Vara

109 3 4
                                    

Era o data,o fata pe nume Mara...Ea avea ochii albastri,parul brunet si era clasa a 6-a.
Intr-o vara ea intanlise un baiat pe nume Alex care avea parul brunet,ochii caprui,un zambet frumos,era ceva minunat pentru ea...Ei doi s-au cunoscut la un sport pe care il practicau amandoi..
Mara il placea mult pe Alex si intr-o zi ii spuse:
-Alex ,te iubesc vrei sa fim impreuna?
-Si eu vroiam sa te intreb acest lucru... da vreau !
Ei doi au fost in cantonament la mare...iar parintii lor nu stiau ca sunt impreuna...Aceasta poveste a durat 3 luni pana intr-o zi ,din vara aceea baiatul ii spuse:
-Mara ,vreau sa ne despartim ,eu iubesc alta fata ..
Mara cu lacrimii in ochii ii spuse:
-Te rog sa ma ierti daca am facut ceva gresit eu nu vreau sa te pierd ,te iubesc ,dar daca asta e decizia ta...o respect !Macar prieteni ramanem?
-Da, ramanem prietei !Te pup vorbim alta data paa...
-Pa..Alex,sa nu uiti niciodata de mine ...!
Trecuse o luna dupa ce se despartisera Alex si Mara,si incepuse scoala!

Mara in prima zi din clasa a 6. cunoscuse multe persoane noi...
Seara cand ajunsese si ea acasa un baiat Nicolas ii spuse pe facebook :
-Mara te-am cunoscut azi ,esti atat de frumoasa ,te iubesc foarte mult,vreau sa fiu cu tine!
-Nicolas,iti multumesc petru tot ce mi-ai spus, dar as vrea sa te mai cunosc...
-Ok. Maine iesi pe hol si vei primii un biletel de la mine ,sa vezi ce insemni tu pentru inima mea!
A doua zi Mara iesise pe hol iar Niolas ii daduse biletelul,in el scria:
"Mara esti viata mea,esti printesa mea,niciodata nu am mai iubit cum te iubesc pe tine! TE ROG SPUNE-MI VREI SA FII CU MINE?"
Mara citise biletelul iar seara cand ajunsese acasa ii spuse:
-Da vreau sa fiu cu tine!
Ei doi erau cei mai fericiti de pe lume ,chiar daca se certau ,tot se iubeau !
De ziua indragostitilor Nicolas ii daruise Marei un trandafir rosu ,o bratara ,un lantisor si o perna mica care scria "I love you!"
Relatia lor durase 6 luni pana cand Mara ii spusese:
-Nicolas,nu mai putem fi impreuna ,iarta-ma m-am indragostit de un alt baiat !
-Te intelg Mara ,sa sti ca niciodata nu te voi uita si prin cate am trecut impreuna!
-Nici eu nu te voi uita ,si nu voi uita pozele cu noi din telefon!
Mara se imprietenise cu o fata Roxemin care era prietena cu Nicolas ...
Dupa 3 saptamai Roxemin se certase cu Mara si s-a dus la Nicols sa ii spuna despre Mara ca este c***a,prosta.l****e si o injura,iar Nicolas a crezut-o pe Roxemin si a inceput si el sa o faca in tote felurile..
-Nicolas! ii spuse Mara , de ce ma injuri pentru ceva care nu e adevarat ,parca ziceai ca tii la mine si nu ma vei injura ,s-a terminat nu mai suntem nici prieteni .
-Iarta-ma te rog nu am vrut ,am spus totul. la nervii ,nu ma puteam controla !
-Nu imi mai pasa ,sa nu ma mai cauti sau sa imi dai.mesaje...
Nervoasa Mara tranteste usa de la clasa...
Dupa o luna Nicolas ii da mesaj Marei si ii spune:
-Mai esti suparata pe mine? Daca da , te rog iarta-ma!
-Nu ,mai sunt suparata pe tine ...dar sunt indragostita de alt baiat asa cum am spus ..
Mara il intrebase pe baiatul de care era indragostia :
-Nedyson,te plac de multa vreme ,ai vrea sa fii cu mine?
-Da Mara as vrea sa fiu cu tine
A durat 3 zile ,deoarece Nedyson s-a despartir de Mara pentru ca el credea ca nu il iubeste !
Apoi peste 2 saptamani. Nedyson a intrebat-o ;
-Mai vrei sa fii cu mine ?
- Da normal ca vreau!
A doua zi au mers impreuna la scoala si au vorbit in fiecare pauza!
Seara Nedyson ii spune Marei sa iasa pana afara !
Fata iese afara si Nesyson ii spune:
-Ce faci?
-Pentru asta m-ai chemat afara ,ma duc in casa!
-Nu de asta te-am chemat!
Si fata fix cand sa plece baiatul o trage de mana si o saruta...apoi placa in casa..
Era cea mai fericita de pe Pamant si il iubea foarte mult lafel si el pe ea!
A 4 zi au ajuns acasa iar Mara isi facuse o prietena noua ,nu stia ce face ,sau daca e desteapta sau nu.....
Dar Nedyson cand a vazut-o ca statea cu Ericayso s-a despartit de ea ...
-De ce te-ai despartit de mine?ii spuse fata plangand!
-Ericayso este o.fata prosta ,tiganca si c***a ,iar eu nu pot fi cu o fata care este prietena cu Ericayso !
-Daca stiam ca ea este asa nu ma mai apromiam de ea ..te rog scuze ,nu am stiut !
-Eu chair te iubeam dar nu mai pot. Scuze!
Fata pleca cu lacrimii in ochii. Si sperand ca intr-o zi se va intoarce !
Timplul trecea ,iar baiatul nu se mai intorcea la ea...Mara il vedea mereu pe Nedyson ,la scoala,pe strada,dar nu vorbeau deloc,decat prin sms.
Intr-o zi Mara iese afara cu 2 baiati si o fata...Seara Nedyson trece pe langa Mara si ii spune:
   -Ce faci,Mara?
   Ea timida si tremura ca niciodata ii raspunse:
   -Bine tu ?
   Ma duc la magazin !
   Pana a venit Nedyson de la magazin Mara intrase in casa ..
A doua zi fata cu care era Mara ii zise:
  -Mara ,sti ca ieri dupa ce ai intrat tu in casa a venit Nedyson si ne-a intrebat de tine ?
   -Nu ,nu stiam ,dar ce te-a intrebat de mine?
     -M-a intrebat unde e Mara?De ce a plecat Mara?
   -Si tu ce i-ai spus ?
    -I-am spus ca ai intrat in casa ca iti iera frig....
   -El ce a zis ? Te-a mai intrebat ceva?
    -Da,m-a intrebat daca il mai iubesti si i-am spus ca da!
    Mara ii zise fetei:
     -Sti, mie imi este rusine sa vorbesc cu el,cand il vad tremur si imi bate inima de zici ca sare din piept!Il iubesc mult dar cu alti baieti pot sa vorbesc dar nu el nu pot ma panichez!
     -Stiu cum este Mara ,dar cum v-ati cunoscut?
     -Pai:" Eram in vacanta de Paste si am iesit afara cu el si cu inca o fata si 2 baiaeti ,apoi am jucat cu baieti tenis,bedminton ,am si vorbit ,am jucat adevar si provocare ,iar seara pe la 19;30 am rams eu si el afara si am ras ,asa m-amindragostit eu de el"!
     -Dar va statea asa bine impreuna,imi pare rau pentru voi!
   Marei ii dause lacrimile si apoi au schimbat subiectul!
Seara au intrat in casa !
Mara nu mai vorbise cu Nedyson timp de 4 zile..iar in astea 4 zile ea nu stia pe cine sa alega ,s-a intoarce la Nedyson sau nu? Nici ea nu stia..

O poveste ciudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum