𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘄𝗮𝘀𝗵𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗮𝘆 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻'𝘀 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲 𝗯𝘆 𝗵𝗶𝘀 𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿𝘁𝗮𝗶𝗻𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝘆 10𝘅 𝗯𝘂𝘁 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗿𝗲𝗲𝘁 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗝𝗬𝗣
(𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻'𝘀 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲)
𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘀𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 𝗺𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗮𝘆 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗮𝘁𝗵 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗼𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗼𝗳 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻'𝘀 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝗸𝗻𝗼𝗰𝗸𝘀 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗮𝘀 𝗪𝗼𝗼𝗝𝗶𝗻'𝘀 𝗠𝗮𝗶𝗱 𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗮𝘀 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 "𝗛𝗲𝗹𝗹𝗼 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼, 𝗠𝗿 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗶𝘀 𝗶𝗻 𝗹𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗼𝗼𝗺". 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝗯𝗼𝘄𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘆𝘀 " 𝗧𝗵𝗮𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂" 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝗺𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗮𝘆 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗹𝗹 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗼𝘂𝗻𝗴𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗼𝘂𝗰𝗵 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗮𝘀 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗮𝘀 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗜𝗺𝗺𝗲𝗱𝗶𝗮𝘁𝗲𝗹𝘆 𝗽𝘂𝘁𝘀 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗶𝗻 𝘀𝘂𝗿𝗽𝗶𝘀𝗲 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗵𝗲 𝘀𝗲𝗲𝘀 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 "𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼?" 𝗔𝘀 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘁𝗲𝗮𝗿𝘀 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘆𝘀 "𝗠𝗮𝗺𝗮!". 𝗔𝗻𝗱 𝗿𝗮𝗻 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻'𝘀 𝗮𝗿𝗺𝘀 𝗮𝘀 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗲𝘆𝗲𝘀 𝘄𝗶𝗱𝗲𝗻 𝗵𝗼𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝗶𝗱 " 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘄𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝘄𝗿𝗼𝗻𝗴?!" 𝗔𝘀 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘀𝗼𝗯𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝘅𝗽𝗹𝗮𝗶𝗻𝘀 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗮𝘀 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝘀𝗶𝘁𝘀 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝗸𝗲𝗲𝗽𝘀 𝗵𝗶𝗺 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼'𝘀 𝗵𝗲𝗮𝗱 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝘀 𝗰𝗵𝗲𝘀𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘆𝘀 "𝗦𝗵𝗵𝗵𝗵....𝗶𝘁𝘀 𝗼𝗸 𝗠𝗮𝗺𝗮 𝗕𝗲𝗮𝗿 𝗶𝘀 𝗵𝗲𝗿𝗲..." 𝗔𝘀 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘀𝘁𝗮𝘆𝘀 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝘁 𝗴𝗼 𝗼𝗳 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗼𝗿 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲 𝗵𝗶𝘀 𝗮𝗿𝗺𝘀.𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘀𝘁𝗮𝘆𝗲𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗺𝗶𝗻𝗱 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝗺 𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗮𝗯𝘆 𝗯𝗼𝘆 𝘄𝗮𝘀 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗮𝘁 he deeply cares about him and the other memebers since they cared for him and how he does the same in return. 𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘀𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 𝗰𝗮𝗹𝗺𝗲𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗮𝘀 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘀𝗮𝗶𝗱, "𝗖𝗮𝗻 𝗜 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼𝘂 𝗠𝗮𝗺𝗮"'. 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝘀𝗮𝘆𝘀 " 𝗢𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗺𝘆 𝗗𝗮𝗿𝗹𝗶𝗻𝗴, 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘄𝗲𝗹𝗰𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝗮𝘀 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗮𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁" 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗻𝘂𝗴𝗴𝗹𝗲𝘀 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗳𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲 𝗶𝗻 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻'𝘀 𝗮𝗿𝗺𝘀. 𝗦𝗼𝗼𝗻 𝗮 𝗳𝗲𝘄 𝗠𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲𝘀 𝗹𝗮𝘁𝗲𝗿 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝗳𝗲𝗹𝗹 𝗮𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽 𝗼𝗻 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝗮𝘀 𝗪𝗼𝗼𝗷𝗶𝗻 𝘀𝗼𝗳𝘁𝗹𝘆 𝗰𝗮𝗿𝗿𝗶𝗲𝗱 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗯𝗮𝗯𝘆 𝗶𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝗮𝗿𝗺𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗼𝗼𝗸 𝗵𝗶𝗺 𝘂𝗽𝘀𝘁𝗮𝗶𝗿𝘀 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝗵𝗶𝘀 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘁 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝘂𝗰𝗸𝗲𝗱 𝗵𝗶𝗺 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗯𝗲𝗱. 𝗔𝗻𝗱 𝗸𝗶𝘀𝘀𝗲𝘀 𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿𝗵𝗲𝗮𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲𝘀 𝗮 𝗯𝘂𝗻𝗻𝘆 𝗽𝗹𝘂𝘀𝗵 𝗶𝗻 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼'𝘀 𝗮𝗿𝗺𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝘀𝗼𝗳𝗹𝘁𝘆 "𝗦𝘄𝗲𝗲𝘁 𝗗𝗿𝗲𝗮𝗺𝘀...𝗺𝘆 𝗹𝗼𝘃𝗲𝗹𝘆 𝗯𝗮𝗯𝘆 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼". 𝗟𝗲𝗮𝘃𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗼𝗳𝘁𝗹𝘆 𝘀𝗵𝘂𝘁𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗮𝘀 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼 𝘀𝗼𝗳𝘁𝗹𝘆 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽𝘀. 𝗞𝗻𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲'𝘀 𝘀𝗮𝗳𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗼𝘂𝗻𝗱.
YOU ARE READING
Mama Bear Is Here (Stray Kids and Sololist WooJin)
Fanfiction(I know Woojin isnt in the group but I like to imagine they still keep in contact with him and visit him sometimes if you don't like then leave there's plenty of stories that spark your interest) Stray Kids always go to Woojin when they needed help...