1 bölüm

27 3 5
                                    

Merhaba yeni okulum demek isterdim bu okula şimdiden alışamadım babamla yeni okuluma kayıt aldırıyord'um herkes bana tuaf tuaf bakıyordu ne bakıyorsun demek isterdim ama babam yine olur olmadık laf eder diye sustum müdürün odasına geldik kolidor çok uzunlukta ah unutum burası özel Karaçay okuluy'du müdür bey hoş geldiniz mert bey dedi hoş bulduk fırat hocam dedi babam ve fırat müdürümüz eskidende arkadaş'dı yani lise arkadaşı kızım kayıdını sizin okula aldıracam felan dedi fırat hoca da kızım yeni okulunda şimdi ilk dersine girmek istermisin dedi babam da öyle soru olurmu girsin dedi fırat hoca bana baktı bende evet hocam babam haklı dedim gözlerinin içine bakarak babam da tebessüm etti bende sahte bir tebessüm'le geçtim sınıfım 11/A ben şimdi müdüre de sormadım sınıfların alfabesine bakarken biriyle carpsıtım önüne baksana sen ya asıl sen önüne bak konuyu fazla uzatmadım elini uzatı ben emre babamın bana kızacağı için fazla yakın olmamak için elimi uzatım sağ sola bakarak bende helin Memun oldum yenisin galiba dedi evet 11/A gidiyorum dedim ama bulamadım dedim bende aynı sınıftayım gel benimle dedi arkasına takıldım gözleri koyu kahve rengi ve ona gözlük çok yakışıyordu 184 boyu vardı saç rengi siyah rengiy'di çok hoş bir fiziğe sahip emre ne bakıyorsun diyip tebessüm etti helin kendine gel senin bir özgürlük hakın yok ailen ne isterse o senin bir hayatın yok kimseye aşık olamazsın hiç dedim burası 11/A dedi kapıyı çalmadan girdi hoca emreye nerde kaldını soruyordu emre elimi tutu benim yanım boş gel benimle dedi onun yanına oturdum emre seni babana şikayet etmek istemiyorum dedi emre git söyle babama en fazla azar yersin babam söyledi helin yeni sınıf arkadaşımız hoca susup emre'ye baktıktan sonra bana döndü hoş geldin kızım dedi matematik hocası adı kenanmış sarı saclı bir kız buraya bakıyordu sinirli sinirli çokta umrumdaydı Tenefüst zili çalmıstı emre arkadaslarıyla giderken bana göz kırptı bilmiyorum kendimi garip hissediyorum ilk defa diğer okullarda böyle birşeyle karısılaşmamıştım nihayet sarı saçlı kızımız geldi bana bak yeni öğrenci dedi kalk bu sıradan dedi umursamadan defterimi karalıyordum bak şu umursamaza dedi defterimi yere atı   helin kimseye karışma orda şikayet gelirse ne tür şeyler olacağını billiyorsun  babam o yüzden yere düşen defterimi aldım kız kolumdan tutup kolum acıyor bırak kolumu bırakmasam nolur benimi döversin HELİN dedi bana bak kızım babam kavga çıkarma dedi ben seni şuracıkta gebertirdim dedim masanın üzerine yatırıp elimin altında cırpınıyordu emreyi fark etmiştim tebessüm ediyordu bir anda elimi ters çevirdi emre dikkatimi dağıtmıstı emre.geldi bırak kızı Ece dedi bırakmasam nolur altan dedi emre çekip elimi aldı ondan Ece de boş konuşuyordu bu kızın neyinden hosladın'da yanında bu kız bunu koruyorsun diyordu emre de kulak asma boş yapıyor diyip elinde'ki su şişesini verdi al iç su almıstım afiyet olsun dedi teşekkürler dedim kenara kayda ben de geliyim dedi bende olur gel dedim gülünce yanağında hafif bir gamze beriliyordu emre. benim boynuma niye bakıyordu şimdi yoksa gördümü onu hayır olmaz helin dedi ben saçlarımla kapatım orayı tekrar dedi ismimi helin diye gözlerim dolmuştu efendim dedim boyununa noldu dedi bilmiyorum morarmıs geçer o dedim öylemi dedi evet niye yalan söylimki dedim gözlerimi kaçırarak son dersti tenefüs zili caldığında emreyle beraber çıktık emreye gelme dedim babamın yanına gittim babam sinirle kolumdan tutup beni arabaya bindirdi korkmuyordum alışmıstım emre fark etmemiştir umuduyla arabaya bindim emre garip garip benim gidişimi seyretti. Ona tebessüm ettim babam hala bana bağırmaya devam ediyordu o çocuktan uzak durmamı istiyordu erkeklerden uzak durmamı istiyor göz yaşlarımı sildim ve güçlü ol helin hep böyle mutsuz bir anın olmicak elbet birgün kurtulacak'sın dedim düşüncelerden çıkıp eve geldimizi fark ettim. Babam kolumu sıkı sıkıya tutuyordu yürü eve diyordu göz yaşlarımı içinde cehennem gibi olan o eve girdim. Babam beni önce yere yitti sonra eğilip beni dövmeye basladı bir anda babama dedim ben naptım baba bu neyin öfkesi neyin kini hayatım boyunca senin kuraların bıktım senden dedim babam daha fazla dövmeye basladı aynı annensin aynı bakıs aynı ses tonu aynı cümle kurumu çık odana ben diyene kadarda gelme bugün yemek su yok sana bir anda kapı çaldı babam polis dir dedi sen odana çık dedi etrafı ben hallederim dedi bende ona cevap vermeden odama çıktım yatağımda hıçkıra hıçkıra ağlıyordum annem bu kadar nefret ettirecek ne yaptı? Ona bir anda HELİN diye ses duydum hemen elimi yüzümü yıkadım bu ses çok tanıdıktı karsıma o vardı arkasında babam vardı sinirli bana bakıyordu tehdit edercesine....

Son....

İlk KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin