Etrafımdaki çoğu motorcuyu geride bırakıp öne geçmiştim wuhuu kazanıyorum!bitiş çizgisini görebiliyorum "şimdi onlar düşünsün!" Diye bağırdım ve kıkırdadım yaptığım harekete"kara göründü"diye sessizce fısıldadım ve gaza bastım ve bum işte oldu bitiş çizgisindeydim herkesin alkışları ile gururum okşandı ta ki.. o kelimeyi duyana kadar "BERABERE" diye bir ses duydum bunlar ne saçmalıyorlar! Hızla kaskımı çıkardım herkes şok olmuştu ama benim şuan tek önemsediğim şey berabere kelimesiydi yan tarafıma döndüğümde sinirden deliye döneceğim bir manzara ile karşılaştım yan tarafımda bir kişi daha vardı nasıl bu nasıl olur ya! Yarışırken etrafıma baktığımda kimse yoktu ama bu da kim nereden çıktı şimdi etrafımdaki uğultu ve gürültüleri daha yeni fark ediyordum hayır ya yapmıs olamam lütfen yapmamış olayım elimi yavaşça kafama koydum ve kaskım varmı diye yokladım yoktu kaskım yoktu lanet olsun onu çıkartmıştım oysaki çıkartmayacaktım neden mi? Çünkü herkes erkek olduğumu sanıyordu ve ben bu yarışa erkek kimliği ile girmiştim ama ben erkek değildim ve yan tarafımda ki şahıs bana bakıyordu "hey ne bakıyosun be bön bön!" Diye bağırdım bunların hepsi gerçektende aptal sesimdende mi anlamaz insan erkek olmadığımı Allah aşkına? Yan tarafımda ki şahıs da "erkek olmadığını biliyordum"dedi kask'dan dolayı son derece boğuk sesiyle "orkok olmodogono boloyordom"diye taklit ettim kaskını çıkardı ve kaşları çatık bir şekilde yüzüme baktı "ne bakıyosun be" dedim ve onu kışkırtmak için şunları dedim"hem zaten ben olmasaydım kazanamazdın ki ben varım diye kazandın"dedim ne dediğimi ben bile bilmiyordum artık gerçekten, sussana kızım yeter artık! Dedim kendi kendime yakınırcasına "gerçekten beni küçük bir kızla yarıştırdıklarına inanamıyorum"dedi ve beynimden vurulmuşa dönmemi sağladı "küçük kız mı ben küçük müyüm görende der ki 70 yasında adamsın!"dedim gerçekten de çok gıcık biriydi ama hakkını yemiyelim çok yakışıklıydı dağınık siyah saçları ,esmer teni,yapılı vücudu,kahverengi gözleri ve dudağının altındaki minik ben ile mükemmel görünüyordu"kaç yaşındasın?" diye sordu "20 sen?"dedim "bingo tam da düşündüğüm gibi" dedi kaşlarımı gözlerim ile birleşicek raddede çattım "sana bir soru sordum!"dedim sorduğum sorulara cevap almamaktan nefret ederim dedim ve aynı soruyu tekrar sordum "kaç yaşındasın dedim"diye yineledim üst üste en sonunda bıkmış bir yüz ifadesi ile karşılaşınca yeniden bağıracağım an "kes sesini!" Dedi ve ardından "bana bağırmazsın"diye üstüne ekledi Hah! O kim oluyomuş da ben bağıramıyormuşum sinsice sırıttım ve birdaha bağıracağım an başka bir ses bizi böldü "kesin sesinizi"dedi ikimizde aynı anda sesin kaynağına döndük "ortadan çekilin başka yarış başlamak üzere!" Dedi bizi uyarırcasına arkadaşım ikimizde yan tarafa yani bankların olduğu yere geçtik ve ben soruyu tekrar yineledim"evet en son yaşını söylüyordun?"dedim ve yanaklarını şişirip pufladı "25 yaşındayım küçük kız ve şimdi peşimi bırak"dedi "hıh sanki ben sana çok meraklıyım!"diye bağırdım"lanet olsun eğer birdaha bağırsan elimi korkak alıştırmam"dedi dişlerinin arasından tıslarcasına ne? Şimdi bu beni tehdit mi etti Hah!inanamıyorum "ayy çok korktum abii lütfen beni dövme ühüğ"diye zevkle konuştum çenesi kaskatı kesildi ve kolumu tutup beni birden bire arkasına çekti "hey noluyor?"diye sordum "sus bir şeyler olduğu belli ama hiç iyi şeyler olmuyor!"dedi ve karşıma çıkan o şahıs ile ağzım o şeklini aldı olamaz!
*Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım oy ve yorumları alalım bakalım sizce nasıl olmuş ilk kitabım yazım yanlışlarım varsa özür dilerim sizce kim geldi?neden bu kadar şaşırdılar?ne olmuş olabilir?,kötü olabilir ama lütfen yinede diğer bölümlere biraz bakın kitabı düzeltmeye çalışacağım,HAYALET OKUYUCU İSTEMİYORUM BOL BOL OY VE YORUM İSTİYORUM, Neyse umarım iyi anlaşırız tahminlerinizi yazınn oy ve yorum bekliyorumm ~idilrym*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZLİĞİN MAHKÛMU
FantasyBabasından şiddet gören bir motorcu kadın ve onu sonuna kadar korumaya hazır olan bir motorcu adam ve onun iki arkadaşı aslında gerçekten de motorcular mı?bunlar motor yarışmasında karşılaşırlarsa ne olur? Kolumu tutup beni arkasına çektiğinde ağ...