Bu bölümü yazmaya 27.02.2023 tarihinde yazmaya başladım azar azar vakit buldukça yazdığım için biraz uzun sürüyor. Ve 12. bölüm çooooooooooooooooooooooooooooook uzuunn.
_______
Jungwon'dan
Ağğğğ... Tamam... Sakin olmalıyım. Bir anda elimi tutmuş olabilir. Ama bende arkadaşlarımın elini tutuyorum değil mi?
Tamam, beni şoktan çıkarmak için elimi tutmuş olabilir ama bahçeye gelmek üzereydik. Neden hala elimi tutuyordu?
Bana karşı duyguları yoktu ya? Ama belki vardır yoksa neden benim elime trilyon saat temas etsin ki çünkü normal biri beni sadece dürterdi.
Jay'den
"Artık elimi bırakır mısın?"
"Ha?" Ne?
"Ha, evet. Özür dilerim"
Onun bana seslenmesi ile bir dakikalık cennetim sona ermişti. Sıra cehennemdeydi. Boş ve korkutucu düşünceler yerini almaya başlamıştı bile.
'Bana dokunmaktan rahatsız mı oluyor?'
'Onun önünde öyle durmamdan rahatsız mı oldu?'
Ve daha bir çoğu... Bu düşünceler beni korkuturken Hee hyung beni oyuna dahil olmam için çağırdı.
Yazar'dan
Oynayacakları oyun yakar toptu. Sınıf ikiye bölündü, takımlar şöyleydi;
1. Takım 2. Takım
Wooyoug Jungwon
Jay Heeseung
Niki Jake
Sunoo Sunghoon
Yuna San
Mingi Ryujin
Wooyoung ve Jungwon grup başkanlarıydı. Aldım verdimde Wooyoung kazanınca ilk önce Jay'ı seçti. Yuna fasulye olmuştu.
Ortaya ilk Wooyoung'un takımı geçti.
______________
Sona Sunoo kaldı. Top Heeseung'a gelmişti Heeseung topu karşıya attı. Topu San tuttu ve zaman kaybetmemek için hızlıca ve olabildiğince sert attı.
Attığı top Sunoo'nun yüzüne gelince Niki anında Sunoo'nun yanında bitti. Sağ elini Sunoo'nun top gelen sol yanağına yasladı.
Niki'den
Orospu çocuğu. Benim dokunmaya kıyamadığım yanaklara top atmıştı.
Bir dakika, burnu kanıyor benim aşkımın bununu kanattı.
Eğer onu burada ölesiye dövmezsem ne olayım.
Yazar'dan
Niki bunları düşünürken kana muhtaç bir vampir gibi San'a doğru yürüdü. Yürüdü...Tırnaklarını ekine geçirmeye devam etti. Ve sağ elini havaya kaldırarak yumruk attı.
Niki'nin Yumruğunu gücüyle dudağı patlayan San kendini yerde buldu. Bunu fırsat bilen gözü dünmüş Niki San'ın üzerine çıkıp yumruk atmaya başladı. Tam sıradaki yumruğu yününe geçirecekken Heeseung onun kolunu tutarak San'ın yüzüne daha fazla zarar vermesini engelledi."Dur, lütfen! Yapma!"
"Niki, lütfen... Yapma!"
Niki sesin geldiği yöne döndüğünde yanında çömelmiş, gözleri dolan Wooyoung'u gördü.
Biraz daha arkaya baktığında ise kanayan burnuyla gözleri dolan Sunoo'yu gördü. Kolunu indirip diğer tarafına baktı.
Yuna'dan
Ne yaptığını sanıyor bu oraspu. Sunoo'nun burnu kanadı diye mi?
Tamam, hepimiz Sunoo'dan hoşlandığının farkındayız ama abartmıyor mu?
Jungwon nerde?
Yazar'dan
Yuna'nın çığlık atmasıyla herkes irkilmişti. Niki tekrar önüne dönüp sırıtan San'a yumruk atıp kalktı. Sunoo'ya doğru yürüdü.
"Öğretmen nerdee?!"
Yuna'nın panik halleri Jungwon'un başında uyanması için Jungwon'a tokat atan Jay'ı daha da panikletirken Mingi öğretmeni bulmak için kantine inmişti.
Fakat Sunoo ve Niki dışındakilerin bilmediği şey Jungwon'u kan tuttuğuydu
Jungwon Sunoo'ya yardım etmek için gittiğinde burnundan akan kanı görüş ve dönen başıyla diğer tarafa doğru yürüyüp yere yığılmıştı. Tam o sırada öpüşme yerleri olan arka bahçeden Sunghoon ve Jake gelmişti.
Sunoo'yu revire götüren Niki ona bebek muamelesi yapıyordu.
Jay'den
"Aaaağğğğ Juuunnnggggwwwoooooonnnn UYAAAAANNNNN!!!!!"
Aaağğğğ Jungwoonnn Uyaannnn!! Neden bayıldı ki şimdi, yoksa öldü müüü?!!?!?!?
"Ya gerizekalı tokat atmayı bırak da kucağına al. Çocuğun yanakları kızardı!"
Pekala Ryujin haklı. Aşk kuşumun yanaklari kızarmamalı.
Yazar'dan
Jay Jungwon'u kucağına alıp revire doğru giderken San'ın patlamış dudağına bakan Woonyoung'un yanından geçtiler.
Mingi öğretmenle beraber Jay'in arkasından onlara yetişmeye çalışıyorlardı. Şu an öğretmen için dudağı patlayan deil bayılan öğrenci daha önemliydi.
___________
Revir
Sunoo burnuna pamuk tutarak revirdeki yataklardan kapının tam karşısındakinde oturuyordu.
"Hala canın acıyor mu?" Niki ağlamaklı sesiyle daha çok pamuk alırken ona sordu. Eğer birisi Sunoo'ya herhangi bir zarar verecek olursa onu doğduğuna pişman ederdi.
"Hayır. Geçti... Sanırım..." Bir eliyle pamuk tutarken diğer eliyle de yanağına dokundu. Elinin yanağına düğmesiyle ağzından kaçırdığı küçük inleme Niki'nin koşarak yanına gelmesini sağladı.
Niki alçakta kalan Sunoo'ya eğilip burnundaki pamuğu değiştirdi. Sonrasında zaten kendi gözlerine odaklanan gözlere çevirdi gözlerini.
Aralarındaki çekim herkes tarafından hissedilirken birbirlerine daha çok yaklaştılar.
Birbirlerinin nefesleri yüzlerini ıslatıyordu.
____________
Hihihi en şey yerinde bitirdim.
Uzun zamandır yazmıyorum ama artık yazicagimmm. Çünkü fazlasıyla boş vaktim vaarrr. Sonrasında bı minsung ve Jakehoon fici yazmayı dusunuom povlari ig hesabimda var isteyen bakar neyse bebiklerim sonraki bölümü bekleyin tamam mı belki bir çılgınlık yapıp bu akşam yazarım.
Unutmadan yorum yazın mutlaka tamam mi bu beni çok mutlu edio ve oy lütfenn...
Hadi by muck muck muck öptüm sizi bebiklerim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedicik ve Tereyağı - Jaywon
FanfictionHeeseung : O kimdir lo Niki : SUNOO YOKSA/ Sunoo : RİKİ YOKSAAA/ texting+düz yazı ( texting ağırlıklı) Ana ship ; Jaywon Yan shipler : Jakehoon , Sunki [Ilk ficim]