Mutluluktan uçuyordu, ne yapacağını bilmiyordu ve heyecandan yerinde duramıyordu acaba gerçekten gerçek aşkı bulmuş muydu ? Evet Deniz yıllarca aradığı gerçek aşkı bulmuştu onu görünce kalbine birşeyler oluyordu peki bu aşk karşılıklı mıydı ? Bilmiyordu zaten hiç birşey düşünmek istemiyordu ve onun sevgisinden başka herşey ona boş geliyordu.
Deniz karşı komşuları olan Kerem'i seviyordu. Hiç aklına gelmezdi böyle birşey olacağı o tam 18 yaşındaydı ve hiç aşık olmamıştı. O mahalleye yeni taşınmışlardı. Kerem'gil 1 senedir o mahalledeydi e Deniz kimseyi tanımıyordu ama Kerem mahalledeki herkesi iyi tanıyordu.
Onu sevmeye nasıl başladığı geldi aklına, Deniz'gil yeni evlerine yerleşmislerdi hemen Kerem'gilin alt katında olan bakkala ekmek almaya gitmişti. Kerem de oradaydı onu ilk gördüğünde yüzüne bile bakma gereği duymamıştı fakat bu olay bir kaç kez tekrarlanınca Deniz birseyler hissetmeye başlamıştı ve en sonunda aşık olmuştu.
Acaba Kerem de Deniz'i seviyor muydu? Aslında Kerem'in bakışlarına göre oda seviyormuş gibi hissetti Deniz, gercekmiydi ahh bilmiyordu. Ama nasıl bilmezdi ki daha düne kadar arkadaşlarına aşk konusunda tavsiyeler veren Deniz değil miydi ? Peki ya şimdi neden böyle oldu, neden arkadaşlarına verdiği tavsiyeleri kendinde uygulayamıyodu. Yine bilmiyordu sadece susmayı deneyip onu düşünüyordu.