1. fejezet

26 0 0
                                    

Suli után leültem a gép elé, hogy nézzek egy jó videót. Megláttam egy Danny MacAskill videót aki trial biciklivel trükközget. Egyből tudtam, hogy nekem egy biciklis sport kell, de sajnos nem volt olyan biciklim mint a haverjaimnak. A haverok által tanultam meg bmx-en a trükköket.
- Annyira jó ez a sport, nekem is lesz egy ilyenem - Mondta Ricsi Tominak.
Tomi nagyon profin nyomta hiszen versenyzik is. Gyula egyik legnagyobb fesztiválján sok helyezést ért el.
Rá egy héttel megkaptam én a bmx-et anyuéktól akik féltettek a sport miatt.
- Nagyon vigyázzál magadra Ricsi ez a sport veszélyes tud lenni - Aggodva mondta az anya.
Persze minden szülő aggodik, de sose szerettem a túl aggodást, sok barátokat szereztem. Sokszor el hülyéskedek, de ami a legfontosabb azok a védőfelszerelések. Nem akarok súlyosabb sérüléseket szendvedni.
- Tomi szerinted a Footjam nagyon jól fog menni? - Kérdeztem érdeklődve.
- Hogyne menne az. Legkönnyebb trükk.
Oda tekertem az egyik boxhoz, és gyakoroltam.  Apa mindig azt mondta nekem, olyan leszek mint ő, de hát én hobbinak kezelem nem versenynek. Ahogy teltek a napok egyre jobban kezdett menni, nagyon sok trükköt betanultam.
-Hallod Ricsi gyere már a Gyulabike fesztiválra. -Óhajtotta Tomi.
- Nem is tudom, nem voltam ilyenen.
Tudni kell, hogy ez a Gyulabike fesztivál egy versenyről szól ahol sok magyar Rider jön. De ők profibbak nálam, hiába mennék a pár trükkjeimmel.

A BMX fiú életeWhere stories live. Discover now