Sanat galerisi kalabalıktı. Hatırı sayılır insan Hwang Hyunjin'in sergisi için buradaydı. Yaptığı her bir tablo bir servet değerindeydi. Satışa çıkardığı tabloların alıcısı çoktu. Hyunjin sattığı resimlerin parasını bağışlayacaktı. Bunu hep yapardı. Maddi durumu zaten yeterince iyiydi ve gelirinin birazını düzenli bir şekilde bağışlardı ihtiyacı olanlara. Tabii bunu hiç kimse bilmiyordu. Bağış yaparken de ismini gizli tutardı her zaman.
Rüyasının en güzelinin fotoğraflarını sergiye koydurmadı çünkü onları asla satmazdı. Lixipixie'si onun için özeldi. Rüyasının yıldızıydı o. Vazgeçemezdi.
Konuklarıyla ve samimi olduğu insanlarla ilgilendi. Herkes halinden memnundu.
Ta ki sesler kesilene dek...
Herkes içeri giren kişiyle sustu ve şok dolu bakışlarla bakıyordu şimdi. Bu gelen kişi Hwang Hyunjin'in sürekli çizdiği kişiydi!
Hyunjin birden oluşan bu derin sessizliğe anlam veremedi. O da etrafına bakındı ve kendisine doğru gelen kişiyi fark etti.
Lixiepixie buradaydı.
Uzun sarı saçları kabarıktı ve yüzünde makyaj yoktu. Böylece yüzündeki yıldızlar belirgindi. O, çok güzeldi.
Hyunjin elini uzattığında çekingen bir tavırla tuttu. Bir rüyada gibiydiler. Hyunjin rüyasını yeniden yaşıyordu.
Sonra etraf yeniden karardı. Hyunjin huzursuz oldu çünkü o gitmişti yine.
Gözlerini açtığında karanlık odasının tavanıyla bakıştı. Lixiepixie'yi yine görmüştü.
Hyunjin saatin kaç olduğunu bilmiyordu. Yorganı açtı ve yalın ayaklarıyla parkeye bastı. İstikameti belliydi. Resim atölyesine gidip onu çizecekti.
Çok yakında gerçekten tanışacaklar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
art & artist | hyunlix
FanfictionÜnlü ressam Hwang Hyunjin bir gece rüyasında gördüğü tanımadığı kişinin eskizini çizer. Tamamlandı. 21.02.23 - 15.03.23