slm kac gundur bolum atmamisim ??
yorum yaparsaniz cok memnun kalirim <3
yorum yapmazsaniz yb yok .
- - -evet, taehyun'a yaptığım klasik imalardan sonra iki oyun daha oynanmıştı.
üçüncü oyunu hiçbir kelime bilemeyen jeongin yüzünden kaybetmiştik. aynı şekilde fiziksel kuvvet isteyen dördüncü oyunda taehyun, bizim jisung'u açık ara farkla yenerek kazanmıştı.
çocukta sadece biceps kası var sanıyordum ama bacakları da kuvvetliymiş anlaşılan.
dördüncü oyunda da seungmin dengesini kaybedip kaseyi kıracak şekilde betona düşünce kaybetmiştik. yani boku bokuna karşı takıma puan vermişti.
bu durumda skorumuz üçe-iki olduğundan son oyunu heeseung ve ben kazanabilirsek taehyun'ların sınıfına boruyu sokmuş olacaktık.
son oyunda taehyun'un beni istemesinin ardından bizim takımdan heeseung onunla uğraşacak tek kişinin de jaeyun olmasını talep edince oyuna yeni bir kural getirilmişti.
atıyorum, jaeyun olur da heeseung'ı güldürmede başarısız olursa bizim takım bir puanı alacaktı. aynı şekilde ben de taehyun'u güldürmeyi başarabilsem bir puan daha alacaktık.
bizim sınıf ancak bu yöntemle oyunu kazabilirdi.
gerginlikten terleyen ellerimi pantolonuma sildim. birkaç öğretmen başlayacak olan oyunun anonsunu yaptı. üstümde 'ya herkesin içinde kaldırırsa' gerginliğini en derinlerimde hissediyordum.
açıkçası artık konunun ergenlikle alakası olduğuna da inanmıyordum. çünkü taehyun'un ortaokul sekizinci sınıftan beri beni sıkıştırdığı yerde bana kaldırması artık başka bir konuya kayıyordu ve bu benim gittikçe sinirlerimi bozuyordu.
aslında anlatmayı düşünmüyordum ama hazır konusu açılmışken neden taehyun'dan delicesine nefret ettiğimi bilmeniz gerekiyordu.
açıkça tacizciydi.
ortaokul sekizdeyken sıklıkla birlikte otururduk. teması hep seven biriydim, taehyun ise tam tersi dokunulmayı sevmezdi.
sadece benim ona olan temaslarıma izin verirdi.
derslerde veya teneffüslerde taehyun'a yaklaştığımda, elimi bacağının üstüne koyduğumda, hafif bir okşamada, kendi bacağımı onun bacağının üstüne attığımda veya elimi sırtında gezdirdiğimde bile anında erekte oluyordu.
zamanla bunun sadece benimleyken olduğunu farkettim.
acaba diye düşündürttü beni. acaba taehyun ona olan dokunuşlarımdan haz mı alıyor diyerek kendimden iğrendim onun yüzünden.
yanlış anlamasına neden olan ben miydim diye düşündüm günlerce, haftalarca. zamanla farketebilmiştim.
diğer arkadaşları genelde ona dokunmazdı. bazenleri şakalaşırken aralarında temaslar geçebiliyordu. hatta bazı arkadaşları izinsizce taehyun'un kucağına bile otururdu.
fakat taehyun'un o kopartmak istediğimin sikinde hiçbir hareketlenme yaşanmıyordu.
sonrasında anladım ki o siki sadece bana kalkıyordu.
ben sadece arkadaşça takılalım istemiştim. o ise işleri daha da garip hale getirmeye devam etmişti.
iki sene önce okullar on beş tatilden sonra açıldığında -yani dokuzuncu sınıfken- benden erkekler tuvaletinde ona dokunmamı istemişti.
onu dokunmam için yalvarmış, bana dokunmak istediğini söyleyerek ağlamıştı.
o an yaşadığım duyguyu, olayları kendi kafamda toparlamaya çalışırken tarif edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dicx → taegyu
Fanfictionbeomgyu: dicx taehyun: dick* beomgyu: oha sapık hocam taehyun yarrak dedi!! [düz yazı, texting] başlama tarihi: 08.10.2022 yayınlama tarihi: 05.03.2023 bitiş tarihi: -