6

133 16 1
                                    

Off çok canım sıkıldı 10 sayfalık kitap ve proje ödevim var ama ben bölüm yazıcam
--------------------------------------------------------------
"Jungkook bebeğim hazır mısın geç kalıcaz"

"Hazırım hazırım"

"Ben biraz geç kalıcam okuldan çağırdılar sorun olur mu istersen bi mazeret falan uydurıyım"

"Gerek yok abi git sen"

"Tamamdıır"

Diyip dışarı doğru adımladı ikili

Jungkook

Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi

"BABA"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"BABA"

"Jungkook-shii, hoş geldin"

Diyip kollarını beline doladı küçüğün Namjoon

Namjoon

"Hyung teşekkürler, işini bırakıp geldin ama okuldan çağırdılar dediğin gibi ben bırakamıyorum Jungkook'u

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hyung teşekkürler, işini bırakıp geldin ama okuldan çağırdılar dediğin gibi ben bırakamıyorum Jungkook'u. İlim bitince gelicem istersen gidersin sen sonra"

"Saçmalama Yoongi tabii ki bırakıcam. Ben seninle bişey konuşmak istiyorum"

"Tabii, abicim sen arabaya geç biz geliyoruz"

"Evet, Yoongi.Sana bu anları hatırlatmak istemem ama aklıma takıldı ve söylemek zorundayım, aileniz sizi bıraktığında Jungkook 9 yaşında sen 17 yaşındaydın.Bende 20 yaşındayıdım o zamanlar.Yurtta kalmamanız için evlat edindim sizi ki hâlâ resmi olarak benim çocuğum gözüküyosunuz.Jungkook 9 yaşından beri benı babası bildi hatta bana baba diyo. Ama şu sıralar biraz mutsuz gibi Jungkook, bilmiyorum ben düşündüm ki belki sadece reşit olmadığı için ve ikinizin de nüfusu benim üstüme olduğu için benimle görüşüyordur diye düşündüm. Eğer öyleyse söyle bunu kırılmam nüfusunu da hemen senin üstüne geçirebilirim istersen, çünkü eğer öyleyse ve ben dışardan duyarsam daha çok üzülürüm.

" Hyung sen delirdin mi?! Dinlediğin hayat hikayeleri sana iyi gelmemiş biraz ara ver bence. Jungkook seni çok seviyo, sevmese baba der mi sana?! "

"Bilmiyorum Yoongi sadece korktum çünkü gerçekten kötü gözüküyor"

"Bende bilmiyorum hyung bende fark ettim ama hep bişey yok diyip geçiştiriyor"

"Ah, pekala sanırım gitmeliyiz geç kalıcaz, ben konuşmaya çalışırım. Görüşürüz"

"Görüşürüz"

--------------------------------------------------------------
(Karakter tanıtımında soyadlarını Min ve Jeon olarak tanıttım ebeveylerinin soyadları yani Namjoon onları evlat edilmeden önceki soy adları şuan kimliklerinde Kim yazıyor ama kendilerini Min ve Jeon olarak tanıtırlar genelde)

"Kim Jungkook"

"Hadi gel bizim sıramız"

Diyip yerinden kalktı ve küçüğe elini uzatıp ayağa kaldırdı, belinden tutup odaya giderken 2 bedenin onları izlediğinden habersizlerdi...

"Taehyung bak, bu o gün ki adam. Jungkook'un arabasından indiği"

"Niye belini tutuyo? Veya soy adı neden Kim olarak duyuruldu? Jimin yoksa Jungkook evlendi de benim mi haberim yok"

"Salak mısın çocuk reşit değil nasıl evlensin"

"Mantıklı, ama kim ki bu"

"Bilmiyorum, ama gidelim artık çok kalabalık burası boğdu beni"

Jimin'in lafını bitirmesiyle içeri Yoongi girdi. Etrafa biraz bakındı sonra aradığını bulamamış bir şekilde Taehyung ve Jimin ikilisinin yanına ilerledi.

"Selam, Jungkook'u arıyorum da gördünüz mü? "

"Selam hyung, biraz önce bi adamla birlikte odaya girdi"

"Adamla fazla yakındı sorgula derim hyung"

"ㅋㅋㅋ sorgularım Taehyung"

"Hmhm, biz gidelim artık hadi Tae"

"Görüşürüz Jim"

"Görüşürüz hyung"

Hastaneden çıkıp konuşmaya başladılar

"Sanırım arkadaş olmayı başardık"

"Siktir et Jungkook'a yakınlaşma amacını, ben gerçekten arkadaş olmak istiyorum onunla"

"Pekaalaaa, sen garipsin bi kaç gündür neyin var"

"Taehyung ben"

--------------------------------------------------------------
437 kelime 01.03.2023
Saat 15-16 gibi başladım ama telefonu aldıktan 5 dk sonra bırakmak zorunda kaldığım için 20:36 da paylaşıyorum

What if i'm late? || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin