На високому пагорбі, перед Чорним лісом стояло троє. Колючий вітер, що гуляв цими землями спокон віків, безжально свистів їм у вуха, зносив з ніг, змушував шкіру покриватися мурашками й ловити дрижаки.
Але не зважаючи на це вперта трійця стояла на місці, стиснувши кулаки, й не збиралася схилятися перед ним.Звідти добре відкривався вид на довколишні землі і місто, що лежало під ними , як на долоні.
Раніше тут буяли квіти, цвіли сади та виноградники, влаштовувалися пишні ярмарки та свята, але зараз воно вщент полягло в руїнах.
Подекуди спалахували подинокі вогні, десь було чути виття собак і плач дітей, змішаний з криками дорослих, а також густий молочно-білий дим, що тихо клубочився по випаленій землі , вкритій шаром попелу та сажі і уламками каміння й цегли, які колись були домівками людей.-Ти , справді хочеш туди йти !? - за мить озвався хлопець, що стояв найближче до стежки в це місто і дивився на все це великими, повними жаху очима.
- Так, я хочу туди піти... -впівголоса сказала дівчина, яка стояла поруч з ним . Хоча вона говорила тихо, для цього хлопця її голос пролунав, як грім серед ясного неба.
- Але...там може бути небезпечно, а ти ще не до кінця одужала..! , - обережно промовив його майже ідентичний брат-близнюк, - місто потерпіло якусь катастрофу і вочевидь дуже страшну, адже наслідки її справді трагічні для його мешканців, і ми не знаємо справжньої причини цьому...
Дівчина різко обернулася до хлопця, що стояв трохи позаду неї.
Її обличчя розпашіло, а на очі повільно виступили сльози. Руки мимоволі стиснулися в кулаки, і на вустах заграла крива посмішка.
-Досить !! , - голосно мовила вона , й в цьому грізному тоні виразно забриніли металеві нотки і хлопці інстинктивно відступили назад та перезирнулися між собою, -досить бігати за мною , як ті мами-квочки за своїми курчатами !
Я хочу піти туди, й мене ніщо не тримає...ви не маєте права мною керувати. І взагалі я старша за вас, й взагалі вже була на церемонії Світанку, а ви ні !
-Але...ми лише хочемо, як краще...
-здобувся один з них на слово
Дівчина похмуро зітхнула, й повільно вгамувавши свій гнів, хотіла знову заперечити їм, як раптом її гострий слух вловив тонкий свист , що невпинно наближався до них, легко розсікаючи повітря.
Дівчина швидко зорієнтувалася і крикнула друзям:
-Лягайте, швидко ! - і потягнула за рукав одного з них , а інший від несподіванки сам звалився у високу траву.
Хлопці впали й повідкривали роти, щоб показати своє обурення, проте вона жестом змусила їх замовчати, й стала прислухатися.За декілька метрів від місця, де вони впали , на землю впала стріла , гучно вдарившися об камінь.
-Що...це...таке щойно було ? - вражено запитав один з братів, обтрушуючи штани від болота.
Їх подруга мовчки встала , й підійшла до стріли.
Вона була зроблена з якогось незвичного білого металу , який злегка мерехтів від доторку рук. На одному її кінці красувався гострий наконечник із срібла, а до іншого було прикріплено кілька червоних пір'їн.
Посередині красувалася велика золота печатка і сіра стрічка, яка скріплювала лист.
Хлопці підозріло озирнулися навколо в пошуках таємничого стрільця , проте нікого чи нічого дивного вони так і не побачили.
-Просто диво якесь... -пробурмотів інший брат і нарешті підвівся із мокрої трави.
- Ти ж ніби не віриш у дива ! , - іронічно посміхнувся хлопець до свого брата, за що отримав від нього ляпаса.
-Припиніть це ! , - роздратовано мовила дівчина, яка до цього часу заворожено оглядала стрілу з листом.
Різким рухом свого ножа, який вона добула з кишені пояса, рудоволоска розрізала стрічку на листі, й він випав їй на долоню.
Брати припинили змірювати один одного зневажливими поглядами й підійшли до неї, щоб також повитріщатися на цей дивний папір, що з'явився, як сніг на голову.
Там було написано лише декілька слів :" Ruinae urbis
mecum ceciderunt.
Amici, serva me obsecro!
А.P.S. Ubi terra supernatat
sub horizonte " *Після прочитання цієї записки її руки опустилися , а голос зрадницьки затремтів.
-Це лист від Азарія !
Він потрапив в біду на землях Еріди.Примітки автора :
* «Руїни міста впали разом зі мною. Друзі, врятуйте мене!
А.P.S. Там де земля пливе
під горизонтом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Полум'яний меч
Фэнтези" Немов сліпуча блискавиця, ви осяєте цей світ, проте бережіться ! Сили Ночі вже готуються напасти ! " - таким було пророцтво, викарбуване на стіні палацу якимось чоловіком в чорному плащі в день народження синів короля. Спочатку його боялися і трем...