1

8 1 0
                                    

İsmim Luna Black, 14 yaşındayım. Normalde New York'un en başında ailemle birlikte yaşıyoruz. Ta ki bir günün koşulları korkunç bir olay gelene kadar.

Sıradan bir gün akşam önünde ama çok kötü bir yanık kokusu vardı. Ne olduğu anlaşılmadığı yerde kırılmış bir şey vardı. Hayır! bu bir deri. Ama yırtıktı. Bir kaç dakika sonra polis sreni duyuldu bende deriyi daha sonra incelemek için çantama koydum. Dışarı çıktım ve yeni geliyormuş gibi yaptım. Polisler bana bir sürü soru sordular. İlerde benim yaşlarımda siyah olan giyimli bir kız bana gel işareti yapıyor. İçimden bir ses git diyor. Bende iç sesini dinleyip gidiyorum. Kızın yanında gittiğimde kız hiç konuşmadan beni kolumdan tuttu ve polislerden uzaklaştırıldı. 

Artık kızının durması ona gideceğimizi sormam gerekiyor. Çünkü ormanın derinliklerine doğru koşuyoruz. Tam ben soracağım sıradaki kız arkasını giderken kendini gösterir.

"İsmim Olivia, seni güvenli bir yere götürmem gerekiyor. Çünkü ona bir hararet yapabilirler Luna"

Aklımı okumuş gibi konuştuğum için gerildim. Onuda germek istedim, bu yüzden ona göre incelemeyi incelemeye başladım

"Kimler harekete geçebilir? Ben sana neden güveneyim? Beni nereden tanıyorsun? Bana bunları açıklamadığın takdirde hiç bir yere gitmem."

"Anlamıyor musun burada bir an önce çıkmamız gerekiyor. Bir kaç dakika daha bekliyoruz... Düşünmek bile tüyler ürpertiyor."

"Sorularımın yanıtlarını almadan bir adım dahi atmam."                                          

"KAPALI! Neden bu kadar ilişkilerin kiiii"

"Hala bilgiler yanıtlamanın"

Bir anda kolumdan çalıştırmaya başladı. Neyse ki amacıma ulaşmıştım onu ​​sindirmiştim. Evet, sevmediğim birilerini sinirlendirmek çünkü sinirlenince çoğu çok tatlı oluyooo ve doğruları söylüyor. Oliv'in tutuklanması çok tatlıydı ama hiç bir şey söylememişti...







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 20, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

vampir macerasıııWhere stories live. Discover now