O1

52 1 2
                                    

Od kilku dni siedziałam sama w domu, ubrana w piżamę i rozpaczając nad tym jaka to ja jestem samotna. Wreszcie postanowiłam ogarnąć się i zrobić coś z tym. Weszłam na pierwszą lepszą stronę biura matrymonialnego. Przez chwilę się zawahałam.

- Może... może lepiej nie... - mówiłam do siebie.

Jednak po kilku sekundach kliknęłam na wielki, czerwony napis ZAREJESTRUJ SIĘ". Wpisałam potrzebne dane i wkleiłam zdjęcie profilowe.Teraz nie było odwrotu. Odeszłam od komputera i poszłam przebrać się w strój do joggingu. Musiałam wyładować emocje. Kiedy uprawiam sport czuje się tak, tak błogo. Biegałam około 3 godzin. Po drodze postanowiłam wpaść do Natalie, która akurat była w domu. Powiedziałam jej o tym co dzisiaj zrobiłam.Niestety ona nie popierała mojego pomysłu, ale wiedziała, że potrzebuję kogoś kto mnie przytuli kiedy będę smutna, kogoś kto nie będzie zwracał uwagi na pieniądze, kogoś kto mnie pokocha...Brakowało mi tego i to bardzo. Niestety nie miałam szczęścia co do miłości. Może dlatego, że miała idealną posadę w pracy, kochanego asystenta, który był zarazem moim przyjacielem, dom, a co najważniejsze - przyjaciółki.

Pożegnałam Natalie i poszłam do domu. Była 23:30. Koniecznie musiałam sprawdzić skrzynkę na moim profilu, inaczej nie potrafiłabym zasnąć. Ze łzami w oczach ( spowodowanymi marną nadzieją na choć jedną wiadomość ) otworzyłam skrzynkę z wiadomościami. O dziwo było ich mnóstwo. Moją uwagę przykuła jednak tylko jedna wiadomość, której autorem był niejaki Christopher. Z ciekawości kliknęłam na temat wiadomości. Zdania złożone przez mężczyznę były przemyślane, dokładne.

" Hej!

Nazywam się Christopher Smith. Przykułaś moją uwagę swoją nieprzeciętną urodą. Mówiąc ( pisząc ) "nieprzeciętną" chodzi mi o niezwykle piękną, zjawiskową. Chciałbym spędzać z Tobą nudne, zimowe wieczory.[..]"

Po przeczytaniu tych kilku ( dokładnie 4 zdań czyli około 1/4 wiadomości ) zamarłam w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Uwikłani miłościąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz