#1, czyli prolog♧

51 2 12
                                    

Wielka sala. Ozdabiana najróżniejszymi wzorami, obrazami i witrażami w oknach. Mnóstwo złota jak i szlachetnych kamieni. Jednak w oczy najbardziej rzucały się dwa trony na końcu sali, równie mocno zdobione jak ona sama. Przed nimi stał zwykły, derewniany stół i kilka krzeseł, wyróżniających się na tle bogactw.

Na tronach siedzieli król i królowa Anglii. Obok nich na krzesłach siedzieli kolejno: kapitan statku i dowódca floty królewskiej, paru Kartografów oraz żeglarzy. Był tam również jeden chłopak, na oko osiemnaście lub siedemnaście, może szesnaście lat. Jednak nie była to zwykła osoba, był to kraj. Jak można się domyśleć, był to Anglia.

Wezwano go dzisiaj rano, ponieważ... właśnie nie wiedział. Siedział tylko i co jakiś czas pił herbatę. Cały czas pogrążony w myślach, na każde pytanie odpowiadał ,,Tak tak" albo ,,Yhym". Z zamyślenia wyrwał go dopiero głos Króla Wihelma.

-...Czyli zdążysz wypłynąć już jutro?- zapytał dowódcę floty.

- Tak. Podróż zajmie około rok, może więcej - odpowiedział.- Anglio, zdążysz się spakować?- Zadał pytanie, choć nie interesowała go odpowiedź. Personifikacja ma się dostosować i tyle.

-Jak najbardziej- powiedział szybko, nawet nie wiedząc na co się zgadza.

-W takim razie postanowione. Jutro odpływacie na podróż po wszystkich znanych i nie znanych nam lądach- ogłosił po czym kończąc spotkanie wyszedł z sali.

Anglii aż zawirowało w głowie, kiedy dotarło do niego co się stało. Jutro miał wyruszyć na (w jego mniemaniu) pewną śmierć. Super, po prostu super. Będzie ciekawie...

♧◇♤♧◇♤♧◇♤♧◇♤♧◇♤♧◇♤

Szczerze? To jest tragedia. Nie wiem co mnie wzięło żeby pisać, ale jak już zaczęłam to skończę. Postaram się zgodnie z historią, ale może być ciężko. Obiecuję że akcja BARDZO się rozkręci

Ponieważ ja shiperka nie może pisać bez shipu, to wolelibyście:

-Anglia&Francja

-Anglia&Hiszpania

-Anglia&Portugalia

-Jeszcze jakiś inny

Jestem ciekawa co będzie wybrane. (No I czy ktoś to wogóle będzie czytał)

Sponsorem dzisiejszego prologu jest trener id siatkówki który naciągnął mi ramię więc siedzę w domu.

♧♤𝓓𝓸𝓸𝓴𝓸ł𝓪 𝓼𝔀𝓲𝓪𝓽𝓪 𝓲 𝓱𝓮𝓻𝓫𝓪𝓽𝓪 - 𝓒𝓸𝓾𝓷𝓽𝓻𝔂𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓼♧♤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz