Tanışmalarından başlayalım hade sksjsjsjjs
Klişe dolu soyliyim skskjs----------------------------
Saat gece yarısına gelirken arkadaşlarımla gittiğim bardan uykum geldiği için ayrılmıstım.Karanlık sokaklarda yürürken etrafıma durmadan bakıyor bir yandan da elbisemi aşağıya çekiyordum.Buraları hiçte tekin bir yer gibi değildi.
Köşeden dönüp başka bir sokakta ilerlemeye başlamıştımki karşı kaldırımda elinde birasıyla oturan bir adam bağırdı
"Pişşş yaffruum " Ayağa kalktığında bende arkamı dönüp topuklularla koşmaya başlasdım .Başıma bir şey gelicegi belliydi
Adamda arkamdan koşmaya baśladığında hızlandım.Köseyi donmemle birlikte sert,dolgun ve çok cekici kasları olan bir adama çarptım.Kafamı yukarıya yavaşça kaldırdığımda ise hayatımda görüp görebileceğim en yakışıklı suratla karşılaştım...
Karizmatik adam bir bana bir de bize yetisen sarhos adama baktı.
"Pişt gusellik gelsene lan!"
Yürüyen karizma bana baktı " Bu adam seni rahatsız mı ediyor?" Aman Allah'ım!! Bu nasıl çekici bir erkeksi sestir!!!Yavaşça kafami salladim.
Beni arkasina alip adamın yanına doğru yürümeye başladı..Adeta süzülüyordu
"Sen kimsin lo!Kızcağızın niye peşinden koşuyon!" kızcağız ...
"Sanane ulan!" Sapık adam kafasını geriye attı tam yürüyren karizmama kafa atıcaktıki bitanem elini kaldırıp adamin suratının ortasına geçirdi..Nede güçlü..
Sarhoş adam darbeyle birlikte yere sırtüstü düşünce bitanem adamın üstüne oturdu.Cebinden bir şey çıkarmaya çalışırken adam ,benim aşkıma tükürdü.O an sanki kendime tükürmüşler gibi hissettim..
Kaslı erkeğim cebinden bir halay mendili (?) çıkarıp adamın ağzına soktu.Galiba yutturmaya çalışıyodu.Adamn debelenirken aşık olduğum adam ayağa kalkip yanima geldi. Sonra da aslan gibi kükredi
"Pis camış!!Seni bir daha görürsem o halay mendilini gerçekten yuttururum lo!!
Kahramanım....
---- Halaylı Günler-----
Yürüyen karizma kim acaba ? Ajjsnsn