Se cunosteau de 6 ani iar relatia lor dura de mai bine de 4.
Elena era o fata blonda,frumoasa,simpatica,ea avea 18 ani iar Marc,un baiat brunet inalt,frumos,simpatic avea 19 ani.
Se iubeau,se iubeau foarte mult,dar ceva s-a schimbat.
Elena simtea ca Marc nu mai era la fel,el se schimbase de cand incepu sa aiba alti prieteni,nu mai era baiatul grijuliu de care ea se indragostise,nu mai era atat de interesat de problemele ei,nu ii mai pasa atat de mult de ea si ii raspundea sec.
Marc defapt credea ca Elena s-a schimbat desi nu era asa.
Marc incepuse sa se drogheze,sa fumeze si sa petreaca foarte mult timp cu "prietenii"lui iar saraca Elena tot timpul se gandea la el si la schimbarile lui.
Nu intelegea,ea nu putea sa inteleaga de ce dupa atitia ani el s-a departat de ea.
Oare relatia lor era pe sfarsite?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Oh Marc,de ce imi faci asta?Te-ai plictisit de mine?Ai pe altcineva?Ce se intampla cu tine?"gandi ea.
Dar degeaba nu gasea niciun raspuns,nu isi putea da seama ce se intampla,de ce el s-a schimbat atat de mult.
Oare ea a gresit undeva?
Si daca a gresit,oare cu ce?(L-a sunat)
-Alo Marc!
-Buna!-spune el plictisit.
-M-m-marc unde esti?
-Sunt acasa!Undre crezi ca sunt?!-acesta ii raspunde pe un ton nervos.
-Esti acasa.De ce se aude atat de mult zgomot?De ce se aude muzica?
-Lasa-ma cu intrebarile astea!M-ai zapacit de cap!
(Marc inchide telefonul)"Marc ma minte,ma mine,nu pot sa cred!De ce imi face asta?De ce eu?Ce i-am facut?"
•Doua zile dupa•
Marc decide sa o sune.
Telefonul suna,dar ea nu raspunde."De ce nu imi raspunde?Sunt iubitul ei!Ce poate fi mai important decat mine?"gandi Marc.
O suna iar.
-Marc!-ea raspunde trista,vocea ii tremura,nu se simtea bine.
-Alo!De ce p*** mea nu imi raspunzi?
-Marc inceteaza,m-am saturat!
-Nu,asculta-ma!Eu m-am saturat!
-Bine hai lasa-ma in p*** mea!
Apelul se termina.
Marc uncepu sa dea cu pumnii in perete iar Elena incepu sa planga."M-am saturat de el!Se droghiaza?O sa o fac si eu!O sa ii arat eu cum e sa simta ce simt eu!Poate asa si el va suferi!"la aceste cuvinte isi din casa si fara sa se mai gandeasca se duse sa caute un loc unde sa se poata droga.
iertati-mi greselile!
CITEȘTI
Suferința✺
RandomPovestea unei tinere care sufera dupa iubitul ei,care dupa 4 ani de zile nu mai e la fel. Aceasta tanara incepe sa se droghieze,sa fumeze si usor usor intra in depresie Viata ei o ia razna iar nici ea nu mai intelege ce se intampa. Sper sa va placa...