~Hi...
~Az én nevem Lee Soejin ,19 éves vagyok .
~Magyarországon élünk a szüleimmel és a nővéreimmel ,de Dél-Koreai származásúak vagyunk .
~Van egy nagy családom , amit őszintén alig ismerek .
~Van két Nővérem Park Hijni és Kim Lia.
~Sok érdekeségeim vannak,de amit mindennap kérdeznek tőlem ha idegenek között járok hogy miért csak én örököltem apum nevét ?
~Válasz az hogy nem tudom.
~Anyukámnak két vezetékneve van ,de hogy miért pont én örököltem apumét azt már csak a szüleim tudják.~Majd egy nap minden megváltozott.
~Egy nap a szüleimmel ebédeltünk amikor valaki csengetett°Valaki csenget.
- Majd én kinyitom. -mondtam majd szép lassan fel áltam.
-Jó napot kívánok a Lee Mark -ot és
Park Kim Min-át keresem.
-Jó napot kívánok. -mondtam illedelmesen és megszepenve.
-Egy pillanat. -majd szóltam a szüleimnek .
-Anya apa titeket keres kint egy hölgy!
-Rendben megyünk kicsim ti addig egyetek tovább. -mondta anya.°Kinti beszélgetés:
-Jó napot kívánunk miben segíthetünk?
-Jó napot kívánok a maga báttya küldött.
-Erik? -mondta apa hiszen elég rég láttuk már a bátyánkat és a családját.
-Igen.
-Tessék bejönni megbeszéljük oda bent. -mondta anya.
-Rendben hogy ha nem zavarok.
-Nem zavar tessék befáradni.
-Rendben köszönöm.°Eközben bent:
-Soejin!
-Igen Hijni?
-Ki kereste anyáékat ?
-Nem tudom egy hölgy nem
ismertem. -mondtam miközben azon gondolkodtam hogy mitcsináljak később.
-Hmm érdekes. -mondta Lia~ Majd mi befejeztük az evést és elpakoltunk mindent.
~Eközben a szüleim és az idegen hölgy bent beszélgettek a nappaliban.
~Majd meg jelent anyukám a konyhában és mondta:-Lányok gyertek csak egy kicsit a nappaliba szeretnénk nektek valamit mondani.
~Mi egyszerre feleltük:
-Rendben anya.
~Majd bementünk a nappaliba és meglepődten áltam hogy a hölgy és a szüleim ott vártak minket.
~Nővéreim pedig csak csodálkozva néztek hogy ki ez a hölgy,hiszen Koreából származott.
~Majd mind egy másra néztünk kérdő fejjel.-Gyertek gyertek! -mondta apa
-Üljetek le és nagyon figyeljetek arra amit most mondunk! -mondta anya
-Rendben anya. - mondtam egy kicsit meg ilyedve fáradtan
-Lányaim ezt a hölgyet a báttyátok küldte,a báttyátok csak holnap tud hozzánk eljönni mert akkadt egy két elintézni valója itt Pesten. -mondta apa majd folytatta volna de félbe szakította Hijni
-Apa és miért küldte a báttya ezt a hölgyet hozzánk? Milyen ügyben?
-Na ezt akkarom mondani nagyon jól figyeljetek!
-Rendben apa. -mondta Lia~Eközben én csak némán figyeltem a hölgyet félszemmel, aki folyamatosan engem bámult.
-Na lányaim a báttyátok azt szeretné hogy ha vissza költöznénk Koreába és VÉGLEGESEN!! ott is maradnánk. - mondta egy kicsit ilyedten és hattározottan
~Miközben én a "véglegesen" szóra felkaptam a fejem.
~És érdekessé vált a dolog a számomra hisz már 4 éve költöztünk el és már nagyon hiányzott a szülő hazám.-De ez még nem minden!! -folytatta tovább
~Egyre egyre jobban elkezdett érdekelni a dolog de apukám egy kis sohajtás és csend után azt mondta:
-De ezt majd holnap meg tudjátok a báttyátoktól most még csak én ennyit mondhatok.
~Én nagyon kiváncsi lettem, de valami nagyon idegesített ,az pedig az volt hogy a hölgy még mindig engem nézett.
~Majd nem bírtam tovább és meg kérdeztem:-Hölgyem!
-Igen kislány?~Mire a szüleim és a nővéreim kérdő fejjel és meglepődve néztek rám.
-Ha szabad meg kérdeznem miért néz engem folyamatosan?
~Erre szüleim arcára nagy mosoly kerekedett és a hölgy arcára is, a nővéreim meg még mindig kérdő fejjel néztek rám és a szüleimre és a hölgyre is.
~A hölgy pedig így felelt:-Hát a báttyád mesélte idefelé úton
hogy milyenek vagytok és hogy te ha jó a tippem te vagy Soejin, akiről elég sok érdekes dolgot mondott.~Erre nem tudtam hirtelen mit mondani de a szüleim és most már a nővéreim is mosolyogtak.
-Igen én vagyok Soejin , és ha szabad kérdeznem mit mondot rólam a bátyám?
-Sok érdekeset hogy milyen akaratos és makacs kislány vagy akivel vigyáznom kell.~Erre a szüleim és a nővéreim is nevetettek és még a hölgy is .
~És én is elkezdtem nevetni mert ez tényleg igaz rám.-És azért néztelek még mert eszméletlenül gyönyörű nagylány vagy.
-Köszönöm szépen. -mondtam majd egy kicsit mosolyogtam~Majd a hölgy elment,a szüleim ki kisérték és a hölgy azt mondta hogy majd még holnap jön a báttyámmal.
~A szüleinket nem kérdezgetük mert tudtuk hogy úgyse mondják el.
~Majd mikor a szüleim bejöttek vissza anya meg kérdezte:-Kicsim minden oké?
~Erre én azt feleltem neki hogy minden oké,de nem voltam túl jó álapotban ,nagyon fájt a fejem és a gyomrom se volt a legjobb álapotban,gondoltam magamban
Fránya női problémák.-Igen minden oké. -mondtam majd kicsit erőltetett mosolyt húztam az arcomra
~Egy kicsit beszélgettünk és nevettünk még majd mind a 3-an felmentünk a szobánkba.
~Későre járt vettem egy nagy zuhanyt és még utána pihentem olvastam egy kicsit és közben zenét halgattam.
~Majd a két nővérem bejött-Szia hugi. -mondta Lia
-Sziasztok. -mondtam majd vártam mit akkarnak
-Mitszólnál hozzá ha játszanánk egy kicsit ? -mondta Lia
-Úgy is rég játszottunk már
együtt. -mondta Hijni és nézett rám boci kérdő szemmekkel
-Jó rendben de nem szeretnék most sokáig játszani úgy is későre jár már.
-Rendben. -mondták egyszerre~Játszottunk kirakósozni majd szkanderezni.
-Hogy lehetsz ennyire erős hogy még engem is lenyomsz? -mondta Hijni
-Nem tudom mostanában többet jártam edzeni mint ti.
-Hát igen. -mondta Lia~Abba hagytuk a játékot és elmentek aludni és is keszülődtem aludni mikor bejött anyum.
-Szia kicsim.
-Szia anya baj van?
-Nem nincs nyugodj meg hozzád jöttem beszélni veled.~Meglepődtem majd meg kérdeztem.
-Hozzám? Beszélni velem?
-Most nem csináltam semmit!!!
-Igen tudom. -mondta majd elkezdett nevetni
-Másról szeretnék veled beszélni.
-Halgatlak anya.
-Láttam hogy apud előtt egy erőltetett
mosoly-t húztál az arcodra.
-Mi a baj ?
-Ohh semmi csak eléggé fáj a fejem és görcsölök fránya női dolgok.
-Ahh értem hát rendben jobbulást kicsim.
-Köszi anya.
-Nincs mit akármivan szólj azzonnal!
-Rendben anya.
-Na megyek kicsim Jó éjt aludj jól.
-Köszi anya Nektek is Jó éjt te is aludj jól.
-Köszi kicsim szia. -majd adott egy puszit a homlokomra
-Szia anya. -majd meg öleltem~Majd lekapcsoltam a lámpám és a fáradságtól hamar elaludtam.
~Nem nagyon aludtam jól hisz sok gondolat járt a fejemben többek között az is hogy vajon mit akkarhat a bátyám.£¥₩_€: Remélem tetszik próbálok minnél többet kihozni belőle. ♡♡
YOU ARE READING
Life isn't ...
RomanceEgy családról szól ahol mindenki élete át fordul ... A gyerekek élete nagyon bonyolult lesz és sok kárt okoznak magukban de a végén minden jobb lesz és minden a helyére kerül ... ⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️ ■《( Az idő a nem a mai idő szerint ját...