ep1

12 1 0
                                    

ငါတို႔​ေတြ ​ေဝးခဲ့က်ရင္​....♡
If we were far away.......♡

၂၀၂၀ ကုန္​ခံနီးလပိုင္​းမွာ

​ေကာင္​​ေလး တစ္​​ေယာက္​ ​ေက်ာင္​းသြား မ္ို႔ လမ္​း​ေလွ်ာက္​ ​ေနတုန္​ အမည္​မသိ​ေကာင္​​ေလး တစ္​​ေယာက္​ ျဖတ္​ခနဲ စက္​ဘီး နဲ႔ သူ​​အေ႐ွ႕ကို ရပ္​လိုက္​တယ္​ ၿပီး​ေတာ့ သူက( 'လိုက္​အုန္​မလား )ဆိုၿပီး​ေမးသြားတယ္​..♡ <br>

အပိုင္​း( ၁ ) ♡
၂၀၀၆ ခုႏွစ္​♡ <br>

အူးဝဲ ဆိုၿပီး ​ေအာ္​ငို​ေနတယ္​ အသံ​ေတြျပည္​ႏွံ​ေနတယ္​ ​ေဆးရံု ႀကီးတစ္​ခုမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေမြးဖြာလာတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေမြး​ေမြးခ်င္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ မငိုလိုတဲ တျခားက​ေလး​ေတြအကုန္​ငိုၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ တစ္​​ေယာက္​ ထဲမငိုလို အ​ေမနဲ ဆရာ၀န္​ ​ေတြက စိုးရိမ္​​ေနက်တယ္​ အဲခ်ိန္​မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ အ​ေ႐ွ႕က ​ေန
အရိပ္​တစ္​ခုက ျဖတ္​သြားမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ လဲ လန္​ျပီ ထငိုပါ​ေတာ့ အဲအခ​်ိန္​မွာတာ အ​ေမနဲ ဆရာ၀န္​ တို႔ကစိတ္​​ေအးသြား က်ပါ​ေတာ့တယ္​.....

♡ ♡ ♡ <br>
၄၅ရက္​ၾကာ​ေသာ္​....

အ​ေမက ကြၽန္​​ေတာ္​ ကို အျပင္​က ​ေန​ေရာင္​ျခည္​ ထုတ္​ျပခဲ့တယ္​ အဲခ်ိန္​မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ ထက္​ ၃လႀကီးတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​နဲ မိတ္​ဆက္​​ေပးခဲ့တယ္​ သူက ကြၽန္​​ေတာ္​ ကို ျပဳံးျပတယ္​.........

၂၀၁၉
၆:၀၀ နာရီ

မနက္​​ေစာ​ေစာတစ္​ခုမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏိုးထလာခ​ဲ့တယ္​ အျမဲတမ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ က ႐ွက္​ျပာျဖစ္​တယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏိုးၿပီး​ဆို အိမ္​ကလူ​ေတြပါအကုန္​ ႏိုးတယ္​ ဟီးဟီး....
('ခ်ာလီ ...... ​ေယ်ာင္​့..... ခ်ာလီ .....မၿပီး​ေသဘူးလား..ငါအိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေနၿပီးကြာ' ​)
ေအာ္​ မိတ္​ဆက္​ဖို္႔ က်န္​​ေသတယ္​ သူနာမည္​က 'တက္​လူ သူက ကြၽန္​​ေတာ္​ ထက္​ ၃လႀကီးတဲ့
က​ေလးဘဝတုန္​ ျပံဳးျပတယ္​ ​ေကာင္​​ေလး ​ေပါ့
('ၿပီးပါၿပီးကြာ စာအုပ္​႐ွာ​ေနလို ၾကာသြားတာပါကြာ... မင္​းက စိတ္​ႀကီးပဲ... )......... ( 'မဟုတ္​လိုလား....မင္​းကအျမဲတမ္​း​ေနာက္​က်တယ္​)

​ေက်ာင္​း​ေရာက္​​ေသာ္​အခါ

('​ေယ်ာင္​့...တက္​လူ... ငါကို...စာနည္​းနည္​း​ေလာက္​ျပပါအုန္​း) ကြၽန္​​ေတာ္​က စာနည္​းနည္​းညံတယ္​

(​ေန့ခင္ )​​၁၂:၀၀ နာရီ

('ခ်ာလီ မင္​း ခုနက အခန္​းထဲမွာတုန္​ကလို ​ေနာက္​တစ္​ခါမလုပ္​ၾကားလား ....အဲတုန္​က စာ​ေမးပြဲ အစမ္​း​ေျဖလို အတန္းတင္စာ​ေ​မးပြဲက်ရင္​ ဘယ္​လိုလုပ္​မလား....​မ​ျဖစ္​​ေတာ့ဘူး...ငါအိမ္​မွာ မင္​းစာလာလုပ္​ရမယ္​.... ဟုတ္​တယ္​ ခ်ာလီ ငါအိမ္​မွာ မနက္​ျဖန္​ ကစလို စာလာလုပ္​ရမယ္​....)

('ငါမလုပ္​ခ်င္​းဘူး....တက္​လူ.....မင္​းလို..ငါမွာစာမ​ေတာ္​ခ်င္​တာ....)

ကြၽ​န္​​ေတာ္​ ျငင္​း​ေပးမယ္​ 'တက္​လူက...သူဆံုးျဖတ္​ၿပီးရင္​ျပန္​ျပင္​​ေလ့မရိွဘူး...မနက္​ျဖန္​ကစၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ စာသြားလုပ္​ရ​ေတာ့မယ္​ ဟြန္​႔...

❀ ❀ ❀

ကြၽန္​​ေတာ္​ သူအိမ္​​ေ႐ွ႕ ​ေရာက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ မဝင္​​ေသးပဲ
အျပင္​မွာရပ္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ စဥ္​းစားလိုက္​ ('ငါစာသြားလုပ္ရင္​​ေကာင္​းမလား?...မလုပ္​ရင္​...​ေကာင္​းမလား..?)အဲလို သူအသံကိုၾကားလိုက္​ရတယ္​စဥ္​းစာ​ေနတုန္​....
('​ေယ်ာင္​့.....ခ်ာလီ....အိမ္​ထဲမဝင္​ဘဲ..အျပင္​မွာ....​ေက်ာက္​႐ုပ္​ႀကီးလို...ရပ္​မ​ေနနဲ ့.. ..ငါအခန္​းမွာ...​ေစာင္​့​ေနမယ္​..ျမန္​ျမန္​တက္​ခဲ့..ၾကားလား)

ကြၽန္​​ေတာ္​ မလုပ္​ခ်င္​​ေပမဲ့ သူစကားကို မလြန္​ဆန္​ႏိုင္​ဘူး​ေလ ....

အဲဒီလို..ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏွစ္​​ေယာက္​ သူငယ္​ခ်င္​း အျဖဴထည္​နဲပဲ
စာလုပ္​​ေနက်တယ္​ သူကလဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ နာမလည္​တဲ့ စာ​ေတြကို ​ေသခ်ာ ႐ွင္​းျပခဲ့တယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ က အိပ္​ငိုက္​ရင္​ သူက ​ေခါင္​းကို သူလက္​ႀကီးနဲ ​ေခါက္​တယ္​..('ရပါၿပီး...ဒီ​ေန႔​ေတာ့....ဒီ​ေလာက္​ပဲ...တစ္​ပတ္​ခါက်ရင္​..စာ​ေမးပြဲ ...ရိွတယ္​..ရ​ေအာင္​...လုပ္​ထားၾကား....) '
(ဟုတ္​ကဲ့ ​...ေဖ​ေဖႀကီးတက္​လူရယ္​...)
('ငါကို...လာ​ေနာက္​​ေနတာလား..ခ်ာလီ.. စာအုပ္​​ေတြ...သိမ္​း​ေတာ့...​ေနာက္​က်​ေနၿပီး....)

စာ​ေမးပြဲ (ရက္​)
က​ြၽန္​​ေတာ္​ လဲႀကိဳစားၿပီး စာ​ေျဖ ​ေနတာပဲ ဒါ​ေပမဲ ့ ​ေျဖ​ေနရင္​ ဉာဏ္​စမ္​း​ေမးခြန္​က ပါလာတယ္​ အၾကံမရတယ္​ အဆံုး ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေဘမွာ ရိွတယ္​ ' တက္​လူ ကို ​ေမးဖို႔ ဆံုးျဖတ္​လိုက္​ တယ္​ ('​​တက္​လူ.....ငါကုိ တစ္​ခု.....ကူညီ..အဲဉာဏ္​စမ္​း​ေမးခြန္​က ...ဘယ္​လို​ေျဖ....ရတာလဲ?)
တက္​လူ ကျပန္​​ေျဖဖို႔ပဲရိွ​ေသးတယ္​ ​ေနာက္​​ကေန ဆရာမက ('ခ်ာလီ ').......

❆ ❆ ❆
အပိုင္​း( ၂ ) ......♡

ငါတို႔ေဝးခဲ့ၾကရင္....( if we were far away) Where stories live. Discover now