Sabahın köründe kalktım ve ustumdeki yorganı attım yurudum ve lavaboya gittim elimi yuzumu yıkadım dişimi fırcalıyacakken diş macununun bitmiş oldugunu yeni farkettim ucundaki kalan son damlayı aldım ve fırçaladım eve ihtiyacım vardı burda hersey eski zaten ev ariyodum 1 aydir ama hepsi ya cok pahali yada bakımsız ,kötü ve korkutucu bugün okulda araştırmam gereken yine aynı konu ev bulmak neyse.
Giyindim cantamı hazırladım ve cıktım evden okula dogru kulaklık takıp yurudum kulagımda bir el hissettim kulaklıgım cıkmıstı ve baska biri takmıstı.
"Ne 'starboy'mu the weekend dinlermiydi bu salak?"
Jeongin kulagına taktıgı kulaklıgı hala dinliyordu sonrasında önüme attı kulaklıgı bende egilip aldim yerden ve yoluma devam ettim arkamdan sövselerde sikimde degil sanki alısık degilim.
Okula geldim ve 5 dersi aralikli uyukularla gecirdim öğlen arasi geldiğimde bahceye cıktım ve bir banka oturdum telefonumu acip ev lere bakmaya basladım bazen guzel evler buluyordum ama artık dolmus oluyorlardı ve gercekten lanet okuyordum.
Esnerken elimden telefon alindi ve kurcalamaya baslandı dönüp bakıcaktım ki penisimda bir el hissettim ve ellerim arkadan tutukarak birlestirildi minhonun grubu beni tahrik etmeye calısıyorken gruptan biriside telefonuma bakiyordu.
Telefonumun benden izinsiz kurcalanması ayrı bir sinirlerimi bozuyor ki benden izinsiz bana dokunulması acayip bi olay.
Masada oturan ben sırtım masaya donuk ve oturma yerinde ters oturuyodum yani bank karsılıklı bir banktı 2 oturma yeri 1 masa.
Ben cırpındıgım icin woojin ustume cıktı bacaklarını acıp oturdu sırtım masaya geldi göğüs kısmı kafama yaklastıgı icin kafam masayla birlesti.
"O bir dakika evmi ariyorsun?"dedi seungmin.
"Aman tanrım ezik aptal"dedi hyunjin.
"Dostum onu bizim eve alalım cok eglenceli olur kölelik yapar bize"dedi
Woojin."Adamım harikasın, bencede"dedi bang chan.
"Gerizekalı"dedi minho.
O an gozleri yasardı hanın.
Neden o kadar insanın icinde bitek minho diyince oldu.
Bilmiyordu.
"Aglıyacakmısın ah hayır olmaz cıkısta kapının onune gel artık bizle yasiyacaksın salak"dedi changbin.
"Anladınmı?"dedi minho.
Kafami salladim telefonumu yere atip gittiler ve bende sınıfa cıktım.
Aradan kalan derslerde bitince ben sınıftan en önce cıkan oldum insanların arasından gemeye calisirlen cok zorlanmadım arkamda onları gorunce dahada hizlandim.
Sonunda cıkısa ulastıgımda beni bekliyorlardı lanet ettim ve yanlardan gecmeye calistim geciyoken changbin kolumu tuttu bende kolunu cevirip ittirdim ve yere dustu.
Jeongin uzerime dogru gelirken kosmaya basladım kosarken canim cikiyodu gogsum hala aciyor ve basim surekli zonkluyordu.
Sol tarafta bir sokak gordum girdim kostum ama baktimki onumde duvar arkama baktıgımdaysa aralarından bikaçı bana yetişmeye calısıyordu.
Onume geri dondum duvare baglı olan telden tutundum ve cıkmaya basladım seungmin son anda tutucaktıki cıktım onume baktım ve lanet ettim.
Onumde bina yapılması icin kazılan yer vardi ve benim baska sansim yoktu. Korkarak atladım ve ayagımdaki aciyla bagirdim.
"H-ha siktir yaa"dedim
Ayagıma çivi batmıs amk.
Ulan bahtsız pezevenkler daha calısmaya baslamamıssınız o zaman orda burda çivinin ne işi var amk.
Kalktım ve yurumeye calistim sonra onume birileri cıktı.
Minho,bangchan,hyunjin,woojin.
E yok ebenin amı.
"Ulan cetemisiniz siz amına, biri gidiyo öbürü geliyo."dedim.
Hyunjin kolumdan sertçe tuttu ve yürütmeye basladı acıdan inledim.
"Ya malmısın amk az yavas"dedim.
"Ne dedin sen?!"dedi hyunjin.
"Ulan onu bunu bırak ta nasıl yaptın onu amk hadi atladın tamam çivide seni bekler gibi hazır pozisyonda bekliyo aq"dedi chan.
Onumuze bir araba geldi ve bindiler hyunjinde icine adeta attı beni.
Ben arabada kıvranıyorken woojin ve minhonun gozu sürekli ustumdeydi.
Arabada masallah luks bi araba bankamısınız siz amk.
Arabada ani fren oldu ve ben tam dusuyodumki woojin elini onume koydu.
Ayagımdan hala kanlar geliyodu ve cok kotu gorunuyordu.
İnsan bir hastaneye goturur amk
Ama insan degilki bunlar.Araba durdu ve inmeye basladılar sonda bende indim ve yurumeye basladım.
"Nereye gerizekalı ev burda"dedi changbin.
"Biliyorum"dedim.
Bir islik sesi geldi ve dondum baktıgımda cantam ellerindeydi almaya geri dondum ve aldım ama kolumu tuttular ve beni zorla eve soktular.
_______________________________________
Ben bunu yayınlamamısım amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı Ne Olsun Amk Minsung Fici
Kurgu OlmayanSiz: Sen kimsin? ******6789: Minho ben lee minho varya o Siz: O kim? ******6789: Tassakmi gecion? Siz: Evet?