-8- Jisung yedin adamı

349 48 8
                                    

Jisung dün gece hiç uyuyamamıştı çünkü hocasından gerçekten korkmuştu.

Minho her ne kadar sakin olsada normalde çok heyecanlı, sevecen ve sahipleniciydi, ve buda Jisung'un karnında kelebekler oluşmasına sebep oluyordu.

Jisung okula girdiği anda kafasına atlayan bir Jeongin ile karşılaştı.

"Lan çocuk in üstümden!"

"İniyorum zaten incecik bişeysin az kilo al be bune"

"Sanane kardeşim"

Atışarak kapıda Felix ile Seungmin'i bekliyorlardı. Felix gelmişti ama Seungmin yoktu.

"Lan köpek nerde"

"O bugün gelmicekmiş"

"Vay şerefsiz bize söylemedi"

"Canım ben özelim bana herkes herşeyi söyler"

Jeongin ona iğrenerek baktığı sırada kapıda içeri giren Minho' yu gördü.

"Pşt lan Minho hocaya bakın"

Gerçekten Minho şuan büyüleyiciydi. Üstündeki ince kapüşonlu siyah t-shirt, onun üzerine de kolej ceketi ve altında kargocu pantolon ile mükemmel görünüyordu.

"Jisung yedin adamı"

"Cidden abi az bak fark edicek şimdi"

"Ne abarttınız be. Neyse ders başlayacak içeri girelim."

_____&_____

Şuanda ikinci ders başlamıştı ama Jisung hala sınıftaydı.

Jisung dersi dinlerken sınıf kapısı tıklatılınca dikkatler oraya dönmüştü.

"Hocam Han Jisung' u alabilir miyim?"

"Evet alabilirsin."

Jisung bu kısa konuşmanın üzerine sırasından kalkıp hocasının yanına ilerledi.

"Dünü hatırladın değil mi?"

Jisung bir süre düşününce hatırladı.

"Evet ama unutmuşum üzgünüm"

"Sorun değil"

Birlikte spor salonuna doğru yürürken Jisung hala napacağını düşünüyordu.

____________

Tam 200 kelime👽

Eheh bidaki bölümü bekleyinnn

Skz ile kalinn<3

cigkofte, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin