan çıkmıştı. bu ince düşüncesi yüzümde var olan gülümsememi artırmıştı.
"efendim anne"
"işiniz ne zaman bitecek? "
sesinde büyük bir soğukluk olduğunu kurduğu cümleden hemen anlamıştım? bir şey mi olmuştu?
aklıma aniden gelen şeyle donup kaldım.
yoksa carmen anneme bir şeyler mi anlatmıştı?
sürekli bana annemden , seungmin den bir şeyleri saklamamam gerektiğini söyleyip duruyordu.
"chaeyoung kızım? "
"şey anne soru çözüyordum da dalmışım kusura bakma hem birazdan biter zaten . "
"anladım . yarım saate ordayım. "
tamam dememe fırsat vermeden aniden yüzüme kapanan telefon ile iyice şüphelenmiştim.
odanın içini bir kaç kez turladıktan sonra carmen ile olan mesajlaşmamıza girdim.
chaeyoung: lütfen anneme anlatmamış ol
ve odanın içerisinde yankılanan bildirim sesi
chaeyoung: carmen?
ve bir bildirim sesi daha
bakışlarımı telefonumdan çektiğim anda masanın üzerindeki lisanın telefonuyla karşılaşmam bir olmuştu.
yok canım o olamazdı değil mi?
chaeyoung: lütfen mesajlarıma artık bakar mısın?
ve tekrar
adımlarımı ağır bir şekilde tutmuştum masaya doğru yaklaşırken. korkuyordum.
belkide kafam da kurmuştum bu saçma olasılığı ama içimdeki kuşku o telefona bakmam gerektiğini söylüyordu .
ve bende bakmıştım .
güzelim❤️: lütfen anneme anlatmamış ol
güzelim❤️:carmen?
güzelim❤️:lütfen mesajlarıma artık bakar mısın?
kapının aniden açılmasıyla bakışlarımı telefondan çekmiş lisaya yani ilk başlarda beni kardeşimle tehdit eden , anneme her şeyi anlatacağını söyleyen ve en önemlisi de bana aşık olduğunu anonim bir şekilde dile getiren , kıza çevirmiştim.
o an ona çok şey söylemek hatta belki de bağırmak istemiştim ama beni durduran bir şey vardı.
belkide onunla onun sadece "lisa" olarak karşılaştığım anlarda yanımda olup bana destek olmasıydı.
"ben artık gitsem iyi olacak."
eşyalarımı alelacele çantama doldurduğum gibi kendimi hızla dışarıya atmıştım.
lisa ise bu telaşımı hala anlamamış olmalıydı çünkü arkamdan bakınmakla yetinmişti.
bu soğukta nereye gittiğimi bilmeden sadece yürüyordum. ya da kaçıyordum?
her şeyden herkesden.
"chaeyoung lütfen dur!!"
duyduğum ses ile adımlarımı daha da hızlandırmıştım.
"lisa lütfen gelme!"
"bir kere seni dinledim ve bıraktım bir daha asla bırakmam chaeyoung , şimdi lütfen dur. hem ceketinide giymemişsin hasta olucaksın !"
adımlarımı daha çok hızlandırmak istemiştim ama yapamamıştım , kalbim beynimi ele geçirmiş gibi vücudumu yönlendirmeye başlamıştı.
bedenimi saran kollar ile yere yığılmam bir olmuştu ve ben gerisini hatırlamayacak kadar yorgundum.
...
kulağıma doluşan uğultulu sesler ile gözlerimi açmak istemiştim ama yapamamıştım .
nerdeydim ben? ve neden hareket dahi edemiyordum?
"bayan park ben doktor nelson kızınızın bayılmasının sebebi aşırı stresten kaynaklanıyor olabilir. isterseniz devamını baş başa konuşalım?"
kolumda hissettiğim acı ile ve sesini net duyabildiğim doktor ile hastanede olduğumu anlamam kısa sürmüştü ama neden buradaydım ?
peki en son ben neredeydim ?
"pekala bay nelson ."
"anne ablamın neyi var? banada söyleyin nolur!!!"
"sen ablanın yanında kal seungmin , gelince konuşuruz"
kısa süre sonra açılıp kapanan kapının sesiyle birinin hıçkırarak ağlayışını duymam bir olmuştu.
hey ben ölmedim bu ağlayan da kimdi??
" ağlama lütfen seungmin , chaeyoung çok güçlü ."
"elimde değil bangchan , o orada yatarken ..."
"güçlü değil, sadece siz üzülmeyin diye güçlüymüş gibi davranıyor."
"lisa sen neyden bahsediyorsun?!"
bu konuşanlar kimdi ve kimden bahsediyorlardı?
.
x
.arkadaş düşerken kafayı çarpmış sanki he
ne dediniz o işe ÖCCÖNCZÖXNXÖdevamı için
+1
+1
+1
+1
542
ŞİMDİ OKUDUĞUN
upss lips ||chaelisa
Fanfiction0108***: gözünü açtığıma göre bana müsade güzellik aptal işte senin gibi güzel bir kızı erkek kardeşinle aldatıyor hem senin kardeşin seungmin homofobik değil miydi ya?? garip görüldü chaeyoung çevrimdışı