ЧАСТ 1

21 2 2
                                    

Седжи престъпи прага на огромната сграда, която щеше да нарича свое работно място. Една по-възрастна жена се приближи към нея и я приветства. Тя беше облечена с бяла риза и бели панталони, косата й бе силно изрусена и по уверената походка, човек никога не би решил, че тази жена е на уважителната възраст от четиридесет и осем години.

-Здравейте, Вие трябва да сте Ю Седжи?

Седжи кимна утвърдително и пое протегнатата й напред ръка.

-Аз съм Лий Мийон - главна секретарка на Ейч Пи Ес Ентъртеймънт. Последвайте ме. - нареди жената и се завъртя на петите си, отправяйки се към асансьорите.

Изкачиха се до осмия етаж и вървяха съвсем кратко по дългия коридор, когато стигнаха до врата с медна табелка с надпис: Лий Джихун - главен продуцент. Мийон почука на вратата три пъти и отвътре се раздаде силен теноров глас, който извика: "Влез!". Мийон отвори вратата и Седжи зърна големия оборудван офис, в който цареше хаос, а единствения източник на светлина бяха светодиодните лампички по краищата на тавана. Насред всичкото това седеше един мъж, който беше забил поглед в екрана на компютъра си и съсредоточено променяше тоналности на някакви тонове.

-Господин Лий. - обърна се към него леко назидателно Мийон. - Тук съм с новия музикален продуцент, когото назначихте преди седмица. Мисля, че би следвало да проявите по-голямо уважение. Ако не към нея, поне към себе си.

Мъжът натисна бутона "ок" и рязко се обърна към двете жени и се изправи, приглаждайки с ръце бялата си риза и рошавата си коса. Той не бе висок, но бе наистина красив, или поне това бе първото нещо, което мина през ума на Седжи.

-Добро утро, госпожице Ю! - поздрави я той и протегна ръката си с усмивка. Блестяща и очарователна усмивка, на която Седжи отвърна с доста по-смутена нейна версия. Двамата стиснаха ръцете си, преди продуцентът да продължи. - Много съм щастлив, че сте част от нашия екип и се надявам да допринесете за успеха на нашите артисти.

-Аз благодаря за предоставената възможност. - отвърна Седжи, като се опита да звучи колкото се може по-учтиво и уважително, но по някаква причина не можа да откъсне погледа си от лицето на младия продуцент.

-Госпожо Лий, можете да се върнете към работата си, аз ще я поема от тук. - рече продуцентът, а жената изсумтя преди да напусне студиото.

A golden heartWhere stories live. Discover now