@TaestheticHobi-Hyung e foarte dragut!
Jhopeyourhope: și tu esti foarte frumos ❤
Jimin.mochi: pe mine m-ați uitat...
Taesthetic@jimin.mochi: sorry 😶Joon.moon: unde sunteți?
Taesthetic@Joon.moon: undeva...
Joon.moon@Taesthetic: pe bune unde sunteți.
Taesthetic@Joon.moon: Ti-am spus că undeva...Lila.t: și suga unde e?
Taesthetic@Lila.t: undeva.~~~
"Wow, Namjoon chiar vrea să știe unde suntem" râde hoseok, privind cum taehyung îl tacina pe namjoon în comentarii.
"Stiu" taehyung a zambit scurt, însă ochi săi au cauzat pe telefon ce a vibrat, la apucat de pe masa, deschizandul.
Erau într-o cafenea din Busan, se pare că yoongi a trebuit să vină aici după un contract cu o companie. Iar taehyung și hoseok iubitul lui yoongi. Nu l-au putut refuză.
Plus ca baiatul cu păr alb mereu și-a dorit să fie un reper faimos. Și mai ales ca părinți săi nu îl susțin.
"Taehyung să întâmplat ceva?" baiatul cu păr roșcat îl întreabă pe cel cu păr argintiu dacă e bine, starea cu ochi mari privind telefonul.
Să apropiat de el apropiind si sprâncenele
"King.Jeon ți-a apreciat postare"
"King.Jeon a încăput să te urmărească"
"King.Jeon ți-a trimis un mesaj"
"Cine e el?" întreabă Hoseok însă susțină surprins când taehyung să ridicat de pe scaun cu un zâmbet mare pe fața.
"Cum să nu îl stii?!! El e cel mai bun gamer din seoul!! N-ai auzit de Jeon Jungkook!??"
"Mai tare nu puteai să tipi?" hoseok își ridică o spranceana privind cum taehyung să emită în jur Timiș, soptind un scuze
"Jeon Jungkook, e un gamer foarte cunoscut pe Twitter, cu 5M de urmaritori și miile de fete înăbușite dupe el" se aseaza taehyung lângă hoseok arătându-i contul lui Jungkook.
@King.Jeon
In doua ore sunt live, fiti pe fază:]
Jk.wife: abia astept sa imi vad iubirea!!
Lena.j: sper sa fie unul lung:))
Suga.august: i-a uite el în loc sa vina cum mine la busan sta și face live, ce sa zic ca nu mai zic nimic...
King.Jeon@Suga.august: trist dar adevărat..."Yoongi îl cunoaște pe jungkook?!" taehyung se uita uimit la comentariile lui yoongi, de unde îl știa el? Yoongi cel ce nu lasa oameni în viata sa?
"Nu stiu dar o sa aflam chiar de la el" taehyung își îndreaptă privirea spre ușa cafenelei privind cum yoongi înaintează către ei cu un zâmbet mic pe fața.
"Min fucking Yoongi!!! Cum de ai putut să îmi ascunzi asta!!" tipa taehyung alergând către yoongi.
Oh, nu a aflat.
CITEȘTI
Twitter [Taekook]
Short Story"taehyung..stii ca nu ne vom iubi până la nesfârșit nu?" "stiu..." → Unde, Jungkook și taehyung se cunosc pe Twitter de acolo pornind și relația lor.