Quokkaji:
Cidden artık bir fotoğrafçıya ihtiyacım olduğunu düşünüyorum.
1435 beğeni - 276 yorum
X:Çok güzelsin.
V:Bazen nasıl benden daha güzel olduğunu düşünüyorum.
C:Benimle evlenmelisinn.
M:Seni çok seviyorumm.
Quokkaji × Linorii
Linorii:
Selamm!
Quokkaji:
Selam?
Linorii:
Ahh! Keşfette gezerken karşıma çıktın. Bide fotoğrafçı aradığını gördüm. Onun için yazmıştım.
Quokkaji:
Aaaa. Ne!
Cidden mi? Gerçekten çok isterim
İstersen buluşup daha detaylı konuşabiliriz.Linorii:
Benim için uygun.
Sana bi konum atsam gelebilir misin?Quokkaji:
Tabii ki attığın konuma bağlı.
Linorii:
📍Konum
Quokkaji:
Aaa burası bana çok yakın
Hemen evimin arka sokağında kalıyo.
Yarın saat 16.00 senin için uygun mu?Linorii:
Tabii ki.
Şimdilik görüşürüz.Quokkaji:
Görüşürüz.K
onuşmadan sonra kendimi direk yatağa attım ve yattığım gibi uyuya kalmışım. Sabah kalktığımda hemen yemeğimi yiyip üstümü giydim. Sonuçta bugün belki fotoğrafçım olcak kişiyle buluşcaktım. Kafeye oturduğum zaman içeri çok yakışıklı biri girdi. Ama çocuk nasıl taşş. Çocuk telefonunu çıkarıp bişey yazdı. O yazdığı gibi banada bildirim gelmişti. İçimden bi siktir çektim. Çünkü bu çocuk eğer fotoğrafçım olacaksa her gün görücektim. Çocuğa el salladım çocuk bana baktı ve yanıma oturdu.'merhaba' dedi. Bende hoşgeldin anlamında başımı salladım. 'Şimdi asıl konumuza gelicek olursak, aynı evde yasiycaz. Eğer sen bi kural koymak istersen koy, çünkü benim için sıkıntı olmıycak. ' Aslında benimde yok. Aklımıza gelirse söyleriz ne dersin' dedim. 'Olur' dedi. Sonra hesabı ödeyip kafeden çıktık. Ağır ağır eve doğru yürüyoduk. Kapının önüne geldiğimizde anahtarları almadığımı farkettim. 'Minho! Anahtarlar yok..' Dedigime gülerek cevap verdi'Biraz daha dikkatli olsan. Kafede masanın üstünde koymuşsun. Orada unutmuşsun, bende aldım'dedi. Bende teşekkür ettim ve kapıyı açtım. İçeri girdik. Ben üstümü giymeye çıktım. Hava sıcak olduğundan altıma şort ve üstümede crop giydim.
Salona indim. Minho ya seslendim. 'efendim' dedi. 'Mutfağa gelsene yemek yapalım' dedim. Onaylayın yanıma geldiğinde beni baya bi süzmüştü. 'Minhooo ' diye seslendiğimde anca kendime gelebilmisti. Ben yukarıdan tencereyi almaya çalışırken benim alamadığımı görmüştü ve arkamdan gelip tencereyi elime vermişti. Çekilmeden önce kulağıma 'Eger yardım istersen çekinme, söyle ki yardım ediyim' dedi. Benim kalbim sanki göğüs kafesimden çıkacakmış gibi hızlı atmaya başladı. Arkama baktığımda yoktu,havuç doğruyodu. Akşama doğru yemekler hazır olunca sofrayı hazırladık ve yemek yemeye başladık. Yemek yerken sohbet ediyorduk. Bulaşıkları toplayıp yatcaktık. Ama benim evimde bi tane yatak vardı. 'Hyung. Evde sadece bi tane yatak var, napıcaz' dedim. 'Sung senin içinde sıkıntı olmazsa aynı yatakta yatabiliriz ' dedi. Şaşırmıştım. Çünkü ilk defa biriyle bu denli yakın olacaktım. 'Tamam. Benim için de sıkıntı değil' dedim. Sabah uyandığımda belimde bi çift el hissettim. Arkamı döndüğümde Minho olduğunu gördüm. Bi süre onu süzdüm, gerçekten çok yakışıklıydı.
Minho'nun ağzından
Jisung bi süre beni süzmüstü. Benimde onu izlediğimden habersizdi.
[Mandalinalarımmmmm. Napıyosun uz, nasılsıniz. Yeni bi fic le karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz, bunu mini bi fic yapmayi düşünüyorum. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın yoksa bölüm atmam ehehehe. Nys hatalarım varsa özür dilerim. Byss]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni seviyorum // minsung
Fanfiction(femsung içerir) Anonim hesaptan feminem paylaşımlar yapan Jisung fotoğrafçısı olmak isteyen Minho ile karşılaşır.