Merhaba arkadaş kurgumu nasıl buldunuz daha yeni yeni yazmaya başlıyorum ve fazla aktif olmaıyorum burada tyt çalışıyorum polislik için banada şans dileyin lütfen..
Sizleri çok seviyorum eğer buraya kadar okuduysanızBabam yanımıza gelmişti emre ve ben birbirimize bakıyorduk. Benim gözlerim doluydu ve içim de tarif edemediğim bir korku beni ancak benim yaşadığımı yaşayanlar anlar korkmuyordum alışmıştım ama açık sözlü olursak içimde bir şeyler oluyordu emre hala bana bakıyordu istersen kaçalım helin dedi elini uzat sen kabul et yeterki dedi seni asla tehlikeye atamam merak etme korkmuyorum.
Babam kolumdan tutup hızla yürümeye başladı bir yandan da ağzı laf yapıyordu
ben sana izin verdiysem o çocuğun babasına olan saygımdan ve sen o çocukla nerdeyse iç içesiniz aynı annen gibisin
Biraz değiş helin arabanın siyah kapısı açıldı. İçeri yitti o an emreye kaydı gözlerim ellerini yumruk yapıyordu babamın adamları onu bırakmıyordu bana gelmek istiyordu gülmesedim son mu? Bilmiyorum acı bir gülümseme ile kapı yüzüme kapandı arabanın kapısı. azda olsa bir müzik sesi vardı sözleri şuydu "nasıl bir yangın ki bu alevlerin bile canı yanıyor nasıl bir yalan ki bu kelimeler kaçacak yer arıyor gel bunları olmamış sayalım desemde boş"
Üzgünüm emre babama karşı çıkıp gelemedim sana üzgünüm babam hala oradan birşeyler söylenip duruyordu şarkının sözlerini bile zor duyuyordum eve gelmiştik evet cehennemi yaşatan o ev babam kapımı açıp kolumdan tutu yürü ahlaksız dedi ve yüzüme bir tokat eve girdimiz'de beni odama çıkartıp orada yere yitti kalkamadım bedenim mosmor olmuştu babam odamdan çıkıp arkamdan kapıyı kitle'di ben aya zar zor kalkıp kollarıma
Ve yüzüme baktım up uzun saçlarım kollarımı kapatıyordu.
Gözlerim açık kahve ton rengi boyum 163'dü yüzümde tane tane küçük benlerim vardı kaşlarım doğal haliydi ve alınmış gibi duruyor dudağımın altında ben konuşurken çıkan o küçük gamzelerim vardı.
Ve yüzümdeki o morluk göz yaşlarım yaralarımı çok ağrıtıyordu yatağa girip uyku sersemi gibi bekledim.Emre'nin ağzından...
Ah helin ah yardım etmeme izin vermedin niye korkuyorsun. en önemlisi de o sana vurmaya nasıl kıyıyor babam omuzuma dokundu emre oğlum iyimisin dedi iyiyim baba dedim baba dedim. efendim güzel oğlum dedi helinin babası nasıl birisi sana göre dedim. Oğlum o nasıl laf iyi bir insan herkes saygı gösteriyor ona peki helinin annesi?
boş ver oğlum diyip omzuma dokundu babam tam giderken babamın arkasından baba ben helinle evlenmek istiyorum dedim babam durdu öylece 2 dakika ve döndü oğlum ne saçmalıyorsun baba seviyorum onun daha fazla acı çekmesine dayanamıyorum sanki onun her göz yaşı benim göz yaşım sanki onun yediği her dayak bana atılmış dayak gibi baba kalbim acıyor tam şuram baba anla beni lütfen o kızı benim için iste babasından babam gelip bana sarıldı oğlum emrem o kızı unut lütfen onun sadece o evden kefeni çıkar dedi hani iyi bir adamdı baba hani saygındı gözleri yere eğikti hani helinin annesini sordun ya annesinin adı elif hanım babası onuda dövüyordu bana yardım etmemi istedi kabul ettim o sırada kocası dinliyormuş hiç birşey çaktırmıyormuş yağmurlu bir havaydı gece vakti siyah arabamı bir iki sokak öte çektim sonra bekliyordum üzerinde beyaz bir kıyafet altındada bol eşofman vardı. Koşuyordu saçları ıslanmıştı çoktan sadece umutlu gözlerle koşuyordu bir anda bir sesle durmak zorunda kaldı ELİF!! Sonra arkasını döndü benimde farlarım yanıyordu bir anda boş sokağı silah sesleri ile doldu.Ben bir anda donup kaldım kurtaramadım onu emre belki kabul etmeseydim onun teklifini belki ölmezdi baba ağlama nerden bile bilirsin böyle olacağını.
ama o kızında bize ihtiyacı var boşuna nefesini tüketme olm o sadece gördüklerine inanır duydukları şey onun hiçte umrunda değil helinin babası beni çok yanlış anladı olay gecesi yanıma gelip beni arabamdan indirdi. Sonra bana vurmaya başladı senin bir ailen var şimdi de karımdamı gözün? Dedi düşünsene oğlum bir köpek görüyorsun yardıma ihtiyacı var su istiyor çırpınıyor acı çekiyor sen ona yardım etmezmisin? Haklısın baba ama benim helini kurtaracağımdan adım gibi eminim oğlum öldürür seni o seni de onu da yaşatmaz lütfen yapma baba beni lütfen afet emre nereye gitme babamın son sözlerini ve o gece olan çaresizliğini örendikten sonra hiçte iyi bir ruh halim yoktu.
Şuan helin nasıldır? yemek yedimi? canı acıyormuydu ben böyle bu düşünceyle daha fazla böyle kalamazdım artık ne olacaksa olsun.
Kırmızı üstü açık olan arabama bindim daha yeni almıştık babamlaBen kendime söz veriyorum arabamdan yıldızlara bakıp helinimi o adamın elinden her ne olursa olsun kurtaracağıma söz veriyorum anne.
Helinin odasının ışgı hariç hepsi kapalıydı peki oraya nasıl çıkacaktım ellerime eldiven yüzüme kar maskesi taktım gözlerimin koyu kahve rengi çok çekici gelmişti bana üstümde rıhat etmek için tişört vardı altımda gece yatarken giydiğim eşofman vardı evden çıkarken neden değiştirmedim şimdi kızada rezil olacam ya neyse gülünç olalım kurtulsunda odaya girdiğim de gördüğüm şeyle gerçekten şok olmuştum hemde sinir olacağım birşey....Nasıl sizce bu bölüm yorumlara fikirlerinizi belirtirmisiniz🤍🦋ana karakterin ismini değistirdim***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Kan
Teen FictionÖlmek için sebep yok'ken neden ölmeyi istiyorsun "helin" bende babama benzedim sonunda ben "katil oldum emre" Korkuyorum"