Seungmin:
"İyiyim sağol."Chan:
"(Kızarır)İyiysen sıkıntı değil sınıfta görüşürüz!"Seungmin:
"(koşarak)NEE SINIFTA GÖRÜŞÜRÜZ MÜ OHA!!"Chan arkasından bakar ama Chan'ın yüzü kıpkırmızıdır.Chan'ın yanındaki kişiler Chan'a:
"İyi misin Chan? Yüzün kıpkırmızı.O Seungmin denen çocuk bir şey mi yaptı sana?"
Chan:
"(Hafif sesini yükselterek)Ne alakası var Seungmin bana bir şey yapmadı.Lütfen onun hakkında doğru düzgün konuşun!"der.Aslında Felix ve Hyunjin Chan'ı takip ediyordur ve bunu duyarlar hemen Seungmin'in yanına giderler ve olayı anlatırlar.
Seungmin:
"Oha gerçekten mi?Gerçekten yaptı mı öyle bir şey?"der.O sırada Seungmin'in yüzü kızarır.Merak eder ve Chan'ın yanına Felix ve Hyunjinle beraber gizlice gider. O sırada Chan etrafında kızlarla oturmuş.Uzaklara bakarken bir yandan yüzünde tatlı bir tebessümle düşünmeye devam ediyordu.Seungmin o tatlı tebessümü görünce gözleri parıldadı.Gözlerini sanki Chan'ın üzerinden ayıramıyordu gözleri öylece kalakalmıştı. Chan Seungmin'i fark etmişti.Onu görünce çok utanmıştı kıpkırmızı kesilmişti.Seungmin Chan'ın yanına gitmişti tam Chan'ın yanına oturacakken bir kız gelmiş ve Seungmin'i yere itmişti.Seungmin tam düşerken son anda dengede durmuştu.Hiç bozuntuya vermeden sakince Chandan uzak bir yere oturdu.
Chan Seungmin'e belli etmeden yanına kaya kaya gelir ve Chan Seungmin'e:"Selam Seungmin ne yapıyorsun?"der
Seungmin'in kafası diğer tarafa dönük olduğu için kafasını Chan'ın olduğu yere çevirirken bir yandan:
"İyi Cha-"
Fakat Chan o sırada Seungmin'e çok yakın oturuyordur ve Seungmin kafasını çevirdiği anda burun buruna gelirler.Seungmin ne yapacağını bilemez ve öylece kalır.Chan Seungminden azıcık uzağa oturacakken eli kayar ve yanlışlıkla Seungmin'in kucağına düşer.Seungmin hiç hareket edemez ve öylece kalır ama Seungmin'in kalbi o kadar hızlı atıyordur ki sanki anında olduğu yerden fırlayacak gibidir.O anda orada olan herkes Seungmin ve Chan'ın fotoğrafını çeker ve sosyal medyaya yükler fotoğrafların altında:
"Yeni bir çift mi geliyor."
"Oha sanırım bilerek düştü belli etmiyor."
"Yeni çiftlerimiz hayırlı olsun."
"Umarım çift olurlar çok yakışıyorlar."
"Chan düşerken bile çok yakışıklı."
"Seungmin'e bakın çok tatlı kızarmış yanakları."
"Çok yakışıyorlar."Gibi yorumlar gelir.Seungmin eve geldiğinde hemen günlüğünü çıkarır ve şunları yazar:
𝑆𝑒𝑣𝑔𝑖𝑙𝑖 𝑔𝑢𝑛𝑙𝑢𝑘
𝐵𝑢𝑔𝑢𝑛 𝐶ℎ𝑎𝑛'𝑎 𝑎𝑠𝑖𝑘 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑚.𝑂𝑙𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟𝑎 𝑖𝑛𝑎𝑛𝑎𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑘𝑠𝑖𝑛.𝐶ℎ𝑎𝑛'𝑖 𝑖𝑧𝑙𝑒𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑚 𝑦𝑎𝑛𝑖𝑛𝑎 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑎𝑐𝑎𝑘𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑖𝑧 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑖𝑡𝑡𝑖 𝑎𝑧 𝑘𝑎𝑙𝑠𝑖𝑛 𝑑𝑢𝑠𝑢𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑎𝑚𝑎 𝑠𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑒𝑑𝑒 𝑑𝑢𝑟𝑑𝑢𝑚.𝐷𝑎ℎ𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝐶ℎ𝑎𝑛'𝑖𝑛 𝑦𝑎𝑛𝑖𝑛𝑎 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑚𝑎𝑘𝑡𝑎𝑛 𝑣𝑎𝑧𝑔𝑒𝑐𝑖𝑝 𝑏𝑎𝑠𝑘𝑎 𝑦𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑑𝑢𝑚 𝑣𝑒 𝑑𝑢𝑠𝑢𝑛𝑚𝑒𝑦𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑙𝑎𝑑𝑖𝑚 "𝐶ℎ𝑎𝑛 𝑎𝑐𝑎𝑏𝑎 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑚𝑖?""𝐵𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 ℎ𝑜𝑠𝑙𝑎𝑛𝑚𝑎 𝑠𝑎𝑛𝑠𝑖 𝑣𝑎𝑟 𝑚𝑖?"𝐺𝑖𝑏𝑖 𝑠𝑒𝑦𝑙𝑒𝑟 𝑑𝑢𝑠𝑢𝑛𝑚𝑒𝑦𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑙𝑎𝑑𝑖𝑚.𝐾𝑎𝑓𝑎𝑚 𝐶ℎ𝑎𝑛'𝑖𝑛 𝑡𝑒𝑟𝑠𝑖𝑛𝑒 𝑏𝑖𝑟 𝑦𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑜𝑛𝑢𝑘𝑡𝑢 𝑣𝑒 𝐶ℎ𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑎𝑛𝑎 𝑔𝑒𝑙𝑖𝑝 "𝑆𝑒𝑙𝑎𝑚 𝑆𝑒𝑢𝑛𝑔𝑚𝑖𝑛 𝑛𝑒 𝑦𝑎𝑝𝑖𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛?"𝑑𝑒𝑑𝑖 𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑛 "𝐼𝑦𝑖 𝐶ℎ𝑎-" 𝑑𝑖𝑦𝑒𝑏𝑖𝑙𝑑𝑖𝑚 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑡𝑎𝑚 𝑦𝑎𝑛𝑖𝑚𝑑𝑎 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑢𝑦𝑜𝑟𝑚𝑢𝑠.𝐾𝑎𝑓𝑎𝑚𝑖 𝑑𝑜𝑛𝑑𝑢𝑟𝑑𝑢𝑔𝑢𝑚 𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑢𝑟𝑢𝑛 𝑏𝑢𝑟𝑢𝑛𝑎 𝑔𝑒𝑙𝑑𝑖𝑘.𝐾𝑎𝑙𝑏𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑜 𝑠𝑖𝑟𝑎𝑑𝑎 𝑘𝑢𝑡 𝑘𝑢𝑡 𝑎𝑡𝑡𝑖𝑔𝑖𝑛𝑖 ℎ𝑖𝑠𝑠𝑒𝑡𝑡𝑖𝑚.𝐻𝑎𝑟𝑒𝑘𝑒𝑡 𝑒𝑑𝑒𝑚𝑒𝑑𝑖𝑚 𝑣𝑒 𝑜𝑦𝑙𝑒𝑐𝑒 𝐶ℎ𝑎𝑛'𝑖 𝑖𝑧𝑙𝑒𝑑𝑖𝑚 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒.𝐶ℎ𝑎𝑛 𝑡𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑙𝑘𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑖𝑠𝑖𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑒𝑙𝑖 𝑘𝑎𝑦𝑑𝑖 𝑣𝑒 𝑢𝑠𝑡𝑢𝑚𝑒 𝑑𝑢𝑠𝑡𝑢 ℎ𝑒𝑟𝑘𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑡𝑜𝑔𝑟𝑎𝑓𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖 𝑐𝑒𝑘𝑡𝑖 𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑠𝑦𝑎𝑙 𝑚𝑒𝑑𝑦𝑎𝑦𝑎 𝑘𝑜𝑦𝑑𝑢 𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 ℎ𝑎𝑟𝑒𝑘𝑒𝑡 𝑒𝑑𝑒𝑚𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑎𝑘𝑡𝑖𝑚.
𝑌𝑎𝑟𝑖𝑛 𝑔𝑜𝑟𝑢𝑠𝑢𝑟𝑢𝑧 𝑔𝑢𝑛𝑙𝑢𝑘~Seungmin bunları yazdıktan sonra hazırlanır ve uyur.Ruyasinda Chan ile sevgili olduğunu görür.Chan ile güzel yerleri gezerler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| ~TAKİPÇİ~|//Chanmin//
Romance'Kim Seungmin 17 yaşında bir 11. sınıf öğrencisiydi okulda çok popüler olan Chan ona yardım etmişti. İşte olaylar böyle başladı.'