^^°
"Kook"
İsmiyle ona seslendiğini duyunca hemen cevap vermişti hyung'una.
"Efendim"
"Gelsene seni özledim"
Jungkook,Jimin'in kucağına oturmuş ve kollarını boynuna dolayıp büyüğünün dudağına yaslamıştı kendi dudaklarını.
Yaklaşık 1 ay önce Jimin ona açılmıştı,fakat Jungkook ona karşı bir şey hissetmediğini söylemişti. Bu doğru değildi onu seviyordu ama korkaktı.
Ondan uzaklaşmak istemediği için onun kendisini öpmesine izin veriyordu.
Jimin'in ellerinin kalçalarına gittiğini hissettiğinde gözlerini açmış ve dudaklarını ayırmıştı. Jimin elini çenesine koymuş ve dudaklarına fısıldamıştı.
"Hey,sadece seni öpeceğim."
"B-ben,benim işim var gitmem gerek"
Hızla kucağından kalkıp kapıya ilerlediğinde arkasından gelen Jimin hemen onu kapıya yaslamıştı.
Küçüğüne iyice yaklaşmış ve ellerini beline dolayıp kulağına fısıldamıştı.
"Neden kaçtığını anlamıyorum bebeğim. Sanırım bir cezayı hakettin!"
Hiç beklemeden Jungkook'u kendine döndürüp,boynuna sokulmuştu. Jungkook titreyen ellerini omzuna koymuş ve itmeye çalışmıştı.
"Jimin,bırak!"
Jimin nefesini dışarıya vermiş ve ellerini titreyen bedenin penisine atmıştı.
"Seni sevmeme izin veriyorsun,fakat benden kaçıyorsun kook!"
Ellerini tekrar beline sıkıca sarmış ve Jungkook'u yatağa ilerletmişti. Yatağa attığı bedenin üstüne çıkıp dudaklarına eğilmişti.
Fısıldayarak kurduğu cümleler Jungkook'u titretmişti.
"Beni sevdiğini daha ne kadar saklayacaksın bebeğim?"
Jungkook kızardığını hissederken bakışlarını kaçırmıştı. Jimin onun tatlılığına gülmüş ve alınlarını birleştirip konuşmuştu.
"Beni seviyorsun o yüzden,kaçma bebeğim!""Ben kaçmıyorum,sadece utanıyorum"
Jimin daha fazla dayanamayarak hızla eğilmiş ve dudaklarına yapışmıştı. Jungkook'ta aynı onun gibi karşılık veriyordu ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He just... ~Jikook
RomanceSeni sevmeme izin veriyorsun,fakat benden kaçıyorsun kook!" Top-Jim Bottom-Kook One shot!