part(2)🔞🌚

48.3K 281 13
                                    

အာဏာရှိန်း မနက်က ကျောင်းရောက်တော့ မင်းဆက် ကိုမတွေ့တာကြောင့် သူကိုလိုက်ရှာနေတယ် အာဏာ မင်းဆက်ကို ကျောင်းစတက်တဲ့နေ့တည်းက သတိထားပီးသဘောကျခဲ့ဝာာ သူလိုအချေသမားကလေ အဲ့ကောင်လေးကိုမှ သဘောကျရတယ်လို့
သေးသေးကွေးကွေးလေးနဲ့ အသားလေးကလဲဖြူအုနေတာပဲ တကယ်ကိုချစ်စရာကောင်းတယ်

"မင်းဆက်ကို တ‌စ်ကျောင်းလုံးရှာမတွေ့တာကြောင့် အိမ်သာ ဘက်ထွက်လာခဲ့လိုက်တယ် ဘယ်သူ့မှမရှိဖူးဆိုပီး ပြန်ထွက်မယ်အလုပ် ဖာဆန်ဆန်ငြီးသံ လေးကိုကြားလိုက်တယ်လေ အဲ့အသံက မင်းဆက် ဟုတ်တာပေါ့ သူမှတ်မိတာပေါ့ ဒါကြောင့် သူ တံခါးကို ဆွဲဖွင့်လိုက်တဲ့အချိန် တွေ့လိုက်ရတာက ဖာဆန်တဲ့မျက်နှာလေးနဲ့ မင်းဆက် အရမ်းကိုချစ်စရာကောင်းတယ် သူ့ အောက်က အကောင်ကလဲ မာလာပီး သူ မင်းဆက်ကို အရမ်းလိုးချင်နေခဲ့တာ အခုတော့ လိုးလို့ရပီး"

"သူတို့နှစ်ယောက် လိုးပီးတော့ ‌စာသင်ခန်းထဲကို ပြန်လာခဲ့တယ် ဆရာ စာစသင်နေပီးလေ သူတို့နှစ်ယောက် လိုးတုန်းက ဘာမှဖစ်ကြပေမဲ့ လိုးပီးသွားကြတော့ တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် မျက်နှာပူလို့ ညနေ ကျောင်းဆင်းတဲ့အထိ စကားတောင် မပြောခဲ့ကြဖူး"

'မင်းဆက် အိမ်ပြန်ရောက်တော့ မနက်က ကျောင်းက အကြောင်းတွေးမိတာ စာတောင်မလုပ်နိုင်ဖူး အဖုတ်ထဲကအရမ်း ယားလာတယ် အရည်တွေကလဲ တစ်စက်စက်ကျနေတာ သူအရမ်းယားနေတာ‌ကြောင့် "porn" ကြည့်ပီး ကိုယ့်ဘာသာ အာသာဖြေနေတယ် သူအရမ်းလိုချင်နေတယ် အဲ့ကားထဲကောင်လေးက ကောင်လေးနှစ်ယောက်နဲ့ လိုးနေတာ သူအဖုတ်ကို လီးနှစ်ကြောင်းဝင်နေတာ အရမ်းကောင်းမာပဲ အားး အရမ်းယားတယ် တယောက်ယောက် လာလိုးပေးကြပါ ဟင့် အားးး!အားးးး!အားးးး!!!!  လီးပူပူကြီးတချောင်းအရမ်းလိုချင်တယ်!!!! ဒီ ဖာသည်မလေးကို လာလိုပေးကြပါ အွန့်!!!! အားးး ဟင့်!! လိုပေးကြပါ!!!! သူအဖုတ်ထဲလဲ လီးကြီးနှစ်ချောင်း ထည့်ပီးလိုးချင်တယ် !!!!! အားးးး!!!! အာဏာလီး အကြီးကြီးသူလိုချင်တယ် အားးးးး!!! ဒီဖာသည်လေးကိုမလိုးချင်ကြဖူးလားဟင် လာလိုးပေးကြပါနော် အရမ်းယားနေလို့ပါ ဟင့် အားး!!! အဖုတ်ထဲကို လက်၃ချောင်းထည့်တာ တစ်စွပ်စွပ်နဲ့ သူ့ကိုယ်သူ အာသာဖြေနေတယ် သူ့လက်နဲ့အားမရဖူး ဟင့် ‌အားးး ပီးပီး အားးးးး!!!!!
"သူပီးတော့ အဖုတ်ထဲက အရည်တွေ ကျလာတယ်!! သူလဲ ရေမိုးချိုးပီး စာလုပ် ညစာစာပီး အိပ်လိုက်တယ်"

Intersex BoyWhere stories live. Discover now