Alex"s pov
Ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει και με κατεύθυνε πίσω από το σχολείο ,ακόμη δεν είχα δει ποιος είναι αλλά σίγουρα δεν ήταν ούτε ο νικος ,ούτε η σισσυ ούτε η Μαρία.
Γύρισα και ποιον να δω .....η μαμά της φίλης μου την Ελένης,η κυρία ζωή.
Ζ)πως τολμάς να βρίζεις και να βαράς την κόρη μου;!!!!
Εγώ είχα μείνει σε φάση wtf...
Ζ)έτσι και ξανάμαθω ότι την βαράς θα σε πάω στην αστυνομία.
Τουιτ τουιτ έχει σαλέψει η τύπησα.......
Α)μα......μα εγώ .....δεν.......αφού κάνουμε παρέα ....... Ρωτήστε όποιον θέλετε !!!
Ζ)βλέπω με τα ψέματα μια χαράς τα πας για 12 χρόνων.........@"'.,,!!!@&€
Και εκείνη τη στιγμή δάκρυα ήρθαν απρόσκλητα στα μάτια μου και γύρισα από την αλλά μεριά για να φύγω αλλα με τράβηξε προς τα πίσω και μου έδωσε ένα χαστούκι.....και άρχισα να τρέχω μπήκα μέσα στο σχολείο και συνειδητοποίησα πως είχα γεμίσει αίματα.wtf ο x-men ειναι;;;;; Προχώρησα στο διάδρομο και μπήκα μέσα στο γραφείο των δασκάλων (που για κακή μου τύχη ήταν όλοι οι καθηγητές μέσα)και είπα:μπορεί να με πάει κάποιος στο νος...... Και τότε όλα μαύρισαν το τελευταίο που θύμαμαι είναι σηρηνες .....
.....................
Άνοιξα τα μάτια μου και βρισκόμουν σε ένα μεγάλο άσπρο δωμάτιο και τότε άνοιξε η πόρτα και κάποιος μπήκε.
Α)που......που είμαι;;;;;;
Νοσοκόμα)α .... Γεια σου Αλέξ ξύπνησες επιτέλους....είσαι στο νοσοκομείο σου κάναμε αντιτετανικό γιατί είχες μολυνθεί από κάτι σκουριασμένο .......
Και τότε όλες οι εικόνες ήρθαν στο μυαλό μου .....
Νοσοκόμα)πάω να φωνάξω τους δικούς σου......
Flashback
Το δαχτυλίδι που φορούσε η κυρία ζωή όταν με χαστούκισε το φορούσε ανάποδα και .....ναι ήταν σκουριασμένο.
End of flashback
Alex"s pov
Γ)Αλέξ μου είσαι καλά;δεν ξέρεις ποσό ανησυχήσαμε!!!!μα τι έγινε ;;;;
Ναι σωστά καταλάβατε η κυρία Γεωργία άρχισε τις ερωτήσεις .
Α)εεεεεεεε......ναι καλά είμαι ....ε..εγώ περίμενα έξω από το σχολείο να τελειώσετε και......
Ο νικος μπήκε μέσα..
Ν)Αλέξ είσαι καλά;;;;
Α)ναι καλά είμαι......
Γ)Αλέξ συνέχισε αυτό που μου έλεγες .
Α)ναι και εγώ περίμενα και κάποιος με τράβηξε και με πήγε πίσω από το σχολείο.....και ...δηλαδή δεν ήταν ακριβώς κάποιος ήταν κάποια ...
Γ&Ν)ποια;;;;
Α)ήταν η....η ....... Μαμά....της.......ελ....ελε....η μαμά της Ελένης η κυρία ζωή.
Είχαν μείνει και με κοίταζαν .
Α)και άρχισε να μου λέει πως χτυπάω την Ελένη και τη βρίζω και όταν πήγα να φύγω με χαστούκισε και φορούσε ένα σκουριασμένο δαχτυλίδι ανάποδα .....
Ακόμη με κοίταζαν.
Ν)μα......μα αυτό δεν βγάζει νόημα αφού κάνετε παρέα με την Ελένη .......
Και τότε του έδωσα το χέρι μου και του είπα:χαίρω πολύ Αλέξ Αλέξ Γεωργίου (τυχαίο)στο στυλ my name is bond,James bond
Και τότε μπήκε μέσα ο γιατρός και είπε ότι το απόγευμα θα μπορέσω να πάρω εξιτήριο
YOU ARE READING
NBA,FBI&1D
FanfictionThey say that on earth there are two totally identical people Τι συμβαίνει όμως όταν αυτοί οι δυο συναντηθούν ; Η ζωή τους μπορεί να αλλάξει προς το χειρότερο η προς το καλύτερο Και μπορούν πράγματι όλα να αρχίσουν μια άσχετη ημέρα από ένα τυχαίο χ...