3

1.1K 36 28
                                    

Takemichi

Kim acaba iyi birimi

B-"Eeee Takemichi"

T-"Hm"

B-"Evleniceksin"

T-"Evet biliyorum"

A-"Takemichi gerçekten biz senin iyiliğin için yapıyoruz"

mal değilim anlayabiliyorum ne kadar uğraştığınızı

T-"Evet biliyorum"

B-"Üzülmedin mi "

T-"Biraz sonuçta sizden ayrılcam ama diğer yandan mutluyum biri beni koruyup sevicek ....umarım"

A-"Gerçekten rahatladım"

B-"mutlu olduğunu görmek gerçekten sevindirici biz sana bunu söylemek için ne kadar çok streslendik fakat bian da amcan söyleyiverdi cidden o adam çenesini tutamıyor"

T-"AHAHAHAGAFDJAHJSHZ, neyse benim evleneceğim adamın işi ne sonra şoktan bayılmıyım"

B-"Tokyonun en güçlü çetesini işletiyo ama suç örgütü gibi değil devlete bağlı çete gibi sorunları devlet onun çetesine bırakıyor"

T-"Vay be ama bana zarar vermez mi "

B-"Vermez fotoğrafını ona gösterdik  tamam dedi seni ömrünün sonuna kadar koruyacağına yemin etti eğer birşey yaparsa yanımıza gelirsin korkma kısacası biz senin her zaman yanında olacağız"

A-"O eğer sana birşey yapsın onu doğduğuna pişman edene kadar çivili terliğimle döverim"

Eminim terliğini görsün bana zarar vermeye götü yemez çünkü anne terliği>müstakbel kocadan OASNQKWJİSSBNQD

T-"Sakin ol anne adamı gelir gelmez öldürmeyi mi planlıyorsun,neyse fotoğrafı var mı o benimkine bakmış ben niye onunkine bakmıyorum"

B-"bende var"

B-

Pfft----cidden bitek bu fotoğrafı mı vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pfft----cidden bitek bu fotoğrafı mı vardı

T-"B-ba~bağ b-~bitek bu fotoğrafı mı v~ığardı İWBDJANJQJXDBKQHDDJWNİW"

B-"Bilmiyorum abisi zar zor çekmiş bunu fotoğraf çekinmeyi sevmiyormuş🥲"

A-"AHAHAHAHA Tatlı bir çocuğa benziyor gerçekten en güçlü omu boyu da çok kısa"

B-"Tatlım çocuk el hareketi çekiyo kim bilir bizim çocuğa neler yapar hem boyu küçük olması bir şey farketmiyo bizim oğlanında boyu uzun omega işte böyle düşün"

T-"Baba ayıp oluyor ben bir kere çok güzel bir omegayım önünden geçtiğim her alfanın ağzı sulanıyor"

B-"işte bu yüzden onu alıcaz Mikey onların ağızlarını kapatsın diye"

Azgın Miki İle Evlilik///MitakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin