Keyifli okumalar.
-
(Lalisa Manobal)
Pratik sonrası şirketten çıkarken yanımda sadece Chaeyoung vardı. Diğerleri aramızdaki soğukluğun farkında olduklarından dolayı sürekli bizi yalnız bırakmaya çalışıyorlardı ve o anlardan birindeydik. Chaeyoung benimle birkaç kere konuşmayı denemişti fakat onunla konuşmak istemiyordum. Varlığı bile beni deli ederken onunla konuşmak istemiyordum.
Şirketin bizim için ayarladığı arabayı beklerken Chaeyoung elindeki telefonu düşürmüş, hızlı bir şekilde nefes alıp vermeye başlamıştı. İlk başta dikkat çekmek için yaptığını düşünsem de bir anda yere yığılmasıyla yanına ilerledim. Dizlerimin üstüne çöküp onunla aynı hizaya geldiğimde ne yapacağımı bilmiyordum.
"Chaeyoung, iyi misin?"
Kafasını yerden kaldırarak dizlerimin üstüne koydum. Etrafta yardım isteyebileceğim kimse yoktu. Gece vaktiydi. Bu saatte dışarıda çok fazla insan olmazdı.
Telefonumu çantamdan çıkararak hemen ambulansı aradım. Çağrıyı yanıtladıklarında hemen olanları anlatmaya başladım. Chaeyoung'un nefeslerinin düzensizleştiğini ve bilincini kaybettiğini.
Ambulansı beklerken Chaeyoung'un açıkta kalan telefonunu aldım. Onu kriz geçirtecek şeyin ne olduğunu merak etmiştim. O sırada Chaeyoung'un benim hesabımımın sohbetinde olduğunu gördüm. Mesajları silip telefonu kapattım ve Chaeyoung'un yüzündeki saçları yana attığım sırada ambulansın geldiğini gördüm.
İçimde garip bir his vardı. Endişe miydi yoksa pişmanlık mıydı? Sanmıyorum. Birkaç ay önce Chaeyoung'u bulduğum durumdan beri onun için iyi duygular besleyeceğimi pek sanmıyordum.
Hastaneye vardıktan sonra Jisoo'yu arayıp gelmelerini söyledim. Ben de daha fazla orada kalmanın bir anlamı olmayacağından dolayı eve gitmek için kendime bir taksi çağırdım. Chaeyoung'a bir şey olup olmaması pek de umurumda değildi.
-
bölümü kontrol edeyim derken ne kadar kötü ve korkunç bir karakter yazdığımı fark ettim şaka mı 🤨 ve her kitapta kalbi kırılan chae 😔 sen de mutlu olacaksan chae 💪🏻🫡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I WANT YOU TO DIE | chaelisa
FanfictionLalisa, grup arkadaşı Chaeyoung'un ölmesini isteyecek kadar nefret ediyordu. © by kissesfromseulgi | 2024