Teraz LN a VLN teória
Ak ste dohrali VLN na konci ste si určite všimli dievča s svetlo sivými vlasmi, zelenými šatami z viktoriánskej éry,
a extrémne bledou pokožkou. Tento popis patrí dievčaťu ktoré sa volá Pretendera. (Ak neviete ako sa to číta, číta sa to "Priténdra")
Pretender je hlavný antagonista hry VLN.
Pretender má veľmi zvláštnu schopnosť a to je taká že dokáže každé dieťa vymazať z existencie. Potom vie strašne na hlas kričať, vie extrémne dobre liezť a je obdarená veľkou odolnosťou. Má dokonca aj možných, opakujem možných rodičov. Na jednom obraze je Pretender a nohy dvoch postáv. Žena má podobné šaty a topánky ako učiteľka z LN 2. Lenže jej možný otec je oniečo ťažšie téma.
Jeho topánky a nohavice sa podobajú hanging manovy, Butlerovy a thin manovy. Možno že ešte dakomu ďalšiemu. Napadla ma (nepravdepodobná) teória že lady je Pretender. Predpokladá sa že sa utopila len Rai a Pretender žije. Aj na Wiki fandom je jej status "Predpokladaný mŕtvy" ale iba predpokladaný. Ide o to že keď Six a Mono boli v Signal tower ten čas pre nich mohla byť iba chvíľa ale možno sa tam zdržali aj pár rokov a nezostarli. To môže vysvetľovať že keď Six v seecret endingu vyšla z televízora bola tam jedna maska Guesta. To môže znamenať že Flesh Walls cestovalo s monom (Thin manom) do minulosti ustala éra divákov a nastala éra Guestov.
Teraz som sa úplne vzdialil od Pretendery. Takže keď roky plinuli ( a pre Six a Mona Mona minúty) Pretender dospela a presunula sa do Maw kde sa jej neznámim spôsobom zmenila farba vlasov . Ale táto teória je veľmi nepravdepodobná . Ja sám jej neverím. A ako vy ?Prepáčte že asi 2 mesiace nevyšla kapitola. Od teraz budú vychádzať kapitoli pravidelne, sľubujem.
Ak sa vám diel páčil môžete dať ⭐.
Majte sa
YOU ARE READING
Litlle Nightmares sk/cz
FanfictionPoznáte hru VLN a LN? Ak áno tak toto je kniha pre vás. V tejto knihe budem písať teórie, možno aj zopár príbehov ale iba možno.Teorie a možné príbehy budú o hre VLN a LN. Čo viac dodať. Prajem príjemné čítanie 😊 Kniha neprešla gramatickou úpravou...