1.Bölüm

72 5 0
                                    

Adeline Quincy balo salonunda terasa yakın bir yerde durmuş salona girerken anons edilen kişileri dikkatle inceliyordu zaten balolara gelmekte ki amacı ileri de yazacağı kitaba malzeme bulmak ve geçirdiği kaza sonucu gözlerini kaybeden düşes annesinin içine düştüğü düştüğü karamsarlıktan kurtarmak istemesiydi.Annesi Bettenberg düşesiydi ve Adeline'ın sosyeteye takdiminden sonra elim bir fayton kazasında gözlerini kaybetmişti.O günleri hatırlamak zaten bunalmış Adeline'ın yüzünü daha da soldurmuştu.

İyi akşamlar Leydi Battenberg yine sizi böyle üzen nedir? Diye sordu meraklıca Colin Willson.

Adeline genç marki'nin sesiyle irkilerek ona döndü yalan bir kızgınlıkla konuşmaya başladı Colin sana daha kaç kere söyleyeceğim,lütfen ben böyle düşüncelere dalmış İngiltere'yi baştan başa dolaşırken beni rahatsız etme diye?

Lütfen Adeline şuan Kraliçe'nin davetindesin ve sen eğlenmen gerekirken yine bir köşeye geçmiş düşünüyorsun bunu evde de yapabilirsin lütfen biraz eğlenebilir misin?

Adeline bir leydiye yakışmayacak şekilde homurdandı ardından ekledi şu düğün pastasına benzeyen elbisenin içinde nefes aldığıma şükrediyorum Colin beni acımla baş başa bırakır mısın?

Leydim beni öldüreceksiniz sanırım o elbiseyi seçen sizdiniz şimdi neden böyle konuştuğunuzu anlayamıyorum dedi Colin kahkaha atarken

Adeline iyiden iyiye hem kuzeni hem de en yakın arkadaşı olan Colin'e yandan bir bakış atarak eteklerini düzeltti onun haklı olmasından her zaman nefret ediyordu ama bir zamanlar dadısı şimdilerde ise annesinin baş yardımcısı olan bayan Emma bu elbiseyle çok güzel göründüğünü söylemişti.....

Colin yine haklı olduğunun bilinciyle kocaman gülüp etrafı incelemeye devam etti. Onların bu yakınlığı bazı dedikoducu leydiyim diye ortalıkta gezen kişiler tarafından her zaman ayıplanmış olsa da Colin ve Adeline sosyetenin canı cehenneme diye düşünüyorlardı....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE İNANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin