Ep 1

119 22 9
                                    

İlk fanfic deneyimlerimden biri. Hatalarım olabilir. Ama lütfen bir şans verin;( Şunu da çok iyi biliyorum. Bu tarz hikayeler yazıldıktan yıllar sonra kitleye ulaşıyor. Merak etmeyin hikayeyi tamamlamayı düşünüyorum.




(⊃。•́‿•̀。)⊃━✿✿✿✿✿✿





Günün ilk dersi Slytherin'le ortak olan iksirdi. En arka sıraya geçtim. Yanıma arada bir konuştuğum hufflepuff'lı arkadaşım Amy geldi.

Amy: Günaydın kaya!

Her zaman olduğu gibi enerjik.

Kaya: Günaydın.

Amy: Günün ilk dersi Slytherinle. Ne gün ama!

Sessiz kaldım.

Amy: Yine konuşmuyorsun. Her zamanki gibi.
Neyse alıştım bu hallerine.

Deyince bende önümde açık olan sevdiğim bir  muggle yazarın aşk / dram konulu romanımı okumaya başladım.

X: O kitapta ne öyle?

Deyip elimden kitabı aldı. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda Abraxas Malfoy elinde kitabımla pişkin pişkin sırıtmış bana bakıyordu.

Kaya:( sessizce) Hey! Geri ver onu!

Abraxas M: Ne bu? Yoksa gizli aşkını yazdığın çok gizli (!) günlüğün mü?

Yalan söylemenin alemi yoktu.

Kaya: Muggle romanı. Verir misin artık onu bana?!

Abraxas M: Muggle romanı mı?!

Kitaba iğrenerek baktı ve hemen elinden fırlattı.

Abraxas M: Bu iğrenç şey sende ne geziyor?

Aklına bir şey gelmiş gibi oldu sonra suratıma küçümcercesine bakıp şunları söyledi

Amy: Tabi bunu bir hufflepuff'a niye soruyorsam. Ha bu arada Senin annen muggle'dı değil mi?

Bana iğrenerek bakıyordu. Bu rahatsız edici...

Kaya: Seni ilgilendirmez!

Abraxas bana göz devirdi ve kapı tarafında oturan arkadaşlarının yanına gitti.

Yine kendimle baş başayım. Rahat ve mutlu.

[1936 muggle dünyası]

Yazar'ın anlatımı>

Küçük kız bağırış sesleriyle uyandı. Bir anda odasını kapısı açıldı ve içeri babası girdi.

Kaya: Baba!

Albert: Kızım. Özür dilerim. Ben-

Tam bir şey daha söyleyecekken içeri kadın girdi

Elena:Kızımı rahat bırak Albert! Gidiyorsan git. Ona bunu yapmaya hakkın yok!

Albert: Son bir kez kızımı görmek istiyorum.

Elena: Onu rahat bırak. Gideceğin söyledin. O deli adam için bizi bırakıyorsun. Kızımıza veda etmeyi bile hak etmiyorsun. Defol!

Adam küçük kıza acı dolu bir tebbğmle baktı ve bir anda cisimlenerek ortadan kayboldu.

Kadın hıçkırıklar içinde ağlarken küçük kız olanlara anlam veremiyordu. Neler oluyordu? Babası nereye gitmişti? Ve nasıl olmuştu da bir anda ortadan kaybolmuştu?

(⊃。•́‿•̀。)⊃━✿✿✿✿✿✿

Sizce deli adamda kim?

Vote atmayı unutmayın. Diğer bölümde görüşmek üzere hoşçakalın^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Always the fool T.M.R #ilmelistanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin