♡1♡

76 14 5
                                    

ცხოვრება მოულოდნელობებითაა  სავსე ,ზოგჯერ ხდება ისეთ რამ რაზეც  არასდროს გიფიქრია.

სწორედ ასეთი რამ მოხდა მარიას  ცხოვრებაში  ,ჯერ მოულოდნელად მარიას მამა გარადაეცვალა ,შემდეგ მამის სიკვდილიდან რამოდენიმ თვის გასვლის შემდეგ დედამისმა გამოუცხადა რომ ქორწინდებოდა.მარიასთვის ეს ყველაფერი ძალიან ძნელი გადასატანი აღმოჩნდა ,ბევრჯერ უფიქრია იმაზე თუ როგორ შეძლო დედამისს ,ასე მალე მამამისის დავიწყება.

თავიდან მარია დედამისზე ძალიან ნაწყენი იყო,მაგრამ მან მიხვდა რომ როგორც ყველას დედამისაც აქვს ბედნიერების უფლება.და ბევრი ყოყმანის შემდეგ დედამისს დათანხმდა რომ მისთვის საქმრო გაეცნო .

მარია და დედამის საღამოსთვის ვახშამს ამზადებდნენ .როცა უკვე თითქმის ყველაფერს მორჩნენ ,მიუნჯიმ თავის ქალიშვილს უთხრა რომ მაღლა ასულიყო და კაბა რომელიც ამ საღამოსთვის უყიდა ჩაეცვა .

მარიას pov

ოთახში  როცა ავედი ,საწოლზე დავინახე ყუთი ,მივუახლოვდი ჩავიხედე და ულამაზესი ყვითელი სადა კაბა დავინახე .დიდად არ მიყვარს კაბები მაგარმ რადგანც დედაჩემმა მთხოვა ,სხვა რა გზაა.


კაბას როცა ვირგებდი კარზე ზარის ხმა გავიგე ,ალაბთ უკვე მოვიდა დედაჩემის იდუმალი საქმრო .უცებ მოვწესრიგდი და ქვემოთ ჩავედი .

როცა ,მისაღებ ოთახში შევედი დავინახე ,მაღალი და სიმპატიური მამკაცი,.შავი სმოკინგი ეცვა, თმებიც უკან გადაევარცხნა,მკაცრი გამოხედვა ქონდა ,მაგარმ როგორც კი გაიღიმა და მის სახეზე პატა ღრმულები დავიანხე საერთოდ გაქრა მისი მკაცრი სახე.

მათთან ახლოს მივედი და ამ კაცმა მკითხა 

-შენ ალაბთ მარია ხარ -და კიდევ ერთხელ გამიღიმა 

-დიახ მე მარია ვარ ალბათ თქვენ ,დედაჩემის საქმრო ბრძანდებით -მეც გავუღიმე

-დიახ პატარა ქლბატონო მე შენი მომავლი მამიკო ვარ -და ჩასმირკა .რა გონია ეხლა ამას  მართლა მამათი მივმართავ,ძალიან ცდება თუ გონია რომ მამა შვილის როლს ვითამაშებთ

დედაჩემის საქმრო Where stories live. Discover now