Bir turlu bitiremedigim fic ilk ve tek ficim.
Bunu yazmaya melosla karar vermistik hyunsungu asiri seviyordu ve yazi stilimi begeniyordu bende onu kirmamak icin sadece o okusun diye yazmaya karar vermistim.
Biraz bastan salma gibi yazdim aslinda biraz mizah biraz komiklik biraz huzun olsun istemistim ve mutlu bir sonla bitirmeyi planlamistim.
Melda asiri begeniyordu ficimi ve 3 gun yb atmasam kiziyordu bana 3 ay gibi bir sure yb atmadim. O sure boyunca bile yb yazmami istemisti son zamanlara dogru cok wattpad girmedigi icin bir sey demiyordu final yazmak icin bos vaktim olmuyordu gunluk rutinlerim arkadaslarima zaman ayirmaya bile zor yetiyor bu yuzden final yazamiyordum.Bu fic benim icin cok ozel,degerli bunu kendime meldadan bir hediye gibi goruyorum. Guzeldi bunu yazdigim zamanlar cok guzeldi. Mutluyduk en azindan egleniyorduk. Arkadas grubumuzdan cok kisi kaybettik 3 4 yilda ve bunlardan biri meldayi asiri derecede etkiledi oyle boyle bir seviyede degil, hayatini mahvedecek onu depresyona sokacak sekilde.
Hepimizin guvendigi bir arkadasti bu yuzden kimse onun boylesine sacma bir sebep yuzunden bizi terk edecegine inanmazdi. Yaklasik 10 kisilik bir arkadas grubu diyebilirdik belki de daha fazlaydi ama surekli konustuklarimizdan bu kadar hatirliyorum. Hepsi gitti tek tek sacma sebeplerle sacma bahanelerle 5 kisi kaldik ama eger surekli konustuklarimizi sayarsam 4 kisi oluyoruz yani melda gitmeden once oyleydik. Bu yil meldanin hayatina buyuk bir mutluluk veren biriyle tanistik suan onunla daha cok sohbet ediyoruz. Melda icin onemliydi meldada onun icin.
O donemlerde fazla mutluyduk ama bilirsiniz her mutluluk sonsuza kadar surmez.
Meldanin gidisinin ardindan hic kimse acisini belli etmedi belki ufak bir ozleme duygularini soylediler ama bu onu unuttuklari anlamina gelmiyor hala onun hakkinda konusuyoruz ama mutlu bir sekilde belki komik anilarimiz eski konusmalarimiz.
Mutlu gibiyiz ama bir yanimiz eksik kimse alisamiyor birden gidisine ama alismak zorundayiz.
Melda icin mutluyum cok aci cekti agladi uzuldu ama sonuc olarak artik kurtuldu. Aslinda olumu bir kurtulma olarak gormedim asla hatta yalnizliga mahkum birakilma olarak dusunurdum ama meldadan sonra bu fikrim degisti onun icin cok mutluyum. Arkasinda ne kadar da berbat bir tablo biraksada artik kriz gecirmeyecek aglamayacak uzulmeyecek dusunmeyecek kendini kotulemeyecek bu yuzden mutluyum.
Eger o mutlu olacaksa ben aci cekmeye raziyim.
Ona odeyemedigim bir cok borcum var bir cok sey icin.
Ama o bunu sorun etmeyecek, biliyorum.
Bu fice baslama sebebim gittiyse eger benim bu fici devam ettirmeme gerek yok cunku ben ihtiyacim olan ilhami kaybettim.
08.02.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askim ne dion
Fanfictionhwanghyun: gercek hesabindan yazacak kadar cesaretli degilsin sanirim petrswendy: askim ne dion