Minciunile

108 4 0
                                    

Trecuse daja o luna de cand Marc si Elena nu isi mai vorbeau,asa ca Elena decise sa il sune.
(Marc raspunde)
-Alo Elena?
-Hey Marc!
-Ce mai faci iubito?
-Eh,pe aici,ma pregatesc sa ies putin in parc.
-Ok...iepuras?
-Da iubitule?Spune!
-As vrea sa vorbim ceva,vrei sa ne intalnim diseara pe la 20:00?
-Ok,si eu as vrea sa vorbim ceva deci e perfect!
-Te iubesc!
-Si eu te iubesc...Marc
-Pa!

O iubeste?Pe bune?Cum poate fii atat de fals?Se culca cu tatfa aia si apoi ii spune ca o iubeste?
Ce prost!

Elena iese in parc,era o zi insorita dar nu se gandea decat la Marc si la ce voia sa vorbeasca cu ea.

~ora 18:55~
Elena a ajuns acasa,arunca geanta pe canapea si se duce sa isi faca un dus.
Iese din dus si se gandeste cu ce sa se imbrace.
Isi alege o roche neagra putin deasupra genunchilor si niste balerini negri.

~ora 20:15~
"Marc inca nu a ajuns,ore cand are de gand sa vina?"gandi frumoasa.
Intrebarea defapt este "Oare ii va zice ca are o amanta?".
Si se intreba de ce nu vine,pentru ca in acel moment si-o tragea cu Sarah.

~15 minute mai tarziu~
•Telefonul suna•
-Alo Marc?
-Hey,coboara jos!

Ajunsi la cafenea incep sa vorbeasca.

-Deci iubito vreau sa iti spun cat de mult te iubesc,te ador,esti totul pentru mine si imi pare rau ca am lipsit din viata ta timp de o luna.
-Nu trebuie sa iti ceri scuze,si eu te iubesc.-cat de naiva este?Cum poate sa creada asa ceva?
-Iubire vrei sa dormi la mine in seara asta?
-Hmm,iubitule?
-Deci?
-Ok,accept.

~Ora 23:27 *apartamentul lui Marc*~

-Iubire,ma duc sa imi fac un dus.
-Ok,o sa te astept.

"Ce schimbat este apartamentul!Hmm...de ce miroase a parfum de femeie?Ce se intampla?Nu inteleg!Ma inseala oare?Hahaha,ce proasta sunt!Cum sa ma insele?Ma iubeste"gandi ea sigura ca Marc nu o inseala.

Elena dormea iar Marc era plictisit si vorbea cu Sarah prin mesaje.

(Conversatia cu Sarah)
-Hey pisicuto,dormi?
-Nu,ma gandesc la tine!Mi-e tare dor de tine!
-Iubito si mie mi-e dor de tine dar ma voi intoatce maine de la mare si jur ca vei avea cea mai frumoasa noapte din viata ta!
-Aww perversule,ce as vrea sa tw sarut acum.
-Ehh,eu as vrea sa ti-o trag iubito!Te iubesc,sunt nebun dupa tine!
-Si eu te iubesc iubitule!

Marc o insela pe Elena dar amanta lui habar-n-avea ca el are o iubita.Ce mincinos!

Suferința✺Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum