Egy hete, hogy Monacóba költöztem. Új ország, új város, új nyelv és persze új szokások is. Soha nem laktam ennyire messze a megszokott angliai életemtől. Bevallom, honvágyam van, de ez persze természetes. Szokatlanul mondom, de kifejezetten tetszik viszont, hogy ebbe belevágtam. Bár a barátaim és szüleim mindennap hiányozni fognak.
A legnyomósabb indok amiért ebbe az új életbe csöppentem az pedig az, hogy a Scuderia Ferrari F1-es csapatánál fogok dolgozni a következő héttől kezdve. Ők kértek meg, hogy Monacóba költözzek.
Nagyjából 4 órát ütött az óra mikor kaptam egy hívást a csapatfőnöktől Mattia Binottotól. Hirtelen és váratlan hívás volt, tehát fogalmam sem volt miért hívott.
-Szia Camile, figyelj, arra kérnélek, hogy holnap találkozzunk a központi kávézóban ‐hadarta el mondanivalóját.
-Szia Binotto, rendben. Hányra menjek kb? -kérdeztem kissé összezavartan.
-Ha lehetséges 10-re legyél ott, de most mennem kell. Holnap találkozunk! -nyomta rám a telefont tehát időm se volt elköszönni.
Nagyon érdekes volt, hogy hirtelen holnap már látni tessékel. Hiszen 1 hetem van még a munkáig és a papírjaimat elintézni.
A nap gyors eltelt, takarítottam és rendezgettem új lakásom. Megfürödtem és egyből az ágyat céloztam meg. Hihetetlen fáradt voltam. A költözködés sose gondoltam, hogy ilyen nehézkes lesz majd.
Reggel mégis korán sikerült felkelni, viszont addig volt időm felébredni, felöltözni és sminkelni. Kedvenc kék farmerom mellett döntöttem és egy laza fehér rövidfelsőt választottam mivel elég tavaszias volt az időjárás február végén. Egy pulcsit még magamra kaptam, fogtam a kocsi kulcsom és a GPS segítségével eljutottam a központi kávézóba ahol már Binotto várt engem.
-Jó reggelt! Remélem nem vártál rám sokat -fújtam ki benttartott levegőm és leültem a csapatfőnök elé.
-Semmi gond ne aggódj, 5 perce érkeztem én is -nyugtatott meg miközbe kortyolt bele forró espressojába.
-Nos Camile, szerencsédre előbb mint te, megtudtam oldani a papírjaid és az irataidat. -pakolta elő a papírokat miközben hallgattam és figyeltem. -Holnaptól kezdened kell mivel a következő szezonunk elég sűrűre gyarapodott. A beosztásod meg, nos - dőlt hátra a székébe. -Charles Leclerc pilótánknak leszel a menedzsere. Mindenhova utána kell menned és segítened kell neki amiben csak lehet. Erről kapsz majd kisebb beavatást holnap. -fejezte be mondandóját. Őszintén irodai munkára számítottam, de azt hiszem ez is megfogja tenni.
-Ezek szerint az egész csapat itt van Monacóba most? -kérdezősködtem.
-Igen, de nagyjából 3 nap múlva Bahreinbe fogunk utazni az első Nagydíj miatt ugye. -ivott bele kávéjába újra utána meg nyújtotta felém papírjaim.
-Értettem, és köszönöm a papírokat Binotto! -hálálkodtam majd kezet fogtam vele.
Kb 30 perc beszélgetés után elköszöntünk egymástól majd hazafele vetettem az irányt. Kicsit izgultam a holnapi nap végett, de boldog vagyok hiszen sok ember álma, hogy a Ferrari F1-es csapatánál dolgozni tudjon.
Mivel reggel 8 órára kellett beérnem másnap, este korán lefeküdtem, hogy kipihent legyek az első munkanapra. Ami sikerült is szerencsére.
Szokásos reggeli rutinomat végeztem el. Ma egy fekete farmert választottam egy piros spagettipántos felsővel. Kisminkeltem magam, kedvenc parfümömmel befújtam magam, felvettem a kocsi kulcsom majd mentem is az autóhoz.
Szerencsémre a GPS újból elvezetett a célhoz tehát nem sokat kellett agyaljak, hogy merre menjek. Leparkoltam majd be is mentem az épületbe. Mindent piros és a fekete szín uralt. Csodálatos volt és egy élmény is egyben.
-Jó reggelt Camile! -tartott felém Binotto mosollyal az arcán. -Erre fáradj kérlek. -az épület főterére mentünk ahol már mindenki várt.
-Szép napot minden dolgozónknak! Fogadjátok új menedzserünket Camile Martinezt -tapsoltak meg amire én csak mosolyogtam.
-Gyere, bemutatlak Charlesnak -vettük az irányt Mattia irodájába ahol már várt a bizonyos pilóta.
-Szia, bizonyára Camile lehetsz -nyújtotta felém a kezét nagy mosollyal.
Charlesnak sok a lány rajongója. Egyik leghíresebb pilóta. Sok csapat is irigykedik, hogy nem náluk dolgozik. Viszont a lány rajongókkal egyet kell értsek. Nagyon helyes srác Leclerc. Szerencsés vagyok, hogy az ő menedzsere leszek és mindig mellette kell legyek majd.
-Várom, hogy közösen dolgozhassunk -kedveskedett miközbe a mosoly még mindig az arcán volt.
-Én is szintúgy -éreztem ahogy kissé zavarba hozott jelenléte. Mosolya tényleg elkábító mintahogy azt pletykálják.
sziasztoook! damn, sose gondoltam, hogy újra wattpadra én írni is fogok jó sok év kihagyás után. bízok benne tetszeni fog, így első résznek gondoltam hozok egy rövidebbet de többit eskü hosszabra tervezem írni <3
YOU ARE READING
ɪɴꜰɪɴɪᴛʏ | ᴄʜᴀʀʟᴇꜱ ʟᴇᴄʟᴇʀᴄ
FanfictionCamile Martinez élete pillanatok alatt megváltozik mikor Spanyolországból hirtelen a Monacói életbe csöppen ahol a Ferrari F1-es csapatának kezd el dolgozni, nem másnak mint Charles Leclerc menedzsereként. Vajon a 2 fiatal képes lesz munkatársi visz...