bölüm 3

10 5 0
                                    

Berk: Kızım bak sakın kemiklerin kırılır

Yaren:Sanane

Berk:Of gel buraya
(Adım atmaya başlarken Yaren aşağı doğru atmaya başladı.)

Berk: lan hayır ya
(diyip aşağı koşmaya başladım)

Yaren;
(Acı içinde bağırıyordum ama kaçmam gerekti tam gidiyordum ki biri arkamdan bağırdı, bu berkti...)

Berk: gitme Yaren

Yaren:
(Sadece öylecek baktım... O ise yanıma yaklaşıyordu elini uzattı.)

Berk: hadi gel güzelim canın zaten yanıyor gitme

Yaren:
(tamam diyip kalktım. Ve ona sarıldık kucağına alıp içeri geri götürdü ve beklenmedik bişi yaptı odanın kapısını kitledi...)

Berk: ne yaptığını sanıyorsun sen gerizekalı abinden seni boşuna mı aldım ben. eğer birdaha kaçarsan sonun hiç iyi olmaz;)

Yaren: pisliksin sen nefret ediyorum senden

Berk:
(Tam elimi vurmak için kaldirdigimda Yarenin gözleri dolmuştu, elimi indirip öylecek sinirle baktım.)

Yaren: barışalım mı? Korkuyorum...
( Berk acımış olacakki kollarını açıp yaklaştı. Bende ona sarilcak gibi yaklaşıp belinde ki silahı aldım ve ona doğrulttum.)

Berk: Yaren bırak şunu bak??!!

Yaren: ne yapacaktın bana yapsana hadi?;)

Berk: sana acıyanda kabahat daha silah kullanmasını bilmiyorsun gel buraya ver şunu.

Yaren: hayır vermiyorum-
(Derken elimdeki silahı tek hamle ile aldı.)

Yaren: ya hayır of

Berk : kahkaha attım.
(Ve başka bir odadan oyuncak su tabancası alıp yarene verdim.)

Berk: hadi vur beni ĞAPWBCOĞWOVSNPSFSO

Yaren:
(kriz geçirmeme saniyeler kalmıştı ve çığlık atmaya başladım. Berk öylecek bakmaya başladı ve beni sakinleştirmek için sarıldı.)

Berk: ne bu sinir kızım? Sakin ol altı üstü şaka
(Yaren azda olsa iyi olmuştu yanına oturup neden kriz geçirdiğini sordum.)

Yaren: travmam var... Silah görünce duyunca ya ağlıyorum yada deliriyorum tamam mı?

Berk: sana zarar vermek istemedim hadi gel biryerler gidelim.

Yaren:
( Birkaç saniye ona baktıktan sonra ağzımdan lunapark kelimesi çıktı.)

Yaren: lunapark a gidelim mi?

Berk: mafyanın lunaparkta ne işi var kızım elalem ne der? Saçmalama nazla gidersin ama kaçmak yok!.

Yaren: seninle gitmek istiyorum;)
( Gözlerimi doldurup öylecek baktım bu onun zaafıydı ve tabikide kullanacağım.)

Berk: doldurma gözlerini, tamam gidicez.

Yaren:
(sevince dolaba gidip kıyafet seçmeye başladım. Ve daha sonra ona dönüp çift kombini yapalım hadi deyip onun dolabinada bakmaya başladım.)

Yarenin seçtikleri...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mafya bozuntusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin