PART 4

51 6 8
                                    

Γυρισαμε και αποφασισαμε να κοιμηθουμε ολες μαζι στο σπιτι μου γιατι οι γονεις μου θα ελειπαν για 1εβδομαδα και πηραν και τον αδερφο μου μαζι.Βαλαμε ολες πιτσαμες και βγηκαμε εξω στην αυλη μου και ξαπλωσαμε κατω στο γρασιδι σε σχημα κυκλου για να πουμε τα καλα μας νεα.
Αρχισε η Ελεανα...
Ελ:εγω τα εφτιαξα με ενα αγορι που εχει καστανα μαλλια και μπλε ματια.
Ε:Καιιιιι...πως το λενε!
Ελ:το λενε Μαρκο.:)
Μετααα... η Ειρηνη...
Ε:εγω τα εφτιαξα με εναν που το λενε Σεραφειμ.Ειναι κουκλος!!
Και στο τελος η Αλισια..
Α:εγω τα εφτιαξα με τον Αλεξανδρο.Επιτελους το ονειρο μου πραγματοποιηθηκε.
Μιλαγαμε για διαφορα πραγματα περιπου 3 ωρες. Μπηκαμε μεσα στο σπιτι.Εγω κοιμθηκα με την Αλισια στο κρεβατι του αδερφου μου ενω η Ελεανα με την Ειρηνη κοιμηθικαν στο δικο μου.Το πρωι ξυπνησαμε και πηγαμε μαζι στο σχολειο και στο δρομο ειδαμε το παναγιωτη να ερχεται προς εμας...
Α:οοοοοοοο!!!!
Ε:ομικροοοον
Π:καλημερα κοριτσια!:)
Ελ+Ε+Α+Ε:καλημεεραααα!
Α:εμεις θα μπουμε κατερινα !
Ε:οκ
Ελ:θα τα πουμε μετα(και με φιλαει στο μαγουλο)
Ε:οκ
Ει:γεια.
Ε:γεια.
Ε:τι κανεις?
Π:καλααα...θα ηθελες να μου εδινες το νουμερο σου;
Ε: Μοοοονοοο αν μου δωσεις το δικο σου...
Π:Οκ
Και ανταλαξαμε νουμερα.Μπηκαμε μεσα στα σχολειο.Εψαχνα τα κοριτσια για να τους τα πω ολα.Οι ωρες περναγαν και ειχαμε αλλη μια ωρα για να φυγουμε.Η αλισια η χαζη,μου πηρε την κασετινα και αρχισε να τρεχει.Εγω ετρεχα χωρις να βλεπω στο δρομο μου και το ιδιο εκανε και ο παναγιωτης και ΜΠΑΜ χτυπησαμε και πεσαμε κατω(ηταν απο πανω μου).Σηκωθηκε και μου εδωσε χερι να σηκωθω και εγω...
Π:συγνωμη!!
Ε:εγω συγνωμηηη,καλα εισαι?
Π:ναι καλα ειμαι εσυ καλα εισαι;
Ε:εεεε οχι δεν ειμαι και πολυ καλα γιατι χτυπησα λιγο το ποδι μου...
Π:με αυτο θα σου περασει;
Ε:με ποιο?
Π:με αυτο...
Με πιανει με κολαει πανω στο τοιχο πισω απο μια πορτα και με φιλαει στα χειλη....ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!!!
Ε:ναι περασε!:)
Μου κλεινει το ματι και μου χαμογελαει.
Εγω εψαχνα τα κοριτσια και τους τα ειπα ολα
Α:δηλαδη τα εχετε
Ε:αμα με παρει τηλεφωνο ισως ναι..
Ελ:ειμαι σιγουρι πως θα σε παρει
Ει:και αμα δεν την παρει εσυ θα φταις..
Ελ+Α:ΕΙΡΗΝΗ!!!!(και την χτυπησαν στον ωμο απαλα)
Ε:οχι μπορει να λεει αληθειααα.
Ελ:θα σε παααρει...

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ 4 PART.ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ???

KISSES KATERINA!!:)

Ο Φανταστικος μου Κοσμος!Where stories live. Discover now