01

16 5 2
                                    


"Oh,vai yoongi unde te grabesti asa fara sa ne saluti" spuse max, în glumă mergând în spatele lui yoongi ce a grăbit pasul spre poartă liceului, însă a fost prins de gluga și tras înapoi.

Max, era un bătăuș în liceul la care învață yoongi, min yoongi un băiat cu păr alb față albă corp mic, era mai tot timpul singur, însă avea un prieten pe nume jungkook.

El era văzut în liceu ca copilul ciudat, find batjocorit de mai mulți copii din acel liceu.

Iar max, era principalul ce îl ura pe yoongi.

"Lasa-ma" sa tras yoongi din mâna baiatul saten, făcându-l pe el și pe prieteni săi sa Rada acuzații, iar lui yoongi îi venea să plângă.

"Nu pot să cred!!! Min Yoongi mi-a zis sa il las, omg mor de frica" rase max, aducându-l pe yoongi de par, Tratindul de un copac din apropiere lor, "nu imi zici tu ce s-a fac, ai înțeles curva?" continua, strangandul pe Yoongi cu mâna de maxilar.

Iar yoongi dorea să plângă, însă nu vroia să fie văzut mai cu ura decât era văzut, el nu a prinț dragoste de la nimeni părinți? Îl ignoara, în comparație cu fratele său.

"Ce se întâmplă aici?" un băiat cu par roșcat, îmbrăcat frumos, cu față frumoasă, maxilar definit ochi plini de confuzie însă reci și duri. Avea mâinile în buzunar cu ghezdanul pe umăr.

Max la împins pe Yoongi, acesta căzând pe jos, iar asta la înfuriat mai mult pe cel roșcat

"Cine naiba esti tu de imi intrerupi distracția?" se apropie de baiatul roșcat, max find mai scund trei degete de baiatul roșcat. Ce îl privea cu limba împinsă în obraz.

Acesta a Ranjit către max.

"Jung Hoseok la dispoziția dumneavoastră" a făcut o reverență, cu ranjetul pe buze, "acum dacă ma scuzați" spuse și îl împinse le max din fața sa apropiindu-se de yoongi sub privirea plină de ura a lui max..

"Esti bine?" sa aplecat către yoongi ce a dat din cap de mai multe ori, pur și simplu hoseok arată divin.

"Ya! Cine naiba te crezi?!" tipa max aducându-l pe guler, tragandul în sus, făcându-l pe hoseok să isi dea ochi peste cap.

A încăput să tragă de hoseok, făcându-l pe baiatul roșcat, să fie mai enervat de baiatul saten.

I-a apucat mâna ce era pe gulerul sau, trăgând de ea, iar apoi la lovit pe saten fix în stomac cu piciorul.

"Eu sunt cel ce iti va scoate ochi și iti voi pune în mâna, dacă te mai prind ca iti bati joc de baiatul alb" a marait, lăsându-l pe max pe asfalt ținându-se de burtă.

Să apropiat de yoongi, ce își scutura hainele de paraf, iar hoseok la prins de mâna intorcandul pe mai multe părți să vadă dacă mai e murdar pe undeva.

"Esti bine?, unde te doare?" yoongi nu a spuse nimic, find cu ochi numai pe chipul lui hoseok ce se uita la mâinile sale să vadă dacă să zgâriat.

Nu știa cine e baiatul, dar și-a dat seama că e nou la liceu, dece avea grijă și îi pasa de yoongi? Ce vroia de la el.

"Esti bine, eu nu vas nimic julit sau zgâriat" i-a zambit hoseok, trăgând o privire dezgustată la max, ce era ajutat de prieteni săi să se ridice de Jos.

"Ori cum eu sunt jung hoseok, pe tine fum te chiama?" și-a aruncat bratul după umărul lui yoongi, mergând cu el către intrarea în curtea liceului.

"Min Yoongi" răspunde scurt find gidat de baiatul mai mare de înălțime.

"Frumos nume, câți ani ai?"

"Uh, 19 tu?" yoongi era mult mai timid de întrebările baiatul roșcat însă nu s-a opus.

"Sunt mai mic ca tine un an, în ce clasa esti?" întreabă intrând în liceu, privirea find pe ei doi, iar asta îl deranja pe yoongi.

"Sunt în a 11 a" spuse yoongi trecând pe lângă elevi.

"Serios? Și eu, nu te deranjează dacă ma duci tu nu?" yoongi a negat din cap, iar hoseok a ras cu un râsete colorat făcându-l pe yoongi să zâmbească cat si pe cei din jur.















~~~~~

Ce faceti copii?

Sunt sigură că sunteti mai mari ca mine, însă ce conteaza?

Ori cum, ma mai postati și voi carti taekook yoonmin sope namjin ca nu mai găsesc nimic.

Pwp ❤💜💜💜

Ewww😶🤮 imi place mai mult taekook și jenlisa decât asta!!!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 06, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My colleague :: YoonseokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum